۷ سال پیش

وزارت آموزش و پرورش سالانه نیازمند جذب ۳۰ هزار نیروی انسانی است
اطلاعات بیشتر

 

رئیس پژوهشکده دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه سالانه وزارت آموزش و پرورش نیازمند جذب ۳۰ هزار نیروی انسانی است، گفت: بر این اساس این وزارتخانه باید سالانه برنامه‌های لازم برای این موضوع را تدوین کند.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محمود تلخابی ظهر امروز در آئین بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان از سال قبل همایش ملی با هدف احیای گفتمان ملی تربیت معلم در کشور را اجرایی کرده است.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بار تربیت معلم را به دوش کشیده و آموزش عالی تنها در کوتاه مدت و یا فعالیت‌هایی که دوامی نداشته در این زمینه اقدام کرده است به برنامه‌های مسئولان دانشگاه فرهنگیان به عنوان متولی امر تربیت در جامعه اشاره کرد.
رئیس پژوهشکده دانشگاه فرهنگیان ابراز کرد: مسئولان این دانشگاه با هدف بهسازی آموزش و ارائه راهکارهایی برای آن با بهره‌مندی از تخصص‌های ملی و بین‌المللی در تلاش است تا گفتمان تربیت معلم را در دانشگاه‌ها احیا کند.
وی با بیان اینکه سالانه وزارت آموزش و پرورش نیازمند جذب ۳۰ هزار نیروی انسانی است، خاطرنشان کرد: بر این اساس وزارتخانه متبوع باید سالانه برنامه‌های لازم برای این موضوع را تدوین کند.
تلخابی خاطرنشان کرد: خوشبختانه وزارتخانه به این رسیده که موارد مغفول مانده در نظام تعلیم و تربیت کشور نظیر تعریف استاندارد معلمی در کشور و تعیین صلاحیت حرفه‌ای، ایجاد  نظام مراقبت، سنجش و پایش نیروهای جذب شده را به جد دنبال کند.
وی هفته معلم را فرصتی برای تامل به جایگاه حرفه‌ای و فهم جدید برای این نقش، توانایی و بازبینی نقش معلمی و به روز‌رسانی انتظارات از این قشر دانست و افزود: این هفته زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا معلمان مطالبات خود از میزان پشیبانی نظام اجتماعی از آنها را بیان کرده و برای ارتقای هر چه بیشتر جایگاه خود تلاش کنند.
رئیس پژوهشکده دانشگاه فرهنگیان تربیت را یک رسالت مادام‌العمر برای معلمان اعلام و بر بهبود نقش تربیتی در جامعه و تجدیدنظر در برنامه‌های تدوین شده این حوزه تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه علم تربیت کشور ما پا به پای سایر علوم جهان رشد نکرده است از پژوهشگران تربیتی کشور تقاضا کرد تا علت این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.
تلخابی ضمن توجه به جایگاه معلمان از منظر اجتماعی و اقتصادی تصریح کرد: در راستای تحلیل شخصی باید به این موضوع که تصورات معلمان از جایگاه معلمی در گذشته و امروز چه تفاوتی کرده است پاسخ داده شود چرا که اگر به این مبحث توجه جدی داده نشود جایگاه معلمان آسیب خواهد دید.
وی خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش نیز موظف است تا در راستای توجه به جایگاه سازمانی حرفه معلمی برنامه‌های حوزه تعلیم و تربیت خود را مورد بررسی هر چه بیشتر قرار دهد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588913
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد