• ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

پرداخت تسهیلات ۲۷۰ میلیاردی به مددجویان کمیته امداد اردبیل

پرداخت تسهیلات ۲۷۰ میلیاردی به مددجویان کمیته امداد اردبیل

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برنامه ریزی ایجاد پنج هزار و 430 شغل برای مددجویان اردبیل

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تسهیلات 270 میلیاردی به مددجویان کمیته امداد استان اردبیل پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل٬ علیرضا حسین‌نژاد صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای ایجاد پنج هزار و 430 فرصت شغلی برای مددجویان استان در نظر گرفته شده و با توجه به اینکه این میزان اشتغال در طول 9 ماه گذشته دراستان ایجاد شده باید بتوانیم زمینه خودکفایی اقتصادی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه مددجویان و نیازمندان با فراگیری آموزش‌ شغلی وارد بازار کار می‌شوند که این تعداد با حضور در دوره‌های آموزشی و دریافت تسهیلات قرض الحسنه می‌توانند شغل مورد نظر را ایجاد کنند و با توجه به ایجاد اشتغال پایدار درصدد رفع مشکلات گسترده خانوار تحت حمایت هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: اشتغال پایدار برای رفع مشکلات خانوار تحت حمایت جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه به دنبال استفاده از تاثیر بسزایی در کیفیت زندگی داریم و به دنبال شکوفایی استعدادهای مددجویان هستیم تا مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

حسین‌نژاد بیان کرد: ارائه 270 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در نظر گرفته شده و درصدد هستیم با همکاری بانک‌های عامل نسبت به جذب صددرصد منابع بانکی با هدف خوداتکایی خانوار تحت حمایت گام برداشته و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود بانک‌های عامل در کنار کمیته امداد نسبت به توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه کمک کنند و در این زمینه باید با تداوم همکاری و مشارکت رفع فقر و محرومیت را در جامعه شاهد باشیم و با ارائه آموزش‌های فنی و تخصصی به 3800 نفر از مددجویان درصدد هستیم شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: 230 نفر از مددجویان در استان صاحب شغل شدند که در این زمینه با پایدارسازی فرصت‌های شغلی و کسب درآمد مناسب برای اقشار آسیب‌پذیر درصدد هستیم خانوار تحت حمایت را به استقلال اقتصادی رسانده و شاهد رفع مشکلات موجود در این زمینه باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2688245
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد