• ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

پرداخت نخستین حقوق پرستاران بر اساس قانون تعرفه‌ گذاری تا ماه آینده

پرداخت نخستین حقوق پرستاران بر اساس قانون تعرفه‌ گذاری تا ماه آینده

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نخستین پرداختی پرستاران براساس تعرفه‌گذاری انجام می‌شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: با توجه به اجرای قانون تعرفه گذاری از ابتدای فروردین ماه، نخستین حقوق پرستاران بر اساس قانون تعرفه‌ گذاری تا ماه آینده پرداخت خواهد شد.

عباس عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت مقام معظم رهبری، دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی، اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری را به صورت عملیاتی و رسمی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ردیف مستقلی تحت عنوان قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری با اعتبار 5000 میلیارد تومان در مجلس به تصویب رسیده که در ردیف اعتبارات وزارت بهداشت آمده است، افزود: تصویب ارزش نسبی خدمات پرستاری توسط شورای عالی بیمه انجام و ابلاغ شد؛ سند رسیدگی به اسناد خدمات پرستاری نیز ابلاغ شد و دستورالعمل بازتوزیع نیز تدوین شده است و در آینده نزدیک توسط وزیر بهداشت ابلاغ خواهد شد تا همکاران ما طعم شیرین اجرای قانون تعرفه‌گذاری را احساس کنند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه با اجرای این قانون، کیفیت خدمات پرستاری افزایش خواهد یافت؛ درباره زمان اجرای قانون تعرفه‌گذاری گفت: شروع اجرای قانون از ابتدای فروردین ماه سال جاری در نظر گرفته می‌شود و پس از احصای درآمد، از یک ماه آینده نخستین پرداختی به پرستاران براساس تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری انجام می‌شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره جذب نیروهای پرستاری بیان کرد: در سال گذشته طی چند نوبت جذب پرستاران صورت گرفته است؛ از سال 98 تا 1400، تعداد 55 هزار نفر از کارکنان نظام سلامت جذب شده‌اند که 40 درصد آنها پرستار بوده‌اند. همچنین تبدیل وضعیت 67 هزار نفر از گروه ایثارگران انجام شده که بخش عمده آنها پرستار بوده‌اند. سال گذشته درخواست جذب 100 هزار نیروی پرستاری را داشتیم و امسال نیز در حال رایزنی با سازمان امور استخدامی کشور هستیم تا جذب پرستاران صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2610467
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد