• ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
  • 0k نظر «نمایش»

پیش بینی بودجه مشخص جهت ترمیم حقوق کارکنان شهرداری در سال آینده

پیش بینی بودجه مشخص جهت ترمیم حقوق کارکنان شهرداری در سال آینده

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برنامه های جذب نیروی انسانی و ترمیم حقوق کارکنان در شهرداری تهران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به تشریح جزئیات در خصوص ترمیم حقوق و برنامه جذب نیروی انسانی در شهرداری تهران پرداخت.

به گزارش بازارکار، ناصر امانی در نشست خبری که به منظور تبیین بودجه سال آینده شهرداری تهران برگزار شد در مورد وضعیت نیروی انسانی گفت: بر اساس برنامه چهارم توسعه تهران، شهرداری موظف شده به ازای ۵۰ درصد از نیروهای خروجی از مجموعه، نیرو را جذب و وارد کند که این اقدام گامی به سوی کوچک سازی است و بر اساس گزارش‌های شهرداری تهران این موضوع رعایت شده است.
وی با بیان اینکه در حوزه استخدامی، شهرداری تابع مقررات کشوری است، گفت: استخدام ایثارگران و تبدیل وضعیت آنها بر اساس قانون باید انجام می شد و شهرداری موظف بود نسبت به تبدیل وضعیت این نیروها اقدام کند و بر این اساس باید ۷۰۰۰  تا ۸۰۰۰  نفر تبدیل وضعیت شوند.

امانی با تأکید بر اینکه کوچک سازی شهرداری تهران از سیاست‌های شورای شهر است و تلاش شد که این مهم حاصل شود، تأکید کرد: در بودجه سال آینده اعتبارات حوزه نیروی انسانی افزایش یافت و در تبصره‌ها نیز پیش بینی شده که اگر در شورای عالی کار بیش از ۲۰ درصد افزایش پیش بینی شود، شهرداری می‌تواند اصلاحیه ارائه دهد و شهرداری موظف شده ۲۰ درصد افزایش حقوق که در سال ۱۴۰۰ کارمندان شهرداری های سراسر کشور به جز تهران از آن استفاده کردند، برای نیروهای شهرداری تهران اجرایی کند.
وی تأکید کرد: ۲۶۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق و مزایا و رفاهیات بازنشستگان پیش بینی شده است و همچنین شهرداری می بایست نسبت به جبران کمبودهای سازمان بازنشستگی اقدام کند و در تبصره ای نیز هزینه های درمانی همچون حقوق کارکنان ماهانه تسویه خواهد شد تا مراکز درمانی با این ادعا که مطالبات پرداخت نشده، از ارائه خدمات امتناع نکنند.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در متمم بودجه امسال ۶۰۰ میلیارد تومان و همچنین در سال آینده بودجه مشخصی برای ترمیم حقوق کارکنان پیش بینی شده است، افزود: در صورت حل مشکل در مجلس شورای اسلامی، پیش بینی‌های لازم در بودجه سال آینده شهرداری تهران صورت گرفته است.

مشاهده صفحه جامع اخبار تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری ها

مشاهده صفحه جامع اخبار حقوق کارمندان دولت

منبع: خبرگزاری بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2842330
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد