• ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

پیش بینی عدم وجود کمبود نیروی آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال آینده

پیش بینی عدم وجود کمبود نیروی آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال آینده

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

افزایش بیش از 4 هزار نفر در آموزش و پرورش خراسان رضوی

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای سال آینده پیش بینی می شود که کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان نداشته باشیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که با افزایش بیش از ۴۰۰۰ نفر، مهر سال آینده را شروع کنیم و کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم.

صفدر سلطانی در نشست خبری بزرگداشت روز معلم که امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت‌ماه  در مجتمع آموزشی سردار سلیمانی، واقع در حاشیه شهر مشهد برگزار شد، عنوان کرد: شعاری که برای هفته معلم در نظر گرفته شده و در بیلبوردهای سطح شهر نیز به چشم می‌خورد،  شعار  «همه مدیون تو هستیم»، است.

وی در رابطه با آمار معلمان جدیدی که وارد چرخه آموزش خواهند شد گفت:  از طریق آزمون آموزگاری که قبلا برگزار شد و در همین هفته اقدامات ارزیابی تکمیلی آن را داریم حدود ۲۱۷۵ نفر استخدام خواهند شد.

وی ادامه داد: آزمون دبیری و هنرآموزی نیز ۲۸ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و ۲۱۸۴ نفر از این طریق استخدام خواهند شد. همچنین  آزمون کیفیت‌بخشی که مخصوص مربیان تربیتی، مشاوران، معلمان تربیت‌بدنی و سلامت است،  در ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و سهم استان خراسان ۱۸۹۷ نفر است

سلطانی افزود:آزمون ویژه معلولان را داریم که ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شده و طی آن ۲۳۹ نفر استخدام خواهند شد. همچنین فرزندان شهدا برای استخدام ویژه آموزش و پرورش ، در آزمونی شرکت خواهند کرد که طی آن ۱۶۵۶ نفر جذب می‌شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، ورودی  از دانشگاه فرهنگیان به مدارس را  نیز ۱۸۶۹ نفر ذکر کرد و گفت: در سال جاری،  مجموع ۱۰ هزار و ۸۲۰  نفر و  با احتساب قراردادی که در پیش رو داریم ۱۲ هزار و ۶۸۹ نفر به جمعیت  معلمان آموزش و پرورش استان  اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این درحالی است که حدود ۷۰۰۰ نفر مشمولین و  متقاضیان  بازنشستگی در سال جاری هستند بر همین اساس پیش‌بینی می‌کنیم که با افزایش بیش از ۴۰۰۰ نفری، مهر سال آینده را شروع کنیم و کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم.

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2855743
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد