• ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

پیش نویس فوق العاده خاص و استخدام پرستاران تدوین شد

پیش نویس فوق العاده خاص و استخدام پرستاران تدوین شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پیگیری فوق العاده خاص و استخدام پرستاران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امیر کوهساریان رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت: جهت پیگیری فوق العاده خاص و استخدام پرستاران پیش نویسی با همکاری مدیریت منابع انسانی آماده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، امیر کوهساریان رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران درباره وضعیت جذب پرستاران گفت: در هفته‌های گذشته کار خیلی خوبی از طرف معاونت فرهنگی اجتماعی ریاست جمهوری به درخواست نظام پرستاری و معاونت پرستاری وزارت بهداشت انجام و پیش نویسی آماده شد.
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران ادامه داد: برای پیگیری بحث فوق العاده خاص و استخدام پرستاران، پیش نویسی با همکاری مدیریت منابع انسانی وزارت بهداشت آماده شده است، پرستاران درانتظار جذب و بکارگیری پرستاران هستند و با جذب آن‌ها کمبود نیروی انسانی برطرف می‌شود.
کوهساریان گفت: جلسات مقدماتی از سمت وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری انجام شده و منتظر هستیم تا یک یا دو ماه آینده نتایج خوبی حاصل شود. نسبت پرستار به جمعیت و تخت بیمارستانی متاسفانه کم است و با وجود کمبود‌ها پرستاران استخدام نمی‌شوند که این واقعاً در نهایت ظلم به سلامت مردم است، چون وقتی تعداد پرستار در بخش کم باشد، کیفیت ارائه خدمات کاهش پیدا خواهد کرد.
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بیان کرد: درخواست وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری جذب بیش از ۲۰ هزار نفر است نسبت پرستار به تخت بیمارستانی در دنیا حدود سه است، اما آن چیزی که وزارتخانه برای کشورمان تعریف کرده ۱.۸ است که در ایران این عدد یک است، از طرفی با افزایش تخت بیمارستانی تعداد پرستار مورد نیاز افزایش پیدا می‌کند.
کوهساریان گفت: ما قانونی به نام قانون ارتقا بهره وری داشتیم پیش زمینه این قانون، استانداردسازی نیروی انسانی است؛ تا زمانی که تحقق استاندارد نیروی انسانی اتفاق نیفتد؛ پرستاران مجبور هستند که اضافه کار اجباری داشته باشد و هم اکنون پرستار ما بخواهد جایی به صورت قراردادی، شرکتی یا رسمی به کارگرفته شود، چیزی که به پرستاران تحمیل می‌شود، اضافه کار اجباری است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2638741
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد