• ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
  • 1k نظر «نمایش»

پیگیری اخذ مجوز بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری‌های کشور

پیگیری اخذ مجوز بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری‌های کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

فرآیند اخذ مجوز بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری‌ های کشور در دست پیگیری

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مشاور رئیس و مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های گفت: اخذ مجوز بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری های کشور در دست پیگیری می باشد.

به گزارش ایرنا از سازمان شهردای ها و دهیاری حمیدرضا روحی از اخذ مجوز بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری‌های کشور خبر داد و با تقدیر از همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور و کارشناسان ذی‌ربط افزود: در راستای اجرای دستورالعمل آزمون به کارگیری نیروی انسانی در دهیاری‌های کشور ابلاغی وزیر کشور و به منظور تعیین استاندارد نیروی انسانی در دهیاری ها و همچنین احصای نیازهای واقعیِ نیرو در رشته‌های شغلی مصوب دهیاری‌ها، تیمی از نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور ، کارشناسان دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی و کارشناسان این سازمان تشکیل گردید و از دهیاری‌های استان مرکزی به صورت آزمایشی بازدید میدانی به‌عمل آمد.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی شهرداری‌ ها

سفارش پستی کتاب‌های آمادگی برای آزمون‌های استخدامی

وی اظهارداشت: پس از برگزاری چندین جلسه ، براساس کارشناسی‌های انجام شده نیازهای نیروی انسانی در دهیاری‌های استان مرکزی احصاء گردیده است که فرآیند اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور در دست پیگیری است.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر دهیاری‌های کشور نیز که نیاز به نیروی انسانی متخصص دارند، پس از بررسی و تشخیص ضرورت تقاضا، مطابق استاندارد نیروی انسانی تعیین شده و با توجه به وضعیت نیروی انسانی موجود در دهیاری، در صورت وجود پست سازمانی بلاتصدی و به شرط عدم تراکم نیروی انسانی و همچنین پیش بینی اعتبار مورد نیاز، نسبت به پیگیری اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام خواهد شد.

وی همچنین یادآورشد: به محض اخذ سهمیه به کارگیری از سازمان اداری و استخدامی کشور،‌ مجری برگزاری آزمون مذکور، زمان و نحوه ثبت نام آزمون فوق، برای اطلاع رسانی به افرادی که تمایل به اشتغال در دهیاری‌ها را دارند، اعلام خواهد شد.

مشاهده صفحه جامع استخدام دهیاری های کشور

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2799843
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k