• ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
  • 1k نظر «نمایش»

پیگیری تغییر وضعیت حقوق معلمان نهضتی توسط آموزش و پرورش

پیگیری تغییر وضعیت حقوق معلمان نهضتی توسط آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تکلیف نیروهای آموزش دهنده نهضت سوادآموزی چه زمانی مشخص می شود؟

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش در حال پیگیری برای تغییر وضعیت حقوق معلمان نهضتی هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی درباره گلایه معلمان نهضتی بابت حقوق پایین، گفت: در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه هستیم تا وضعیت را تغییر دهیم.

علیرضا عبدی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به مصوبه اخیر مجلس در خلال بررسی برنامه هفتم توسعه و مکلف شدن نهضت سواد آموزی به تدوین اساسنامه جدید و ارتقای آموزش‌های این سازمان از آموزش‌های پایه و صفر به آموزش‌های همگانی، دائمی و مادام‌العمر، آیا درباره معلمان نهضتی و تبدیل وضعیت آنها تصمیم جدیدی گرفته می‌شود؟ اظهار کرد: هنوز آیین نامه اجرایی اساسنامه جدید سازمان نهضت سوادآموزی طراحی نشده است و این مسائل باید در آیین نامه اجرایی ملاحظه و دیده شود.

وی افزود: ان‌شاءالله زمانی که آیین نامه اجرایی نوشته شود تکلیف نیروهای آموزش دهنده و باقی نیروها را مشخص خواهیم کرد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی درباره نحوه همکاری معلمان نهضتی توضیح داد: نیروهای انسانی که الان با نهضت سوادآموزی کار می‌کنند مستقیما با نهضت سوادآموزی قرارداد ندارند؛ بلکه طبق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش به صورت برون سپاری و از طریق موسسات آموزشی کار سوادآموزی را اجرا می‌کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا پس از تدوین اساسنامه جدید، تغییری در روند همکاری و به کار گیری نیروهای آموزش دهنده نهضتی اتفاق می‌افتد؟، تاکید کرد: باید منتظر آیین نامه و اساسنامه جدید باشیم.

عبدی درباره گلایه معلمان نهضتی درباره حقوق، گفت: نکته دقیقی است و به نظر من هم دریافتی آموزش دهنده‌ها مکفی نیست. ما در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه هستیم تا وضعیت را تغییر دهیم.

وی افزود: مجلس در خصوص ساماندهی کارکنان دولت طرحی داشت که ذیل آن بحث وضعیت استخدامی و به کارگیری نیروهای نهضتی نیز بررسی می‌شود. این طرح در حال حاضر به کمیسیون تخصصی اجتماعی برگشته است. تغییراتی بر روی آن اتفاق افتاده اما هنوز به صحن مجلس نرسیده است‌.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی درباره جزئیات طرح یاد شده در خصوص نیروهای نهضتی، توضیح داد: طبق این طرح هر کسی که با دستگاه‌های مختلف اجرایی به صورت شرکتی همکاری داشته باشد، سنوات و بیمه برایش مشخص شده است و بر مبنای آن سنوات و مقدار مشخص می‌شود و بر مبنای همان هم تبدیل وضعیت می شوند. در آزمون استخدامی برای آنهایی هم که سنوات و بیمه مشخصی ندارند، ضرایبی برای جذبشان در نظر گرفته می‌شود. این طرح فعلا به صحن مجلس نیامده است و بعد از ورود آن به صحن جزئیات آن مشخص می‌شود.

مشاهده صفحه جامع اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان

مشاهده صفحه جامع استخدام آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2826999
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k