• ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

کمبود ۱۰۰۰ معلم در آموزش و پرورش خراسان رضوی

کمبود ۱۰۰۰ معلم در آموزش و پرورش خراسان رضوی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جبران کمبود معلم در خراسان رضوی با روش های مختلف

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدامیر شوشتری، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی گفت: در حال حاظر با کمبود 1000 معلم در استان مواجه هستیم که با روش های مختلف جبران میکنیم.

آذر رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهارداشت: بیش از 15هزار بازمانده از تحصیل در استان خراسان رضوی داریم که تا این لحظه حدود پنج هزار نفر در مشهد شناسایی شده و این مهم ادامه دارد.

وی افزود:دلیل عمده این موضوع برای سنین شش سال کرونا و برای سنین 7 تا 8 سال فقر مالی خانواده‌ها، معلولیت، ازدواج‌های زودرس دختران در روستاها و فوت است. عمده کودکان بازمانده از تحصیل مشهد در حاشیه شهر از جمله تبادکان و ناحیه یک و پنج قرار دارند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی تصریح کرد:با توجه به بالا رفتن هزینه‌های زندگی اولین آسیب به فرزندان گروه آسیب‌پذیر وارد و موجب شده تحصیل فرزندان آن‌ها در اولویت قرار نگیرد. ما در زمینه فقر مالی اقداماتی انجام دادیم. پویش مشهد مهربان فاز بازمانده از تحصیل را پیاده کردیم. در هفته کودک نیز اقلام آموزشی را به تعدادی از این کودکان بازمانده که شناسایی شدند، ارائه می‌کنیم.

آموزش و پرورش به دنبال جبران کمبود معلم

سیدامیر شوشتری، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی نیز اظهارداشت:در حال حاضر با کمبود هزار معلم در استان مواجه هستیم. رقمی که البته حدود یک هفته مانده به بازگشایی مدارس، حدود 4 هزار تا 5 هزار نفر اعلام شده بود و آموزش‌وپرورش برای جبران این کمبود روش‌هایی مانند به‌کارگیری سربازمعلم، روحانی‌معلم و اضافه‌کار معلمان را به کار بسته است.

وی افزود:این اداره کل برای تأمین 1000 معلم در استان اعلام برنامه‌ریزی کرده است. مقرر شد از نیرو‌های بازنشسته آموزش‌وپرورش برای تدریس در مدارس استفاده شود. برنامه دیگری برای رفع کمبود معلم داریم و به‌زودی به‌صورت سراسری اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2640764
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد