۷ سال پیش

کمبود ۳۰۰۰ معلم در تهران
No Image

کمبود ۳۰۰۰ معلم در تهران

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 کمبود معلم در آموزش و پرورش تهران

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از کمبود 3 هزار معلم در پایتخت برای سال تحصیلی آینده خبر داد.
علیرضا کمرئی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: آموزش و پرورش شهر تهران سال گذشته کسری معلمان را با بیش از 70 هزار ساعت حق التدریس (اضافه کاری) معلمان رسمی پر کرد که این مشکل امسال هم وجود دارد.
وی گفت: بیشترین کمبود معلم را در مدارس ابتدایی خواهیم داشت که ناچارا با معلمان حق التدریس تامین خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: با توجه به بازنشستگی فراوان معلمان در آموزش و پرورش از جمله شهر تهران نیاز به معلم در شهر تهران بویژه در دوره ابتدایی بیشتر شده است.
وی خاطرنشان کرد: سهم آموزش و پرورش شهر تهران از سهمیه آزمون استخدامی در سال های گذشته بسیار ناچیز بوده است و تا زمانی که معلم به اندازه کافی به استخدام آموزش و پرورش شهر تهران در نیاید مشکل کمبود معلم همچنان باقی خواهد ماند.
کمرئی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهر تهران بیشترین میزان معلمان حق التدریس را در بین استانها دارد ولی معلم حق التدریس جدید برای سال تحصیلی آینده جذب نخواهد کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از موافقت با انتقال معلمان مرد از سایر استانها به شهر تهران خبر داد و افزود: این معلمان در صورت انتقال در مدارس ابتدایی مناطق 15، 16، 17، 18 و 19 مشغول به تدریس خواهند شد.
کمرئی از افزایش 20 مدرسه به مدارس غیردولتی شهر تهران خبر داد و افزود: تعداد مدارس دولتی شهر تهران امسال نسبت به سال قبل افزایش نخواهد داشت و جمعا 2550 مدرسه دولتی خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: 15 درصد مدارس دولتی امسال به صورت دو نوبتی اداره می شوند و امسال 10 مدرسه نیز به مدارس دولتی شهر تهران افزوده می شود.
کمرئی خبر تجاری سازی مدارس شهر تهران را تکذیب کرد و افزود: هیچ مدرسه ای به مکان تجاری تبدیل نخواهد شد ولی واحدهای تجاری که در کنار مدارس احداث شده بودند به قوت خود باقی خواهند ماند.
وی یادآور شد: 170 ملک بصورت سرقفلی در اختیار آموزش و پرورش شهر تهران است و 47 واحد تجاری نیز در کنار مدارس قرار دارد و در تملک آموزش و پرورش است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=647436
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد