• ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

کمبود ۴۰۰۰ معلم در آموزش و پرورش استان همدان

کمبود ۴۰۰۰ معلم در آموزش و پرورش استان همدان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

لزوم افزایش سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان و استخدام معلمان 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان همدان گفت: در استان همدان با کمبود 4000 معلم مواجه هستیم و درخواست ما بر افزایش سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان و استخدام معلمان است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان از کمبود ۴۰۰۰ معلم در همدان خبر داد و گفت: برای جبران این مسئله از روش‌هایی استفاده کردیم که تأثیر منفی در کیفیت آموزشی دارد.

محمود نقوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: معلمانی که کمتر از ۲۰ سال سابقه دارند، در هفته ۲۴ ساعت و معلمانی که بیش‌ از ۲۰ سال سابقه دارند در هفته ۲۰ ساعت تدریس موظفی دارند.

نقوی با بیان اینکه به ۱۷ هزار و ۵۰۰ معلم در استان نیاز داریم، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳ هزار و ۵۰۰ معلم داریم بنابراین برای حل معضل کمبود معلم در همدان نیاز به ۴۰۰۰ نیرو است.

وی با بیان اینکه مهرماه سال گذشته ۶۰۰ کلاس درس بدون معلم داشتیم، مطرح کرد: در ابتدای سال‌تحصیلی کمبودهای جزئی وجود داشت که به علت جابه‌جایی معلمان بود اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال حاضر کلاس خالی نداریم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان ادامه داد: برای حل این مشکل از تدریس بازنشستگان، اضافه تدریس معلمان، تدریس عوامل اجرایی، تدریس سرباز طلبه‌ها و سرباز معلمان استفاده کردیم که این مسئله تأثیر منفی روی کیفیت آموزشی دارد.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین معضل کمبود معلم در غرب کشور، مربوط به استان همدان است و برای درمان قطعی این مشکل احتیاج داریم که استاندار و مجمع نمایندگان تلاش کنند تا سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان و استخدام معلمان افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2645363
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد