۹ سال پیش

آموزش ۲۸ هزار نفر با اولویت اشتغال در صنایع نفت و نیروگاه اتمی
اطلاعات بیشتر

آموزش با اولویت اشتغال در صنایع نفت و نیروگاه اتمی

استاندار بوشهر گفت: با انعقاد تفاهم نامه ای بین سازمان فنی و حرفه ای کشور با وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی 28 هزارنفر نیروی کار استان بوشهر با اولویت اشتغال در فازهای پارس جنوبی و نیروگاه اتمی آموزش خواهند دید.

به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری پنجشنبه در بازدید از طرح های اجرایی بخش آبپخش شهرستان دشتستان افزود: نرخ بیکاری در استان بوشهر حدود 10درصد است اما با وجود این همه ظرفیت در استان باید نرخ بیکاری کمتری را شاهد باشیم.
وی همچنین بیان کرد: شرایط زیرساخت شرکت برق در استان مطلوب است اما برخی شبکه های توزیع برق استان مانند سایر نقاط کشور، دارای فرسودگی است که تعویض خواهند شد.
استاندار بوشهربر ضرورت حل مشکل سنددار کردن اراضی بخش آبپخش با تشکیل کارگروهی از دستگاه های اجرایی مرتبط تاکید کرد.
سالاری در ارتباط با امحال سه ساله وام کشاورزان به دلیل خشکسالی های اخیر خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به طرق مختلف صورت گیرد تا کشاورزان در جریان استفاده از آن قرار بگیرند.
وی با تخصیص اعتبار هفت میلیارد ریال برای تکمیل هنرستان رازی آبپخش موافقت کرد و اظهار داشت: این هنرستان برای بهره برداری در سال تحصیلی آینده آماده شود.
سالاری تصریح کرد: دولت بنای گسترده شدن ندارد و همین امر سرعت کار شکل گیری برخی ادارات در بخش آبپخش را کاهش داده اما تلاش می شود برای تبدیل وضعیت نمایندگی دستگاههای اجرایی اقدامات خوبی صورت گیرد.
امام جمعه آبپخش نیز گفت:این منطقه جمعیت بسیار بالایی دارد و از تعدادی از مراکز شهرستان ها جمعیت و وسعت بیشتری دارد که با ارتقای بخش بسیاری از مشکلات منطقه رفع می شود.
حجت الاسلام خداداد رضایی بیان داشت: مردم این منطقه نباید از امکانات و تجهیزات لازم محروم باشند و باید توجه بیشتری به این بخش شود.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش نیز خواستار ایجاد شعبه فنی و حرفه ای ، ایجاد شهرک صنعتی ، احداث سالن اجتماعات در آبپخش ، احداث ساختمان دادگستری و ارتقای دادگاه سیار به دادگاه مستقل شد.
مصطفی رضایی همچنین گفت: تخصیص 10 میلیارد ریال برای خط پمپاژ آب پوزگاه به آبپخش، تخصیص هشت میلیارد ریال برای تکمیل هنرستان خوارزمی و تخصیص سه میلیارد ریال اعتبارات عمران شهری به شهرداری آبپخش از مهم ترین مصوبات سفر استاندار به آبپخش در سفر امروز بود.
وی تخصیص چهار میلیارد ریال برای توسعه برقرسانی و همچنین مطالعه آبرسانی را از دیگر مصوبات سفر استاندار بوشهر به آبپخش اعلام کرد و گفت: این مصوبات و توجه ویژه استاندار به این بخش موجب رضایتمندی مردم شده است.
شهردار آبپخش نیز گفت: در یکسال اخیر 70 هزار مترمربع آسفالت در آبپخش انجام شده و بیش از 28 میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.
حسین عباسی اضافه کرد: تجهیز ناوگان موتوری وافزایش ماشین آلات سنگین شهرداری از برنامه های مهمی است که با تلاش دسته جمعی محقق شده است.
وی اظهار داشت: تکمیل بلوار غدیر با اعتبارهشت میلیارد ریال و تکمیل پروژه پیاده روسازی شهر آبپخش از اقدامات در دست اجراست که امیدواریم با تلاش شبانه روزی به اهداف مورد نظر برسیم.
شهردار آبپخش گفت: آبپخش نیازمند 200 هزارمترمربع پیاده روسازی است که امیدواریم فاز نخست این پروژه با مساعدت مسئولین با مساحت 50 هزار مترمربع به زودی اجرایی شود.
در این بازدید همچنین استاندار بوشهر ضمن حضور بر مزار شهدای گمنام شهر آبپخش و ادای احترام به مقام شامخ شهداء با خانواده شهیدان بحرینی و اخلاقی نیز دیدار کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=263470
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد