۸ سال پیش

اختصاص ۲ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی سبزوار
اطلاعات بیشتر

بیش از ۲ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی سبزوار اختصاص یافت

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


رئیس مرکز فنی و حرفه‎ای سبزوار گفت: بیش از ۲ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی سبزوار اختصاص یافت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، حمید رضا موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آموزش‌ها در دو مرکز فنی و حرفه‌ای برادران و خواهران برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 596هزار نفر ساعت آموزش در آموزشگاه‌های خصوصی زیر نظر این مرکز اجرا شده است تصریح کرد: در مجموع در سال گذشته بیش از یک میلیون و 127 هزار در این مراکز آموزش دیده‌اند.
موسوی با اشاره به سکونتگاه‌های غیررسمی سبزوار تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 45 هزار ساعت در این مناطق آموزش‌های فنی و حرفه ای برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته آموزش‌های خاصی نیز برای زندانیان، سکونتگاه‌های غیر رسمی،کارکنان ادارات، روستائیان بالای 100 خانوار، بانوان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، معتادان در کمپ‌ها، صنایع و اصناف و دانشجویان دانشگاه‌ها برگزار شد خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 11 کارگاه آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای برادران با 30 حرفه و 8 کارگاه در بخش خواهران با 28 حرفه در حال فعال هستند.
وی با اشاره به فعال بودن ادامه داد: در حال حاضر شهرستان خوشاب و داورزن نیز زیر نظر فنی  و حرفه‌ای سبزوار قرار دارند که آموزش‌های مهارتی به آنان از طریق اعزام مربیان و در مکان‌های سیار صورت می‌گیرد.
موسوی با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای محدودیت برای هیچ قشری ندارد، ادامه داد: در سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته نیازهای آموزشی در تمام روستاهای سه شهرستان تحت پوشش شناسایی شد.
وی افزود: در همین راستا برنامه‌ریزی شده تا در صورت اعلام مناطق روستایی هر شهرستان مربیان برای ارائه آموزش‌های لازم به آنها مراجعه کنند.
موسوی ادامه داد: در همین راستا مرکز فنی و حرفه‌ای بخش ششتمد سبزوار نیز با دو رشته در سه ماهه نخست امسال راه اندازی می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری المیپاد مهارت در سطح استان و کشور نیز گفت: این المپیاد در سال گذشته در سطوح مختلف برگزار شد که هنر آموزان مرکز فنی و حرفه‌ای سبزوار در دو رشته رباتیک و مکاترونیک توانستند رتبه کسب کنند.
موسوی با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام این مسابقات براساس اعلام سازمان فنی و حرفه‌ای تا  15 اردیبهشت ماه سال‌جاری است،عنوان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در شهرستان امسال هنرآموزان ما در 16 رشته در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.
وی با اختصاص 2 میلیارد و 430 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در سال گذشته افزود: در سال گذشته تعداد 77 مجوز برای مشاغل خانگی سبزوار صادر شد که 110 نفر برای دریافت این تسهیلات معرفی شدند.
موسوی با بیان اینکه مبلغ این تسهیلات 30 تا 50 میلیون ریال و با بازپرداخت 4 درصد است خاطرنشان کرد: از این تعداد متقاضی 72 نفر از شهرستان‌های سبزوار، خوشاب و داورزن  با تسهیلات مشاغل خانگی توانستند از این تسهیلات بهره مند شوند.
موسوی با اشاره به پرداخت چهار میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات پشتیبان در سال گذشته  اضافه کرد: در این مدت تعداد 31 طرح فنی و حرفه ای در قالب تسهیلات پشتیبان به کارگروه اشتغال شهرستان معرفی شد که از این تعداد 9 طرح موفق به دریافت تسهیلات شدند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=583733
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد