• ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
  • 1k نظر «نمایش»

اطلاعیه های پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی

اطلاعیه های پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۲۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

اخبار استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اطلاعیه های تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگاری - سال 1401

اطلاعیه شماره 2 تکمیل ظرفیت
خبر 4 آبان 1402: اطلاعیه شماره 2 آزمون تکمیل ظرفیت استخدام پیمانی آموزش و پرورش خراسان شمالی
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی آموزگار ابتدایی، استثنایی و عشایری/ مرزی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی بر اساس این اطلاعیه روز پنجشنبه مورخ ۴ آبان ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت ملی(شناسایی) حضور به هم رسانند.
براساس جدول تعرفه آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۱۳۸۷۳۰-ت-۵۸۸۱۶۰۱۸۰ مورخه هشتم مهرماه ۱۴۰۱ هیئت وزیران هر یک از داوطلبان معرفی شده برای بررسی صلاحیت های عمومی داوطلبان آزمون مبلغ ۲۱۴۰۰۰۰ ریال - دومیلیون و صد و چهل هزار ریال به حساب مرکز آزمون صدرا به شماره حساب ۴۱۵۰۱۴۱۰۰۲۰۰۶ و یا شماره شبا IR۷۳۰۱۷۰۰۰۰۰۰۴۱۵۰۱۴۱۰۰۲۰۰۶ واریز نمایید و فیش واریزی را به مدیر کانون ارزیابی تحویل نمایید.
شایسته است داوطلبان محترم ، تمامی مدارک جامانده امتیازآور مربوط به فرم۱۹ (نمون برگ مدارک، سوابق و مستندات آموزشی پژوهشی) را با خود به کانون ارزیابی بیاورند
همچنین شایسته است تمامی داوطلبان راس ساعت ۶:۳۰ صبح در مرکز حضور داشته باشند.

اطلاعیه تکمیل پرونده وطی مراحل استخدامی
خبر 2 آبان 1402: اطلاعیه آزمون استخدام پیمانی تکمیل ظرفیت آموزگار ابتدایی، عشایری و استثنایی ۱۴۰۱ آموزش و پرورش خراسان شمالی
وضعیت اول:
قابل توجه داوطلبانی که در تشکیل پرونده و ارزیابی تکمیلی مرحله قبل شرکت کرده اند:
پرینت قبولی تکمیل ظرفیت
اصل شناسنامه(تصویر تمام صفحات) و اصل کارت ملی(تصویر پشت و رو)
دو قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)
ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ازمون استخدام آموزگاری مورخه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ آموزش و پرورش خراسان شمالی به اطلاع میرساند جهت تکمیل پرونده وطی مراحل استخدامی روز سه شنبه مورخه دوم آبان ۱۴۰۲  به  اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با همراه داشتن مدارک ذیل با توجه به وضعیت مشخص شده ذیل شخصاً حضور به هم رساند.
وضعیت دوم:
داوطلبینی که به تشکیل پرونده و ارزیابی تکمیلی مرحله ی قبل دعوت نشده اند:(مختص معرفی شدگان جدید)
مدارک لازم هسته گزینش:
۲ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده) برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد.
فرم اطلاعات فردی(فرم شماره۱) چاپ گرفته و همراه خود تحویل دهید. (شایسته است جهت تسریع در زمان بندی فرم تکمیل شده را تحویل دهید.)
اصل شناسنامه (تصویر تمام صفحات) و کارت ملی(تصویر پشت و رو)
مدارک لازم جهت ارائه به کارگروه بررسی مدارک  ومستندات :سه قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)
اصل شناسنامه خود و همسر و فرزند در صورت تاهل و عائله مندی (تصویر تمام صفحات شناسنامه)
اصل شناسنامه پدر برای استفاده و تایید امتیاز جوانی جمعیت و تصویر صفحه تمام صفحات
اصل کارت ملی (تصویر پشت و رو)
اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و (تصویر پشت و رو)(برادران)
اصل دانشنامه یا گواهینامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن
(تذکر: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد. گواهی عکس دار با داشتن تمامی فاکتورها (معدل، تاریخ فراغت از تحصیل) استخدامی از مرجع صادر کننده داشته باشد.
اصل معرفی‌نامه به تاریخ سال جاری رسمی ازاداره کل بهزیستی برای سهمیه معلولین(ذکر توانایی انجام کار برای شغل محل اعلام شده در معرفی نامه الزامی می باشد.)
اصل معرفی نامه به تاریخ سال جاری از اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران برای ایثارگران که از سهمیه استفاده نموده اند.(نامه هولوگرام داشته باشد.)
اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ سال جاریاز نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقالب اسالمی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:
الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی باشد.
ب – در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.
تذکر: با توجه بند های (۷،۱۳و۶)صفحه ۱۷ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مزبور،چنانچه داوطلب اطلاعات خلاف واقع برای بومیپذیری ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.
تذکر مهم: با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیر واقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر(اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی) داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی  اتخاذ خواهد گردید.
پ-برای کد شغل مرکز استان (بجنورد) بومی بودن امتیازی ندارد.
یک برگ پرینت قبولی تکمیل ظرفیت
به همراه داشتن یک عدد پوشه :  آموزگار ابتدایی خانمها رنگ سفید، آقایان زرد– رشته آموزگار استثنایی خانم ها و آقایان رنگ آبی –آموزگار عشایری خانمها  و آقایان  رنگ قرمز
دریافت فرمهای (استشهادنامه بومی بودن، فرم ارزیابی مدارک، فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش و فرم اعلام آمادگی برایمدارک خوداظهاري، ويژگیهاي جسمانی و ارزيابی تکميلی و خوداظهاری پزشکی و مدارک پژوهشی(فرم۱۹) ) از طریق لینک khn.medu.ir و ارایه آن در روز بررسی مدارک لازم بذکر است فرم بررسی مدارک توسط گروه بررسی مدارک تکمیل می گردد.
تذکر: مجددا تاکید نمائید کلیه فرم ها تکمیل شده تحویل نمائید.

مشاهده متن کامل اطلاعیه

اطلاعیه های پذیرفته شدگان آزمون استخدام دبیر و هنرآموز - سال 1402

اطلاعیه شماره 9 آزمون استخدامی
خبر 27 شهریور 1402: اطلاعیه شماره 9 آزمون استخدام پیمانی دبیر و هنرآموز 1402
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی بر اساس این اطلاعیه روز دو شنبه مورخ ۲۷شهریور ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت ملی(شناسایی) حضور به هم رسانند.
لذا شایسته است تمامی داوطلبان راس ساعت ۶:۳۰ صبح در مرکز حضور داشته باشند.

اطلاعیه شماره 7 آزمون استخدامی
خبر 22 شهریور 1402: اطلاعیه شماره 7 آزمون استخدام پیمانی دبیر و هنرآموز 1402
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی بر اساس این اطلاعیه روز چهارشنبه مورخ ۲۲شهریور ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت ملی(شناسایی) حضور به هم رسانند.
لذا شایسته است تمامی داوطلبان راس ساعت ۶:۳۰ صبح در مرکز حضور داشته باشند.

اطلاعیه شماره 6 آزمون استخدامی
خبر 21 شهریور 1402: اطلاعیه شماره ۶_آزمون استخدام پیمانی دبیر و هنرآموز 1402
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی بر اساس این اطلاعیه روز سه شنبه مورخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت ملی(شناسایی) حضور به هم رسانند.
لذا شایسته است تمامی داوطلبان راس ساعت ۶:۳۰ صبح در مرکز حضور داشته باشند.

اطلاعیه شماره 5 آزمون استخدامی
خبر 20 شهریور 1402: اطلاعیه شماره 5 آزمون استخدام پیمانی دبیر و هنرآموز 1402
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی بر اساس این اطلاعیه روز دوشنبه مورخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت ملی(شناسایی) حضور به هم رسانند.
لذا شایسته است تمامی داوطلبان راس ساعت ۶:۳۰ صبح در مرکز حضور داشته باشند.

اطلاعیه شماره 4 آزمون استخدامی
خبر 19 شهریور 1402: اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدام پیمانی دبیر و هنرآموز ۱۴۰۲
اطلاعیه شماره ۴_آزمون دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۲
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی بر اساس این اطلاعیه روز یکشنبه مورخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت ملی(شناسایی) حضور به هم رسانند.
لذا شایسته است تمامی داوطلبان راس ساعت ۶:۳۰ صبح در مرکز حضور داشته باشند.

اطلاعیه شماره 3 آزمون استخدامی
خبر 18 شهریور 1402: اطلاعیه شماره 3 آزمون استخدام پیمانی دبیر و هنرآموز 1402
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ استان #خراسان_شمالی، که اسامی آنها در پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند، جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی بر اساس این اطلاعیه روز شنبه مورخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت ملی(شناسایی) حضور به هم رسانند.
شایسته است تمامی داوطلبان راس ساعت ۶:۳۰ صبح در مرکز حضور داشته باشند.

اطلاعیه شماره 2 آزمون استخدامی
خبر 16 شهریور 1402: اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۲
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی بر اساس این اطلاعیه روز پنج شنبه مورخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت ملی(شناسایی) حضور به هم رسانند.
شایسته است تمامی داوطلبان راس ساعت ۶:۳۰ صبح در مرکز حضور داشته باشند.
*تمامی کانونهای اعلام شده در فایل پیوست در مجتمع ولایت به ادرس گلستانشهر، جنب دانشگاه فرهنگیان می باشد.
مشاهده اسامی پذیرفته شدگان روز پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
اطلاعیه تکمیل پرونده و طی مراحل استخدامی
خبر 11 شهریور 1402: اطلاعیه تکمیل پرونده و طی مراحل استخدامی آزمون دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش خراسان شمالی
ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت ازمون استخدام دبیری و هنرآموزی مورخه ۱۴۰۲/۰۵/۱۲ آموزش و پرورش خراسان شمالی به اطلاع میرساند جهت تکمیل پرونده وطی مراحل استخدامی از روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ لغایت روز پنجشنبه ۱۶/۰۶/۱۴۰۲ بر اساس جدول زمانبندی ذیل در محل مدرسه متوسطه  نمونه دولتی آرمیتا مصلی نژاد به نشانی بجنورد، خیابان تربیت جنب سالن گلشن  به همراه مدارک ذیل شخصاً حضور به هم رساند. نکته مهم اینکه با توجه به فشرده بودن زمان فرایند ارزیابی لازم است داوطلبان محترم همه مدارک ذکر شده را همراه خود داشته باشند
مدارک لازم هسته گزینش :

  1. دو قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده) برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد.
  2. داوطلبین می بایست در سامانه ( my.medu.ir ) در قسمت درگاه دولت (گزینش و استخدامی) پرسشنامه را تکمیل و فرم دارای کد رهگیری را پرینت گرفته و بهمراه خود به مرکز بررسی مدارک بیاورند و تحویل نماینده گزینش دهند.
  3. فرم اطلاعات فردی(فرم شماره۱) برای آن دسته از داوطلبینی که در سامانه my.medu.ir  نتوانستند فرم ها را تکمیل کنند ؛ شایسته است جهت تسریع در زمان بندی فرم تکمیل شده را تحویل دهید.
  4. اصل شناسنامه(تصویر تمام صفحات) و کارت ملی(تصویر پشت و رو)
  • مدارک لازم جهت ارائه به کارگروه بررسی مدارک  ومستندات :
        1. سه قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)
  1. اصل شناسنامه خود و همسر و فرزند در صورت تاهل و عائله مندی (تصویر تمام صفحات شناسنامه)
  2. اصل شناسنامه پدر برای استفاده و تایید امتیاز جوانی جمعیت و تصویر صفحه تمام صفحات
  3. اصل کارت ملی (تصویر پشت و رو)
  4. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و (تصویر پشت و رو) (برادران)
  5. اصل دانشنامه یا گواهینامه موقت براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن
    (تذکر: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد. گواهی عکس دار با داشتن تمامی فاکتورها(معدل، تاریخ فراغت از تحصیل) استخدامی از مرجع صادر کننده داشته باشد.
  6. اصل معرفی‌نامه به تاریخ سال جاری رسمی از اداره کل بهزیستی برای سهمیه معلولین(ذکر توانایی انجام کار برای شغل محل اعلام شده در معرفی نامه الزامی می باشد.)
  7. اصل معرفی نامه به تاریخ سال جاری از اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران برای ایثارگران که از سهمیه استفاده نموده اند.(نامه هولوگرام داشته باشد.)

 

 

  1. اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ سال جاری از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

  • معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
  • معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلالب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
  • معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
  1. با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی باشد.

ب  در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.

تذکر: با توجه بند های (۷،۱۳و۶) صفحه ۳۲ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مزبور، چنانچه داوطلب اطلاعات خلاف واقع برای بومی پذیری ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.

تذکر مهم : با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر(اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی) داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی  اتخاذ خواهد گردید.

پ- برای کد شغل مرکز استان (بجنورد) بومی بودن امتیازی ندارد .

  1. یک برگ پرینت قبولی آزمون استخدام پیمانی ۱۲/۰۵/۱۴۰۲
  2. به همراه داشتن یک عدد پوشه کاغذی سبز رنگ  بهمراه گیره نگه دارنده کاغذ
  3. دریافت فرمهای (استشهادنامه بومی بودن، فرم ارزیابی مدارک، فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش و فرم اعلام آمادگی برای مدارک خوداظهاري، ويژگیهاي جسمانی و ارزيابی تکميلی و خوداظهاری پزشکی و مدارک پژوهشی(فرم۱۹)) از طریق لینک khn.medu.ir  و ارایه آن در روز بررسی مدارک لازم بذکر است فرم بررسی مدارک توسط گروه بررسی مدارک تکمیل می گردد.   
  4.   تذکر: مجددا تاکید نمائید کلیه فرم ها تکمیل شده تحویل نمائید.
  5. متذکر می گردد داوطلبین می بایست تمامی موارد امتیازآور مربوط به فرم ۱۹ را در روز بررسی مدارک بهمراه داشته باشند.

 ( با توجه به پرداخت هزینه های پزشکی و بررسی مدارک توسط متقاضیان استخدام، داشتن کارت بانکی عضو شتاب الزامی است.)

 (شایان ذکر است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده به منزله انصراف خواهد بود)

تذکر۱: در صورت عدم تطبیق مدارک با فرم ثبت نام متقاضی فاقد شرایط بوده و از ادامه فرآیند استخدام جلوگیری به عمل خواهد آمد.

تذکر۲: در هرمرحله از آزمون (مصاحبه یا بعد از پذیرش در مصاحبه) امتیاز بومی و یا سایر شرایط شرکت کنندگان ازجمله مغایرت  عائله مندی، اولاد و بومی که باعث کاهش امتیاز متقاضی شود و همچنین تغییر در سهمیه های اعلام شده ایثارگری و معلولین بعلت نداشتن مدرک  به وجود بیاید از ادامه فرایند بررسی و ارزیابی تکمیلی حذف خواهد شد.

آدرس محل بررسی مدارک : خراسان شمالی، بجنورد خیابان تربیت جنب سالن گلشن، مدرسه متوسطه آرمیتا مصلی نژاد 

شماره تماس :   ۰۵۸۳۲۲۲۴۰۸۴

 

داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی ( معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان انصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقباً هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

افرادیکه به دلایل موجه(پزشکی، قضایی و ...) امکان مراجعه در زمان اعلام شده را نداشته باشند می توانند با ارائه مستندات مثبته در تاریخ ۱۸/۰۶/۱۴۰۲ به اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی-امور اداری مراجعه نمایند.

 

برنامه زمان بندی حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه دبیری و هنرآموزی 

روز

تاریخ

رشته شغلی محل

از ساعت

یکشنبه

۱۲/۰۶/۱۴۰۲

دبیر حکمت و معارف اسلامی

دبیر عربی

دبیری زیست

از ۷ صبح تا ۱۷

دوشنبه

۱۳/۰۶/۱۴۰۲

دبیری ریاضی

دبیری زبان انگلیسی

دبیر زبان و ادبیات فارسی

از ۷ صبح تا ۱۷

سه شنبه

۱۴/۰۶/۱۴۰۲

دبیری شیمی

دبیری فیزیک

دبیری کار و فناوری

دبیری مطالعات اجتماعی

از ۷ صبح تا ۱۷

پنج شنبه

۱۶/۰۶/۱۴۰۲

کلیه رشته های هنرآموزی(زراعی باغی، کامپیوتر، برق، ماشین کشاورزی، مکانیک خودرو، طراحی و دوخت)

از ۷ صبح تا ۱۷

مشاهده فایل پیوست

اطلاعیه های پذیرفته شدگان سال 1402 -1401

اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری و استثنایی و عشایری/مرزی
خبر 1 مهر 1402: اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری و استثنایی و عشایری/مرزی
به اطلاع شرکت کنندگان در مراحل بررسی مدارک و مستندات خود اظهاری و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش «ویژه رشته های شغلی آموزگاری  ابتدایی و آموزگاری استثنایی»سهمیه ادارات آموزش و پرورش تابع اداره کل آموزش و پرورش استان #خراسان_شمالی می رساند، نتایج یک برابر ظرفیت آزمون مذکور از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده می باشد.
لذا مقتضی است ضمن مراجعه به درگاه مذکور چنانچه در ردیف قبولی آزمون قرار گرفته اند، با رعایت مفاد اطلاعیه مندرج، اقدام لازم معمول نمایند.
ضمناً برنامه زمان بندی جهت  ادامه مراحل استخدامی و مراجعه به مدیریت ها و ادارات محل خدمت متعاقباً اعلام خواهدشد.
داوطلبانی که در ردیف قبولین نهایی در این مرحله قرار نگرفته اند و نسبت به عدم قبولی خود معترض می باشند، می توانند از طریق سامانه اعتراض به ارزیابی تکمیلی آموزگاران ظرف مدت 20 روز پس از اعلام نتایج نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.
بدیهی است بعد از اتمام مهلت تعیین شده اقدامی برای پذیرش درخواست صورت نخواهد گرفت « اعترضات داوطلبان صرفاً از طریق سامانه مذکور قابل بررسی می باشد.»
اطلاعیه شماره ۱۶، فرصت مجدد ارائه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری
خبر 23 مرداد 1402: اطلاعیه شماره ۱۶، فرصت مجدد ارائه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری
فرصت مجدد جهت ارائه مدارک و مستندات پژوهشی، پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری در ارزیابی تکمیلی
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، ستاد برگزاری آزمون استخدامی استان خراسان شمالی  فرصت دوباره ای برای افرادی که در زمان ارزیابی نتوانسته اند مدارک و مستندات حائز امتیازخود را ارئه دهند فراهم می کند.
مدارک و مستندات باید براساس نمون برگ مدارک (فرم شماره ۱۹)، که در فایل ضمیمه قابل مشاهده است، تهبه و ارائه شود.
تاکید می‌گردد مدارک ارائه شده باید به تایید رسیده باشد و اصل ان ارائه شود.
زمان مراجعه: از روز دوشنبه شنبه مورخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ تا پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
آدرس مراجعه: خراسان شمالی، میدان بازرگان، اداره کل آموزش و پرورش، اداره امور اداری
ساعت مراجعه: ۷ الی ۱۳
قابل ذکر است این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
در صورت بروز هر سوال و مشکل با شماره زیر تماس بگیرید: ۰۵۸۳۲۲۳۸۷۱۱ مشاهده فایل پیوست
اطلاعیه شماره 15 آزمون استخدام پیمانی سال 1401
خبر 18 مرداد 1402: اطلاعیه شماره ۱۵ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱/ مراکز مصاحبه گروه داوطلبان آموزگار استثنایی
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی آموزگار استثنایی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی بر اساس این اطلاعیه روز چهارشنبه مورخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت ملی و رعایت شرایط اعلام شده در اطلاعیه شماره ۴ حضور به هم رسانند. ضمنا فرم شماره ۱۹ را از لینک زیر کپی گرفته و باخود به همراه داشته باشید. مشاهده فایل پیوست
اطلاعیه شماره ۱۴ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس گروه دوازدهم مراکز مصاحبه
خبر 10 مرداد 1402: اطلاعیه شماره ۱۴ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس گروه دوازدهم مراکز مصاحبه
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱  استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت  انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی  بر اساس این اطلاعیه روز سه شنبه مورخ  ۱۰ مرداد  ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت  ملی و رعایت شرایط اعلام شده در  اطلاعیه شماره ۴ حضور به هم رسانند. ضمنا فرم شماره ۱۹ را از لینک زیر کپی گرفته و باخود به همراه داشته باشید.
قابل توجه داوطلبان رشته شغلی آموزگار استثنائی
با عنایت به اینکه مقرر شده مصاحبه داوطلبان استثنائی به صورت متمرکز کشوری برگزار گردد لذا در صورت تایید نهایی و اعلام زمان ارزیابی تکمیلی از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد. مشاهده فایل پیوست
اطلاعیه شماره ۱۳ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس گروه یازدهم مراکز مصاحبه
خبر 9 مرداد 1402: اطلاعیه شماره ۱۳ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس گروه یازدهم مراکز مصاحبه
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱  استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در تصویر پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت  انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی  بر اساس این اطلاعیه روز دوشنبه مورخ  ۹ مرداد  ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت  ملی و رعایت شرایط اعلام شده در  اطلاعیه شماره ۴ حضور به هم رسانند. ضمنا فرم شماره ۱۹ را از لینک زیر کپی گرفته و باخود به همراه داشته باشید.
نکته بسیار مهم:
قابل توجه داوطلبان رشته شغلی آموزگار استثنائی
با عنایت به اینکه مقرر شده مصاحبه داوطلبان استثنائی به صورت متمرکز کشوری برگزار گردد لذا در صورت تایید نهایی و اعلام زمان ارزیابی تکمیلی از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد. مشاهده متن کامل اطلاعیه
اطلاعیه شماره ۱۲ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس گروه دهم مراکز مصاحبه
خبر 8 مرداد 1402: اطلاعیه شماره ۱۲ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس گروه دهم مراکز مصاحبه
اطلاعیه حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱  استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در تصویر پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت  انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی  بر اساس این اطلاعیه روز یکشنبه مورخ  ۸ مرداد  ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت  ملی و رعایت شرایط اعلام شده در  اطلاعیه شماره ۴ حضور به هم رسانند. ضمنا فرم شماره ۱۹ را از لینک زیر کپی گرفته و باخود به همراه داشته باشید.
نکته بسیار مهم:
به اطلاع سایر داوطلبان محترمی که اسامی آنها در فایل های پیوست وجود ندارد ولی معرفی نامه برای این تاریخ دارند می رساند ضمن عذرخواهی بابت فعال نشدن کانون های ارزیابی در موعد تعیین شده، در روزهای آتی زمان مصاحبه این عزیزان از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد. لطفا از مراجعه حضوری به مراکز ارزیابی خودداری نمایید.
قابل توجه داوطلبان رشته شغلی آموزگار استثنائی:
با عنایت به اینکه مقرر شده مصاحبه داوطلبان استثنائی به صورت متمرکز کشوری برگزار گردد لذا در صورت تایید نهایی و اعلام زمان ارزیابی تکمیلی از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاهده متن کامل اطلاعیه

اطلاعیه شماره 11 آزمون استخدام پیمانی سال 1401/ گروه نهم مراکز مصاحبه
خبر 7 مرداد 1401: اطلاعیه حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱  استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در تصویر پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی  بر اساس این اطلاعیه روز شنبه مورخ  ۷ مرداد  ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت  ملی و رعایت شرایط اعلام شده در  اطلاعیه شماره ۴ حضور به هم رسانند. ضمنا فرم شماره ۱۹ را از لینک زیر کپی گرفته و باخود به همراه داشته باشید. اطلاعیه شماره ۱۱ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / گروه نهم مراکز مصاحبه
نکته بسیار مهم:
به اطلاع سایر داوطلبان محترمی که اسامی آنها در فایل های پیوست وجود ندارد ولی معرفی نامه برای این تاریخ دارند می رساند ضمن عذرخواهی بابت فعال نشدن کانون های ارزیابی در موعد تعیین شده، در روزهای آتی زمان مصاحبه این عزیزان از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد. لطفا از مراجعه حضوری به مراکز ارزیابی خودداری نمایید.
قابل توجه داوطلبان رشته شغلی آموزگار استثنائی
با عنایت به اینکه مقرر شده مصاحبه داوطلبان استثنائی به صورت متمرکز کشوری برگزار گردد لذا در صورت تایید نهایی و اعلام زمان ارزیابی تکمیلی از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.
مشاهده فایل پیوست
اطلاعیه شماره ۱۰ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / گروه هشتم مراکز مصاحبه
 
خبر 4 مرداد 1402: اطلاعیه شماره ۱۰ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / گروه هشتم مراکز مصاحبه
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱  استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در تصویر پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت  انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی  بر اساس این اطلاعیه روز چهارشنبه مورخ  ۴ مرداد  ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت  ملی و رعایت شرایط اعلام شده در  اطلاعیه شماره ۴ حضور به هم رسانند. ضمنا فرم شماره ۱۹ را از لینک زیر کپی گرفته و باخود به همراه داشته باشید.
نکته بسیار مهم:
به اطلاع سایر داوطلبان محترمی که اسامی آنها در فایل های پیوست وجود ندارد ولی معرفی نامه برای این تاریخ دارند می رساند ضمن عذرخواهی بابت فعال نشدن کانون های ارزیابی در موعد تعیین شده، در روزهای آتی زمان مصاحبه این عزیزان که بعد از ۷ مردادماه می باشد از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد. لطفا از مراجعه حضوری به مراکز ارزیابی خودداری نمایید.

 

مشاهده متن کامل اطلاعیه

اطلاعیه شماره ۹ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱/ آدرس گروه هفتم مراکز مصاحبه
خبر 3 مرداد 1402: اطلاعیه شماره ۹ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱/ آدرس گروه هفتم مراکز مصاحبه
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱  استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در تصویر پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت  انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی  بر اساس این اطلاعیه روز سه شنبه مورخ  ۳ مرداد  ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت  ملی و رعایت شرایط اعلام شده در  اطلاعیه شماره ۴ حضور به هم رسانند. ضمنا فرم شماره ۱۹ را از لینک زیر کپی گرفته و باخود به همراه داشته باشید.
‼️توجه: به اطلاع می رساند فعالیت کانون شماره ۱۲ واقع در مدرسه شاهد فرشتگان برای فردا سه شنبه ۳ مرداد لغو گردید. اطلاعات بیشتر متعاقبا منتشر خواهد شد.
نکته بسیار مهم:
به اطلاع سایر داوطلبان محترمی که اسامی آنها در فایل های پیوست وجود ندارد ولی معرفی نامه برای این تاریخ دارند می رساند ضمن عذرخواهی بابت فعال نشدن کانون های ارزیابی در موعد تعیین شده، در روزهای آتی زمان مصاحبه این عزیزان که بعد از ۷ مردادماه می باشد از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد. لطفا از مراجعه حضوری به مراکز ارزیابی خودداری نمایید.

مشاهده متن کامل اطلاعیه

اطلاعیه شماره ۸ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس گروه ششم مراکز مصاحبه
خبر 2 مرداد 1402: اطلاعیه شماره ۸ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس گروه ششم مراکز مصاحبه
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱  استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در تصویر پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت  انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی  بر اساس این اطلاعیه روز دوشنبه مورخ  ۲ مرداد  ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت  ملی و رعایت شرایط اعلام شده در  اطلاعیه شماره ۴ حضور به هم رسانند. ضمنا فرم شماره ۱۹ را از لینک زیر کپی گرفته و باخود به همراه داشته باشید.
نکته بسیار مهم:
به اطلاع سایر داوطلبان محترمی که اسامی آنها در فایل های پیوست وجود ندارد ولی معرفی نامه برای این تاریخ دارند می رساند ضمن عذرخواهی بابت فعال نشدن کانون های ارزیابی در موعد تعیین شده، در روزهای آتی زمان مصاحبه این عزیزان که بعد از ۷ مردادماه می باشد از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد. لطفا از مراجعه حضوری به مراکز ارزیابی خودداری نمایید.

مشاهده متن کامل اطلاعیه

اطلاعیه شماره ۷ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس گروه پنجم مراکز مصاحبه
خبر 1 مرداد 1402: اطلاعیه شماره ۷ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس گروه پنجم مراکز مصاحبه
اطلاعیه حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱  استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در تصویر پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت  انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی  بر اساس این اطلاعیه روز یکشنبه مورخ  ۱ مرداد  ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت  ملی و رعایت شرایط اعلام شده در  اطلاعیه شماره ۴ حضور به هم رسانند. ضمنا فرم شماره ۱۹ را از لینک زیر کپی گرفته و باخود به همراه داشته باشید.
نکته بسیار مهم:
به اطلاع سایر داوطلبان محترمی که اسامی آنها در فایل های پیوست وجود ندارد ولی معرفی نامه برای این تاریخ دارند می رساند ضمن عذرخواهی بابت فعال نشدن کانون های ارزیابی در موعد تعیین شده، در روزهای آتی زمان مصاحبه این عزیزان که بعد از ۷ مردادماه می باشد از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد. لطفا از مراجعه حضوری به مراکز ارزیابی خودداری نمایید.

مشاهده متن کامل اطلاعیه

اطلاعیه شماره 6 آزمون استخدام پیمانی سال 1401
خبر 31 تیر 1402: اطلاعیه شماره 6 آزمون استخدام پیمانی سال 1401/ آدرس گروه چهارم مراکز مصاحبه
اطلاعیه حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱  استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در تصویر پیوست این اطلاعیه ذکر شده می رساند جهت  انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی  بر اساس این اطلاعیه روز شنبه مورخ  ۳۱ تیرماه  ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت  ملی و رعایت شرایط اعلام شده در  اطلاعیه شماره ۴ حضور به هم رسانند. ضمنا فرم شماره ۱۹ را از لینک زیر کپی گرفته و باخود به همراه داشته باشید.
نکته بسیار مهم:
به اطلاع سایر داوطلبان محترمی که اسامی آنها در فایل های پیوست وجود ندارد ولی معرفی نامه برای این تاریخ دارند می رساند ضمن عذرخواهی بابت فعال نشدن کانون های ارزیابی در موعد تعیین شده، در روزهای آتی زمان مصاحبه این عزیزان که بعد از ۷ مردادماه می باشد از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد. لطفا از مراجعه حضوری به مراکز ارزیابی خودداری نمایید.
مشاهده فایل پیوست
اطلاعیه شماره ۵ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس گروه سوم مراکز مصاحبه
خبر 29 تیر 1402: اطلاعیه شماره ۵ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس گروه سوم مراکز مصاحبه
اطلاعیه حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در تصاویر پیوست این اطلاعیه ذکر شده میرساند جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی بر اساس این اطلاعیه روز پنج شنبه مورخ ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت ملی و رعایت شرایط اعلام شده در اطلاعیه شماره ۴ حضور به هم رسانند.
نکته بسیار مهم:
به اطلاع سایر داوطلبان محترمی که اسامی آنها در فایل های پیوست وجود ندارد ولی معرفی نامه برای این تاریخ دارند می رساند ضمن عذرخواهی بابت فعال نشدن کانون های ارزیابی در موعد تعیین شده، در روزهای آتی زمان مصاحبه این عزیزان که بعد از ۷ مردادماه می باشد از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد. لطفا از مراجعه حضوری به مراکز ارزیابی خودداری نمایید.

مشاهده متن کامل اطلاعیه

اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس گروه دوم مراکز مصاحبه
خبر 28 تیر 1402: اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس گروه دوم مراکز مصاحبه
اطلاعیه حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱  استان خراسان شمالی، که اسامی آنها در تصاویر پیوست این اطلاعیه ذکر شده میرساند جهت  انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی  بر اساس این اطلاعیه روز چهارشنبه مورخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت  ملی و رعایت شرایط ذیل حضور به هم رسانند.
همراه داشتن کارت ملی و معرفی نامه عکس دار ممهور به مهر( نمون برگ شماره ۶)، جهت حضور در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش الزامی است.
پذیرفته شدگان می بایست رأس ساعت ۶:۴۵ صبح در محل حوزه ارزیابی تعیین شده حضور یابند. تأخیر بیش از یک ربع ساعت در ورود به حوزه ارزیابی به هیچ عنوان مجاز نمی باشد.
به هر یک از پذیرفته شدگان پس از احراز هویت، یک کارت شناسایی با ذکر شماره داده می شود که در روز انجام ارزیابی در حوزه ارزیابی صرفاً با آن شناخته می شوند و در طول فرایند ارزیابی تکمیلی باید کارت شناسایی را به گردن آویز نمایند.
شرکت کنندگان فقط می توانند مدارک احراز هویت، مدارک مربوط به سوابق خود، لوازم التحریر و و سایل کمک آموزشی مجاز را به همراه داشته باشند تا برای بهبود کیفیت تدریس خود استفاده کنند. ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع و در صورت کشف به عنوان تخلف، محسوب می شود.
داوطلبان موظفند نمون برگ شماره ۱۹ مربوط به مدارک، سوابق و مستندات (فایل پیوست-۸ صفحه) به همراه کلیه مدارک و مستندات امتیاز آور بر اساس موارد اعلام شده در نمون برگ فوق الذکر را در یک نسخه پرینت نموده و در زمان مراجعه به حوزه های ارزیابی تکمیلی، همراه داشته باشند.
ذکر۱: پذیرفته شدگان می بایست کلیه مدارک مربوط به سوابق تمام وقت در واحدهای دولتی، مدارس غیر دولتی، طرح خرید خدمات آموزشی، مربی پیش دبستانی، فعالیت در طرح امین، آموزشیار یا آموزش دهنده نهضت سوادآموزی، موسسات آموزشی فرهنگی تربیتی ، فعالیت در دارالقرآن های دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و ... که در مرحله بررسی مدارک و مستندات تحویل نموده و تایید شده است را جهت ثبت امتیاز مربوطه همراه داشته باشند.
تذکر۲: چنانچه داوطلب یا مرجع ( شخص حقیقی یا حقوقی) اقدام به ارائه مدارک و مستندات موضوع نمون برگ شماره ۱۹ به صورت غیرواقعی نماید، موضوع پس از استعلام و احراز عدم اعتبار قانونی مدارک و مستندات، مطابق موازین قانونی در مراجع قضایی ذیصلاح طرح شکایت خواهد شد و در هر مرحله از آزمون یا بعد از استخدام یا در طول خدمت چنانچه جعلیت و فقدان اصالت آن محرز شود، قبولی و استمرار خدمت داوطلب پس از اثبات موضوع در مرجع قضایی صالح، کان لم یکن تلقی می گردد.
حضور شرکت کنندگان در اتاق های ارزیابی باید رأس ساعت انجام شود. ضمناً شرکت کنندگان امکان درخواست وقت اضافه برای مطالعه یا ارائه تدریس و تأخیر در حضور در اتاق ارزیابی را ندارند و بر اساس زمان بندی زیردر هر مرحله باید اقدام نمایند:
الف) جلسه ایفای نقش حداکثر در مدت زمان ۲۰ دقیقه باید برگزار شود.
ب) در بخش ارزیابی ارائه تدریس، داوطلب در جایگاه معلم، ۳۰ دقیقه وقت دارد تا مبحثی که سناریوی آن را مطالعه کرده است، ارائه دهد. در طول زمان تدریس، هیچ سوالی از داوطلب پرسیده نمی شود و او دقیقاً بعد از نیم ساعت باید اتاق را ترک کرده و به هیچ عنوان نمی تواند زمان بیشتری حضور داشته باشد.
ج) در بخش ارزیابی بحث گروهی، زمان مطالعه محتوای تمرین بحث گروهی، ۱۵ دقیقه و زمان انجام آن ۴۵ دقیقه است.
د) زمان بررسی صلاحیت های عمومی گزینش در فرآیند ارزیابی برای هر داوطلب حدوداً یک ساعت خواهد بود.
تذکر ۱: در صورت اصلاح زمان بندی های فوق (جلسه ایفای نقش، ارائه سناریوی تدریس و بحث گروهی) از سوی وزارت آموزش و پرورش، زمان بندی های جدید در روز ارزیابی تکمیلی به داوطلبین اعلام خواهد شد و داوطلبین بایستی بر اساس زمان بندی جدید فرآیند ارزیابی را به انجام برسانند.
با توجه به اینکه مقرر گردیده است برای ارزیابی از داوطلبان، سناریو تدریس مطابق با کتب درسی دوره تحصیلی و در رشته شغلی قبولی ارائه شود، لذا پذیرفته شدگان در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشند.
با توجه به اینکه سنجش و ارزیابی تکمیلی به صورت گروهی و در زمان و مکان مشخص شده صورت می پذیرد، عدم مراجعه به حوزه ارزیابی در زمان مقرر برای بررسی و انجام سنجش و ارزیابی تکمیلی استخدامی به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد.
حضور در ارزیابی تکمیلی با هویت مجعول به جای داوطلب اصلی  و ارائه مدارک و مستندات غیرواقعی و مجعول تخلف محسوب می گردد و برابر قوانین قضایی اقدام خواهد شد.
با عنایت به طولانی بودن زمان ارزیابی همراه داشتن تغذیه مناسب توصیه می گردد.
حضورداوطلبان اززمان پذیرش اولیه،درحوزه های ارزیابی تکمیلی (ساعت ۷ صبح)تاپایان فرآیندارزیابی ( حداکثرساعت ۱۵) الزامی می باشد.
حضور هرگونه افراد همراه، غیر از داوطلبان در محل حوزه های ارزیابی تکمیلی ممنوع می باشد.
داوطلبین محترم دقت فرمایند، حتماً نمون برگ های پیوست (نمون برگ ۱۹) را از قسمت پیوست هادر ذیل همین خبر دریافت نموده و پس از تکمیل در زمان مراجعه به حوزه های ارزیابی همراه داشته باشند.
 لازم به ذکر است  آدرس و مشخصات مراکز و  فعال شدن مابقی مراکز روزانه  از طریق پورتال اداره کل اطلاع رسانی می گردد.

مشاهده متن کامل اطلاعیه

اطلاعیه شماره ۳ آزمون استخدام پیمانی آموزگار در آموزش و پرورش خراسان شمالی
خبر 26 تیر 1402: اطلاعیه شماره ۳ آزمون استخدام پیمانی آموزگار در آموزش و پرورش خراسان شمالی
به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که از آنها برای انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی در روز سه شنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ در مراکز ۴، ۵، ۶ و ۷ و ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ دعوت به عمل آمده بود، می رساند زمان و مکان جدید مصاحبه از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
اطلاعیه شماره۲ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس مراکز مصاحبه
خبر 26 تیر 1402: اطلاعیه شماره۲ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ / آدرس مراکز مصاحبه

اطلاعیه حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی

 

    بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱  استان خراسان شمالی می­رساند جهت  انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی  بر اساس این اطلاعیه از روز سه شنبه مورخ ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت  ملی و رعایت شرایط ذیل حضور به هم رسانند: (لازم به ذکر است زمان دقیق دعوت به حوزه ارزیابی تکمیلی از طریق  پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان، در بازه زمانی اعلام شده به پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.)

 

  • همراه داشتن کارت ملی و معرفی نامه عکس دار ممهور به مهر( نمون برگ شماره ۶)، جهت حضور در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش الزامی است.
  • پذیرفته شدگان می بایست رأس ساعت ۶:۴۵ صبح در محل حوزه ارزیابی تعیین شده حضور یابند. تأخیر بیش از یک ربع ساعت در ورود به حوزه ارزیابی به هیچ عنوان مجاز نمی باشد.
  • به هر یک از پذیرفته شدگان پس از احراز هویت، یک کارت شناسایی با ذکر شماره داده می شود که در روز انجام ارزیابی در حوزه ارزیابی صرفاً با آن شناخته می شوند و در طول فرایند ارزیابی تکمیلی باید کارت شناسایی را به گردن آویز نمایند.
  • شرکت کنندگان فقط می توانند مدارک احراز هویت، مدارک مربوط به سوابق خود، لوازم التحریر و و سایل کمک آموزشی مجاز را به همراه داشته باشند تا برای بهبود کیفیت تدریس خود استفاده کنند. ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع و در صورت کشف به عنوان تخلف، محسوب می شود.
  • داوطلبان موظفند نمون برگ شماره ۱۹ مربوط به مدارک، سوابق و مستندات (فایل پیوست-۸ صفحه) به همراه کلیه مدارک و مستندات امتیاز آور بر اساس موارد اعلام شده در نمون برگ فوق الذکر را در یک نسخه پرینت نموده و در زمان مراجعه به حوزه های ارزیابی تکمیلی، همراه داشته باشند.

تذکر۱ : پذیرفته شدگان می بایست کلیه مدارک مربوط به سوابق تمام وقت در واحدهای دولتی، مدارس غیر دولتی، طرح خرید خدمات آموزشی، مربی پیش دبستانی، فعالیت در طرح امین، آموزشیار یا آموزش دهنده نهضت سوادآموزی، موسسات آموزشی فرهنگی تربیتی ، فعالیت در دارالقرآن های دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و ... که در مرحله بررسی مدارک و مستندات تحویل نموده و تایید شده است را جهت ثبت امتیاز مربوطه همراه داشته باشند.

تذکر۲ :  چنانچه داوطلب یا مرجع ( شخص حقیقی یا حقوقی) اقدام به ارائه مدارک و مستندات موضوع نمون برگ شماره ۱۹ به صورت غیرواقعی نماید، موضوع پس از استعلام و احراز عدم اعتبار قانونی مدارک و مستندات، مطابق موازین قانونی در مراجع قضایی ذیصلاح طرح شکایت خواهد شد و در هر مرحله از آزمون یا بعد از استخدام یا در طول خدمت چنانچه جعلیت و فقدان اصالت آن محرز شود، قبولی و استمرار خدمت داوطلب پس از اثبات موضوع در مرجع قضایی صالح، کان لم یکن تلقی می گردد.

حضور شرکت کنندگان در اتاق های ارزیابی باید رأس ساعت انجام شود. ضمناً شرکت کنندگان امکان درخواست وقت اضافه برای مطالعه یا ارائه تدریس و تأخیر در حضور در اتاق ارزیابی را ندارند و بر اساس زمان بندی زیردر هر مرحله باید اقدام نمایند:

الف) جلسه ایفای نقش حداکثر در مدت زمان ۲۰ دقیقه باید برگزار شود.

ب) در بخش ارزیابی ارائه تدریس، داوطلب در جایگاه معلم، ۳۰ دقیقه وقت دارد تا مبحثی که سناریوی آن را مطالعه کرده است، ارائه دهد. در طول زمان تدریس، هیچ سوالی از داوطلب پرسیده نمی شود و او دقیقاً بعد از نیم ساعت باید اتاق را ترک کرده و به هیچ عنوان نمی تواند زمان بیشتری حضور داشته باشد.

ج ) در بخش ارزیابی بحث گروهی، زمان مطالعه محتوای تمرین بحث گروهی، ۱۵ دقیقه و زمان انجام آن ۴۵ دقیقه است.

د) زمان بررسی صلاحیت های عمومی گزینش در فرآیند ارزیابی برای هر داوطلب حدوداً یک ساعت خواهد بود.

تذکر ۱: در صورت اصلاح زمان بندی های فوق (جلسه ایفای نقش، ارائه سناریوی تدریس و بحث گروهی) از سوی وزارت آموزش و پرورش، زمان بندی های جدید در روز ارزیابی تکمیلی به داوطلبین اعلام خواهد شد و داوطلبین بایستی بر اساس زمان بندی جدید فرآیند ارزیابی را به انجام برسانند.

 

    • با توجه به اینکه مقرر گردیده است برای ارزیابی از داوطلبان، سناریو تدریس مطابق با کتب درسی دوره تحصیلی و در رشته شغلی قبولی ارائه شود، لذا پذیرفته شدگان در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشند.
    • با توجه به اینکه سنجش و ارزیابی تکمیلی به صورت گروهی و در زمان و مکان مشخص شده صورت می پذیرد، عدم مراجعه به حوزه ارزیابی در زمان مقرر برای بررسی و انجام سنجش و ارزیابی تکمیلی استخدامی به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد.
    • حضور در ارزیابی تکمیلی با هویت مجعول به جای داوطلب اصلی  و ارائه مدارک و مستندات غیرواقعی و مجعول تخلف محسوب می گردد و برابر قوانین قضایی اقدام خواهد شد.
    • با عنایت به طولانی بودن زمان ارزیابی همراه داشتن تغذیه مناسب توصیه می گردد.
    • حضورداوطلبان اززمان پذیرش اولیه،درحوزه های ارزیابی تکمیلی (ساعت ۷ صبح)تاپایان فرآیندارزیابی ( حداکثرساعت ۱۵) الزامی می باشد.
    • حضور هرگونه افراد همراه، غیر از داوطلبان در محل حوزه های ارزیابی تکمیلی ممنوع می باشد.
  • داوطلبین محترم دقت فرمایند، حتماً نمون برگ های پیوست (نمون برگ ۱۹) را از قسمت پیوست هادر ذیل همین خبر دریافت نموده و پس از تکمیل در زمان مراجعه به حوزه های ارزیابی همراه داشته باشند.

 

لازم به ذکر است  آدرس و مشخصات مراکز و  فعال شدن مابقی مراکز روزانه  از طریق پورتال اداره کل اطلاع رسانی می گردد

شماره مرکز

نام مرکز ارزیابی

ویژه

آدرس

۱

مجتمع ولایت

برادران

شهرک گلستان جنب دانشگاه فرهنگیان امام محمد باقر(ع)

۲

مجتمع ولایت

برادران

شهرک گلستان جنب دانشگاه فرهنگیان امام محمد باقر(ع)

۳

مجتمع ولایت

برادران

شهرک گلستان جنب دانشگاه فرهنگیان امام محمد باقر(ع)

۸

هنرستان امام خمینی

خواهران

ویلاشهر (شهرک دبیران)  - دبیران ۱۰

۹

هنرستان امام خمینی

خواهران

ویلاشهر (شهرک دبیران)  - دبیران ۱۰

۱۰

مدرسه کوشا

خواهران

ویلاشهر (شهرک دبیران)  - دبیران ۱۰ جنب هنرستان امام خمینی

مشاهده فایل پیوست

آغاز فرایند انجام مصاحبه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری از ۲۷ تیرماه
خبر 22 تیر 1402: آغاز فرایند انجام مصاحبه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری از ۲۷ تیرماه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش #خراسان_شمالی، ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش استان در حاشیه نشست با بازرسان سازمان بسیج فرهنگیان کشور، با بیان اینکه مرحله دریافت مدارک از پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون #استخدامی آموزگاری، نوزدهم تیرماه پایان یافت، گفت: به تدریج و با اعلام زمان انجام مصاحبه به داوطلبان، مرحله ارزیابی تخصصی از ۲۷ تیرماه آغاز خواهد شد. 

وی، با تاکید بر استفاده از ظرفیتهای بسیج برای هدایت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: یادواره شهدای درون مدرسه‌ای، اعزام کاروانهای راهیان نور دانش‌آموزی، رویدادهای طرح شهیدپژوهی، اردوهای زیارت اولی به مشهد مقدس و جشن‌های انقلاب با همکاری بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی، بنیاد شهید و ستاد اقامه نماز استان، از برنامه هایی است که با رویکرد تربیتی و فرهنگی اجرا شده است.

حسین‌زاده، بازرس سازمان بسیج فرهنگیان کشور هم با اشاره به اهمیت ویژه آموزش و پرورش در بیان مقام معظم رهبری، گفت: در مقابل هجمه به آموزش و پرورش، همه دستگاه‌های اجرایی باید برای کمک به نظام تعلیم و تربیت آماده باشند.

اطلاعیه تکمیل پرونده وطی مراحل استخدامی پذیرفته‌شدگان آزمون
خبر 10 تیر 1402: اطلاعیه  تکمیل پرونده وطی مراحل استخدامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش خراسان شمالی
ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت ازمون استخدام مورخه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ آموزش و پرورش خراسان شمالی به اطلاع میرساند جهت تکمیل پرونده وطی مراحل استخدامی از روز یکشنبه مورخه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲  لغایت روز دوشنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲ بر اساس جدول زمانبندی مندرج در فایل اطلاعیه آزمون استخدامی در محل هنرستان امام خمینی به آدرس خراسان شمالی، بجنورد شهرک دبیران (ویلاشهر) نبش دبیران ۱۰ هنرستان نمونه دولتی امام خمینی (ره) به همراه مدارک مندرج در فایل اطلاعیه شخصاً حضور به هم رساند. 

فایل پیوست ها
اطلاعیه آزمون استخدامی
خوداظهاری سوابق بیماری
فرم سوابق پژوهش
فرم استشهاد محلی
فرم پرسشنامه فردی گزینش
فرم اعلام آمادگی ارزیابی تکمیلی
فرم ارزیابی مدارک
مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون ماده 28
خبر 4 تیر 1402: مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی، مصاحبه ماده ٢٨
مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون #استخدامی، مصاحبه ماده ٢٨
۱ـ عکس ۳*۴ ( شش عدد)
۲ـ اصل و کپی کارت ملی داوطلب
۳ـ اصل و کپی شناسنامه داوطلب
۴ـ اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی داوطلب
۵ـ مدارک مرتبط با سهمیه ایثارگری و یا معلولین (طبق دفترچه)
۶ـ اصل و کپی کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم نظام وظیفه داوطلب (آقا)
۷ـ فرم استشهاد محلی برای متقاضیان با ده سال سکونت
۸ـ مدارک ICDL و روخوانی و روانخوانی قرآن
۹ـ مقاله های علمی پژوهشی ،(هرگواهی که امتیاز داشته باشد )و ...
۱۰ـ کارت بسیج
۱۱- کارنامه ی قبولی
اطلاعیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری
خبر 1 تیر 1402: اطلاعیه شماره ۱ قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری در استان خراسان شمالی
مدیریت منابع انسانی و امور اداری اداره كل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در خصوص پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری در استان خراسان شمالی اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، در این اطلاعیه امده است:به اطلاع تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی اموزگاری سال ۱۴۰۲ سهمیه استان خراسان شمالی می رساند: جدول زمان بندی، مكان و مدارك مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه، بررسی مدارك و مستندات و معاینات پزشکی ، متعاقبا از طریق پورتال اطلاع رسانی اداره کل اموزش و پرورش خراسان شمالی به آدرس: khn.medu.gov.ir/fa اعلام خواهد شد.
باتوجه به اینکه مقرر است تکمیل فرم اطلاعات فردی داوطلبان برای بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام گیرد، ضروری است داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری بعد از مشاهده نتایج خود؛ از روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۱، داوطلبان حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت با مراجعه به سامانه مذکور با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب، نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز زیر اقدام نمایند:
عکس پرسنلی
تصویر تمامی صفحات شناسنامه
تصویر کارت ملی
و سایر مدارک مورد نیاز
در این اطلاعیه امده است: پذیرفته شدگان از مراجعه حضوری به اداره كل اموزش و پرورش خراسان شمالی خودداری نمایند.
ضمنا این پذیرفته شدگان لازم است اطلاعیه سازمان سنجش را از فایل پیوستی مطالعه فرمایند.

اطلاعیه های پذیرفته شدگان سال 1400

خبر کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش
خبر 17 آذر 1401: خبر کمبود 300 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش
به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری شبستان، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش با کمبود 300 هزار نیروی انسانی مواجه است و رقم آزمون های استخدامی سالانه جهت جذب نیرو بسیار کم است. ادامه خبر ...
اطلاعیه و اعلام نتایج نهایی

خبر 23 مرداد 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 (مصاحبه تخصصی)  - مشترک با نهمین آزمون استخدام فراگیر و اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون مذکور اعلام گردید.

مشاهده اطلاعیه سازمان اداری استخدامی کشور در خصوص آزمون آموزش و پرروش
مشاهده آدرس سایت اداره کل آموزش و پرورش استان ها
دانلود فرم رسیدگی به اعتراض ها

جهت مشاهده نتایج نهایی کلیک نمایید

اطلاعیه پذیرفته شدگان جدید آزمون
خبر 11 تیر 1401: قابل توجه پذیرفته شدگان قبول شدگان نهمین دوره‌ی آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان جدید که با محاسبه امتیاز تاهل برای خانم های متأهل پس از پردازش جدید سازمان سنجش کشور، در  ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت  معرفی شده اند، جهت ارائه مدارک و مستندات و تشکیل پرونده اولیه، انجام معاینات اولیه پزشکی و دریافت معرفی نامه برای انجام مصاحبه، خواهشمند است ضمن رعایت تمامی موارد اطلاعیه های شماره1،2،3 در روز دوشنبه 13 تیرماه 1401  راس ساعت 7:30 لغایت 10 صبح به ادرس : بجنورد ویلاشهر ، نبش دبیران 10  هنرستان فنی امام خمینی (ره) مراجعه نمایید..
اطلاعیه تحویل مدارک پذیرفته شدگان آموزش و پرورش خراسان شمالی

خبر 5 تیر 1401: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی نکات مورد توجه در تکمیل فرم های سوابق علمی و پژوهشی
قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت به استحضارمی رساند مدارک ومستندات بخش پژوهش آزمون استخدامی به شرح زیر می باشدکه تمامی متقاضیان در روز مصاحبه باید به همراه داشته باشند.

دربخش 1- مقالات: اصل مقاله و صفحه اصلی نشریه (مقالات حتما باید چاپ شده باشد و پذیرش مقاله مورد قبول نیست)

دربخش 2- کتاب: تصویر روی جلد به همراه صفحه شناسنامه کتاب

دربخش 3- ثبت اختراع : اصل و کپی گواهی ثبت اختراع و مجوز های کسب شده

دربخش 4- کسب مقام در جشنواره ها : اصل وکپی مدرک

دربخش 5- پایاننامه : اصل پایان نامه،کپی صفحه جلد به همراه برگه داوری پایان نامه

دربخش 6- اصل طرح،گواهی حسن انجام کار به همراه صفحه اول طرح

دربخش 7- ابلاغ یا تاییدیه موسس، مدارک بیمه، (برای تدریس در مدارس غیردولتی تاییدیه اداره غیردولتی مورد نیاز است)

دربخش 8- تولید دانش بنیان: مدارک مبنی برموسس یا کارمند بودن درشرکت دانش بنیان و یا گواهی ثبت طرح کارآفرینی

درجدول شماره 3 : نرم افزارهای تخصصی دانش مدرک معتبر (موسسات دارای مجوز) مرتبط با رشته شغلی

درجدول شماره 2- آزمون های خارجی: اصل وکپی مدرک زبان
فرم های مورد نیاز
پذیرفته‌شدگان محترم، حتما ضمن دانلود فرم‌های زیر،از طریق لینک  khn.medu.ir و تکمیل و ارایه آن در روز بررسی مدارک لازم بذکر است فرم بررسی مدارک توسط گروه بررسی مدارک تکمیل می گردد.:

اعلام امادگی انجام معاینه پزشکی
خود اظهاری و سوابق بیماری
پژوهش
فرم پرسشنامه فردی گزینش
ارزیابی مدارک
خود اظهاری تکمیل مدارک
فرم استشهاد محل سکونت

زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی

خبر 5 تیر 1401: پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی

تاریخ رشته محل قبولی از ساعت تا ساعت
دوشنبه۰۶ / ۰۴ / ۱۴۰۱ آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی بجنورد طبق حروف الفبا ( از حرف الف تا آخرین نفر حرف ح ) ۷.۳۰ صبح ۹.۳۰ صبح
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی اسفراین ( از حروف الف تا انتهای د ) ۹.۳۰ صبح ۱۱.۳۰ صبح
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی فاروج ۱۱.۳۰ صبح ۱۲.۳۰ ظهر
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی راز و جرگلان ( از حروف الف تا انتهای د ) ۱۴.۳۰ بعد از ظهر ۱۶ عصر
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی جاجرم ۱۶ صبح ۱۷.۳۰ عصر
سه شنبه۰۷ / ۰۴ / ۱۴۰۱ آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی بجنورد طبق حروف الفبا ( از حرف خ تا آخرین نفر حرف ف ) ۷.۳۰ صبح ۹.۳۰ صبح
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی اسفراین ( از حروف ذ تا انتهای ی) ۹.۳۰ صبح ۱۱.۳۰ صبح
رشته شغلی دبیری  ادبیات فارسی ۱۱.۳۰ صبح ۱۲.۳۰ ظهر
رشته شغلی دبیری زبان انگلیسی ۱۴.۳۰ بعد از ظهر ۱۵.۳۰ بعد از ظهر
رشته شغلی دبیری شیمی ۱۵.۳۰ بعد از ظهر ۱۶ عصر
رشته شغلی دبیری علوم اجتماعی ۱۶ عصر ۱۷.۳۰ عصر
چهار شنبه۰۸ / ۰۴ / ۱۴۰۱ آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی بجنورد طبق حروف الفبا ( از حرف ق تا آخرین نفر حرف ی) ۷.۳۰ صبح ۹.۳۰ صبح
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی شیروان طبق حروف الفبا ( از حرف الف تا آخرین نفر حرف ر ) ۹.۳۰ صبح ۱۱ صبح
رشته شغلی آموزگار استثنایی ۱۱ صبح ۱۳.۳۰ بعد از ظهر
رشته شغلی دبیری تربیت بدنی ۱۴.۳۰ بعد از ظهر ۱۶.۳۰ بعد از ظهر
پنچ شنبه۰۹ / ۰۴ / ۱۴۰۱ آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی شیروان طبق حروف الفبا ( از حرف  ز  تا آخرین نفر حرف ی) ۷.۳۰ صبح ۹.۳۰ صبح
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی راز و جرگلان طبق حروف الفبا ( از حرف ذ تا آخرین نفر حرف ی) ۹.۳۰ صبح ۱۱ صبح
رشته شغلی دبیری ریاضی و  علوم تجربی ۱۱ صبح ۱۲ ظهر
رشته شغلی دبیری علوم زیستی و فیزیک و فلسفه ۱۲ ظهر ۱۴ بعداز ظهر
شنبه۱۱ / ۰۴ / ۱۴۰۱ آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی مانه و سملقان  طبق حروف الفبا ( از حرف  الف تا آخرین نفر حرف ر) ۷.۳۰ صبح ۹.۳۰ صبح
رشته شغلی آموزگار ابتدایی گرمه ۹.۳۰ صبح ۱۰.۳۰ صبح
رشته شغلی دبیری تاریخ و جغرافیا و هنر ۱۰.۳۰ صبح ۱۳ ظهر
رشته شغلی دبیری معارف ۱۴.۳۰ بعد از ظهر ۱۶.۳۰ بعد از ظهر
یکشنبه۱۲ / ۰۴ / ۱۴۰۱ آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی مانه و سملقان  طبق حروف الفبا ( از حرف ز تا آخرین نفر حرف ی) ۷.۳۰ صبح ۹.۳۰ صبح
رشته شغلی مربی امور تربیتی و مشاوره ۹.۳۰ صبح ۱۲ ظهر
رشته شغلی مراقب سلامت مدارس ۱۲ ظهر ۱۳ ظهر
رشته شغلی تمامی هنرآموزان ۱۴ بعداز ظهر ۱۶ بعداز ظهر

اطلاعیه های پذیرفته شدگان سال 99

خبر جذب 562 نفر در آموزش و پرورش خراسان شمالی

خبر 20 تیر 1400: خبر جذب 562 نفر در آموزش و پرورش خراسان شمالی (منبع: خبرگزاری صدا و سیما)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان شمالی؛ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امسال ۵۶۲معلم در استان جذب می‌شوند که ۳۲۶نفر از طریق ماده ۲۸ قانون جذب و مابقی از طریق دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی

خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی (منبع: سایت آموزش و پرورش خراسان شمالی)

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خراسان شمالی ادامه مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت¬های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت¬ آموزی) متعاقبا از طریق سایت و کانال های به آدرس های ذیل اطلاع‌رسانی خواهد شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی ، قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خراسان شمالی ادامه مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت­های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت­آموزی) متعاقبا از طریق سایت و کانال های به آدرس های ذیل اطلاع‌رسانی خواهد شد.  لطفا از مراجعه حضوری در این خصوص خودداری فرمایید.
ضمنا داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می­توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش اقدام نمایند.

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش

خبر 23 فروردین 1400: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال 99 اعلام گردید.

جهت مشاهده اطلاعیه و نتایج نهایی اینجا کلیک نمایید

اعلام جزئیات و زمان پذیرش نهایی پذیرفته شدگان آزمون

خبر 19 اسفند 99: اعلام جزئیات و زمان پذیرش نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

یارمحمد حسین‌بر مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بیان کرد: نتایج اولیه این آزمون با پذیرش ٢/۵ برابر ظرفیت انجام شد و بعد از این مرحله فرایند مصاحبه‌ها تمام شده است و نتایج را به سازمان سنجش ارجاع دادیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه زمانبندی تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی

خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی (منبع: سایت آموزش و پرورش خراسان شمالی)

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از آغاز فرآیند تشکیل پرونده پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی99 از شنبه 18 بهمن خبرداد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی مهدی مودی در جلسه ستاد استانی مصاحبه استخدامی پیمانی 99 اظهار داشت: فرآیند تشکیل پرونده پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت ازمون استخدام مورخهآموزش و پرورش خراسان شمالی جهت تکمیل پرونده وطی مراحل استخدامی از شنبه مورخه 18/11/99 لغایت پنج شنبه4/12/99بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده است

 وی ادامه داد: رعایت پرتکل بهداشتی در زمان تشکیل پرونده و انجام مصاحبه امری ضروری  می باشد

گفتنی است برنامه زمان بندی حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه

رشته پذیرش جنسیت روز تاریخ مراجعه از ساعت تا ساعت
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی بجنورد زن شنبه 18/11/99 8 صبح 14 عصر
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی اسفراین و بام و صفی آباد زن و مرد یک شنبه 19/11/99 8 صبح 14 عصر
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی راز و جرگلان و جاجرم زن و مرد دوشنبه 20/11/99 8 صبح 14 عصر
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی شیروان زن و مرد سه شنبه 21/11/99 8 صبح 14 عصر
تعطیل 22 بهمن ---- چهارشنبه 22/11/99 --- ----
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی مانه و سملقان زن و مرد پنچ شنبه 23/11/99 8 صبح 14 عصر
تعطیل ---- جمعه 24/11/99 --- ---
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی فاروج/گرمه و مرد بجنورد و آموزگار استثنایی همه شهرستان ها زن و مرد شنبه 25/11/99 8 صبح 14 عصر
مراقب سلامت و مربیان امور تربیتی سهمیه خدمتی همه شهرستان ها زن و مرد یکشنبه 26/11/99 8 صبح 14 عصر
دبیر ادبیات / دبیر تربیت بدنی سهمیه خدمتی همه شهرستان ها زن و مرد دوشنبه 27/11/99 8 صبح 14 عصر
دبیر ریاضی/دبیر زبان/علوم اجتماعی/علوم زیستی/جغرافیا/حرفه و فن/دبیر معارف سهمیه خدمتی همه شهرستان ها زن و مرد سه شنبه 28/11/99 8 صبح 14 عصر
دبیر هنر/فلسفه/تاریخ/عربی/مشاوره/هنرآموزی طراحی دوخت سهمیه خدمتی همه شهرستان ها زن و مرد چهارشنبه 29/11/99 8 صبح 14 عصر
هر آموزان و استادکاران مکانیک خودرو/ساخت وتولید/الکترونیک/الکتروتکنیک/تاسیسات/ساختمان/کامپیوتر /گرافیک سهمیه خدمتی همه شهرستان ها زن و مرد پنچ شنبه 30/11/99 8 صبح 14 عصر
 

مدارک مورد نیاز و زمان مصاحبه آزمون پیمانی سال 99

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی  اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت ازمون استخدام مورخه 10/10/99 آموزش و پرورش خراسان شمالی میرساند جهت تکمیل پرونده وطی مراحل استخدامی از شنبه مورخه 18/11/99 لغایت پنج شنبه4/12/99بر اساس جدول زمانبندی ذیل در محل دانشگاه فرهنگیان (پردیس خواهران) به آدرس  بجنورد خیابان ۳۲ متری شهدا – شهدای ۲۱ (کوچه دانشوران) به همراه مدارک ذیل شخصاًحضور به هم رساند.

مدارک لازم :

چهار قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)

اصل شناسنامه دو برگ تصویرازتمام صفحات آن

اصل کارت ملی دو برگ تصویرپشت وروی آن

اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برادران)

اصل دانشنامه یاگواهینامه موقت براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن و دارا  بودن اصل یا کپی برابر با اصل شده مدرک تحصیلی لیسانس برای کسانیکه با کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند.

اصل معرفی‌نامه رسمی ازاداره کل بهزیستی برای سهمیه معلولین و اصل معرفی نامه از اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران برای ایثارگران که از سهمیه استفاده نموده اند.

اصل سوابق خدمت غیررسمی وتمام وقت دردستگاه های اجرایی ا زتاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است.جهت افزایش حداکثر سن مقرر (مدارک  ارایه شده در این قسمت بعد از استعلام رسمی قابل قبول خواهد بود.)

اصل مدارک مربوط به بومی بودن درکد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی را از سایت سازمان سنجش آموزش کشوردریافت و تکمیل نمایند.

پرینت قبولی  آزمون استخدام پیمانی 10/10/99

دو عدد پوشه آبی

دریافت فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش از طریق سایت گزینش آموزش و پرروش خراسان شمالی و تکمیل و ارایه آن در روز بررسی مدارک

(شایان ذکر است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده جهت طی فرایند استخدامی به منزله انصراف خواهد بود)

تذکر1:در صورت عدم تطبیق مدارک با فرم ثبت نام متقاضی فاقد شرایط بوده و از ادامه فرآیند استخدام جلوگیری به عمل خواهد آمد.

تذکر2: در هرمرحله از آزمون (مصاحبه یا بعد از پذیرش در مصاحبه) امتیاز بومی و یا سایر شرایط شرکت کنندگان ازجمله تغییر کد که باعث کاهش امتیاز متقاضی شود بمنزله فاقد شرایط بودن فرد خواهد بود.

آدرس محل بررسی مدارک : خراسان شمالی،بجنورد خیابان سی و دو متری شهدا- شهدای (۲۱ خیابان دانشوران )دانشگاه فرهنگیان (پردیس خواهران)

جهت دانلود فرم اطلاعات فردی اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی

خبر 15 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی (منبع: سایت آموزش و پرورش خراسان شمالی)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت ازمون استخدام مورخه 10/10/99 آموزش و پرورش خراسان شمالی میرساند جهت تکمیل پرونده وطی مراحل استخدامی از شنبه مورخه 18/ 11/ 99 لغایت پنج شنبه4/ 12/ 99بر اساس جدول زمانبندی ذیل در محل دانشگاه فرهنگیان (پردیس خواهران) به آدرس بجنورد خیابان ۳۲ متری شهدا – شهدای ۲۱ (کوچه دانشوران) به همراه مدارک ذیل شخصاًحضور به هم رساند.

مدارک لازم :

چهار قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)
اصل شناسنامه دو برگ تصویرازتمام صفحات آن
اصل کارت ملی دو برگ تصویرپشت وروی آن
اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برادران)
اصل دانشنامه یاگواهینامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن و دارا بودن اصل یا کپی برابر با اصل شده مدرک تحصیلی لیسانس برای کسانیکه با کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند.
اصل معرفی‌نامه رسمی ازاداره کل بهزیستی برای سهمیه معلولین و اصل معرفی نامه از اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران برای ایثارگران که از سهمیه استفاده نموده اند.
اصل سوابق خدمت غیررسمی وتمام وقت دردستگاه های اجرایی ا زتاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است.جهت افزایش حداکثر سن مقرر (مدارک ارایه شده در این قسمت بعد از استعلام رسمی قابل قبول خواهد بود.)
اصل مدارک مربوط به بومی بودن درکد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی را از سایت سازمان سنجش آموزش کشوردریافت و تکمیل نمایند
پرینت قبولی آزمون استخدام پیمانی 10/10/99
دو عدد پوشه آبی
دریافت فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش از طریق سایت گزینش آموزش و پرورش خراسان شمالی و تکمیل و ارایه آن در روز بررسی مدارک
(شایان ذکر است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده جهت طی فرایند استخدامی به منزله انصراف خواهد بود)
تذکر1:در صورت عدم تطبیق مدارک با فرم ثبت نام متقاضی فاقد شرایط بوده و از ادامه فرآیند استخدام جلوگیری به عمل خواهد آمد.
تذکر2: در هرمرحله از آزمون (مصاحبه یا بعد از پذیرش در مصاحبه) امتیاز بومی و یا سایر شرایط شرکت کنندگان ازجمله تغییر کد که باعث کاهش امتیاز متقاضی شود بمنزله فاقد شرایط بودن فرد خواهد بود.
آدرس محل بررسی مدارک : خراسان شمالی،بجنورد خیابان سی و دو متری شهدا- شهدای (۲۱ خیابان دانشوران )دانشگاه فرهنگیان (پردیس خواهران)

 برنامه زمان بندی حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه

رشته پذیرش جنسیت روز تاریخ مراجعه از ساعت تا ساعت
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی بجنورد زن شنبه 18/ 11/ 99 8 صبح 14 عصر
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی اسفراین و بام و صفی آباد زن و مرد یک شنبه 19/ 11/ 99 8 صبح 14 عصر
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی راز و جرگلان و جاجرم زن و مرد دوشنبه 20/ 11/ 99 8 صبح 14 عصر
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی شیروان زن و مرد سه شنبه 21/ 11/ 99 8 صبح 14 عصر
تعطیل 22 بهمن ---- چهارشنبه 22/ 11/ 99 --- ----
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی مانه و سملقان زن و مرد پنچ شنبه 23/ 11/ 99 8 صبح 14 عصر
تعطیل ---- جمعه 24/ 11/ 99 --- ---
آموزگار ابتدایی سهمیه خدمتی فاروج/گرمه و مرد بجنورد و آموزگار استثنایی همه شهرستان ها زن و مرد شنبه 25/ 11/ 99 8 صبح 14 عصر
مراقب سلامت و مربیان امور تربیتی سهمیه خدمتی همه شهرستان ها زن و مرد یکشنبه 26/ 11/ 99 8 صبح 14 عصر
دبیر ادبیات / دبیر تربیت بدنی سهمیه خدمتی همه شهرستان ها زن و مرد دوشنبه 27/ 11/ 99 8 صبح 14 عصر
دبیر ریاضی/دبیر زبان/علوم اجتماعی/علوم زیستی/جغرافیا/حرفه و فن/دبیر معارف سهمیه خدمتی همه شهرستان ها زن و مرد سه شنبه 28/ 11/ 99 8 صبح 14 عصر
دبیر هنر/فلسفه/تاریخ/عربی/مشاوره/هنرآموزی طراحی دوخت سهمیه خدمتی همه شهرستان ها زن و مرد چهارشنبه 29/ 11/ 99 8 صبح 14 عصر
هر آموزان و استادکاران مکانیک خودرو/ساخت وتولید/الکترونیک/الکتروتکنیک/تاسیسات/ساختمان/کامپیوتر /گرافیک سهمیه خدمتی همه شهرستان ها زن و مرد پنچ شنبه 30/ 11/ 99 8 صبح 14 عصر

جهت دانلود فرم اطلاعات فردی اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی

خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی (منبع: سایت آموزش و پرورش خراسان شمالی)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی قابل توجه پذیرفته شدگان گرامی چند برابر ظرفیت استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ فرم اطلاعات فردی را از سایت سازمان سنجش و یا از پورتال اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی دریافت و پس از تکمیل کردن فرم مذکور به طور کامل و با خودکار آبی و الصاق عکس به فرم به همراه مدارک زیر را در روز تحویل مدارک به نماینده هسته گزینش تحویل نمایید.
مدارک:
۱- کپی از تمام صفحات شناسنامه(یک سری)
۲- کپی از کارت ملی (یک سری پشت رو )
۳- سه قطعه عکس ۴*۳
۴- یک عدد پوشه آبی رنگ مدل AKO ضخیم

جهت دانلود فرم اطلاعات فردی اینجا کلیک نمایید

زمان اعلام نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

خبر 12 دی 99: زمان اعلام نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مشخص شد (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی دهه اول بهمن ۹۹ اعلام می‌شود. فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فرآیند برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، گفت: طبق مصوبه ۲۹ آذر سال ۹۹ ستاد ملی مدیریت کرونا، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر در دو نوبت برگزار شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه های پذیرفته شدگان سال 98

اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی

خبر 4 اردیبهشت 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی (منبع: سایت آموزش و پرورش خراسان شمالی)

پیرو اطلاعیه مورخ 1399/01/31 اعلام نتایج بررسی صلاحیت­های عمومی(گزینش) و فرآیند جذب پذیرفته­ شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی آبانماه سال 1398 آموزش و پرورش موضوع مجوزهای شماره151610 مورخ 1398/03/27 و 160491 مورخ 1398/04/01 سازمان اداری و استخدامی کشور؛ در اجرای مفاد بند(4) تذکرات مهم شرایط اختصاصی دستگاه های اجرایی کشور مندرج در صفحه 11 دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مذکور«پذیرفته شدگان نهایی آزمون مکلفند، قبل از شروع دوره یکساله مهارت آموزی، تعهد محضری رسمی مبنی بر 10 سال خدمت (به شرط موفقیت در دوره و تمدید استخدام) در محل جغرافیایی قبول شده، به آموزش و پرورش بسپارند. استخدام و اشتغال آنان منوط به سپردن تعهد محضری خواهد بود. » به پیوست متن تعهد خدمت محضری ایفاد میگردد.

با توجه به لزوم رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در فاصله گذاری هوشمند، ضروری است استان ها به گونه ای برنامه ریزی نمایند تا پس از انتشار اسامی در سامانه همگام افرادی که در ردیف تأییدشدگان نهایی گزینش می باشند، جهت اطلاع از نحوه اقدام برای مراجعه به دفاتر اسناد رسمی از شماره 32238711_ 32247236_32243301 کسب اطلاع نمایند. ارائه تصویر برابر با اصل سند تعهدنامه محضری به دانشگاه(یاپردیس) مجری دوره مهارت آموزی، جهت درج در پرونده آموزشی(براساس اطلاعیه دانشگاه در زمان مراجعه حضوری) الزامی می­باشد و عدم ارائه تعهد نامه محضری درمهلت مقرر، به منزله انصراف از استخدام در آموزش ­و پرورش تلقی شده و مسئولیت آن، صرفاً بر عهده داوطلب خواهد بود.

جهت دانلود تعهد خدمت محضری اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سال 98

خبر 1 اردیبهشت 99: اطلاعیه اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سال 98 (منبع: سایت رسمی وزارت آموزش و پرورش)

دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش، با ارسال اطلاعیه ای، نتایج بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش و فرایند جذب) پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی آبان ماه سال 1398 آموزش و پرورش را منتشر کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بـا آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان گرامی آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور آبان ماه 1398 (موضوع مجوز شماره151610 مورخ 27 خرداد1398 و مجوز 160491 مورخ 1تیر1398سازمان اداری و استخدامی کشور)؛ به اطلاع می رساند؛ اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مزبور بعد از طی مراحل قانونی از طریق سامانه همگام، اعلام خواهد شد. مقتضی است اقدامات ذیل از سوی داوطلبان محترم انجام گردد.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اعلام نتایج نهایی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه تاخیر انجام معاینات پزشکی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

خبر 12 اسفند 98: اطلاعیه تاخیر انجام معاینات پزشکی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی (منبع: سایت آموزش و پرورش خراسان شمالی)

اطلاعیه در خصوص انجام معاینات پزشکی وگواهی عدم سوء پیشینه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی 1398
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی امور اداری وتشکیلات وزارت آموزش و پرورش متن اطلاعیه به شرح ذیل است :

با سلام و احترام

با تشکر از تلاش و مساعی درخور تقدیر دست ­اندرکاران باطلاع می ­رساند با توجه به مشکلات به وجود آمده بر اثر ویروس کویید 19 (کرونا)، در خصوص بند 4 اطلاعیه نتایج نهایی هفتمین آزمون متمرکز دستگاهای اجرایی کشور آبان 1398 در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور، اداره کل استان ها می توانند معرفی افراد قبول شده نهایی آزمون مزبور جهت انجام معاینات پزشکی واخذ گواهی عدم سوء پیشینه را با تاخیر در فروردین ماه 1399 انجام دهند.

همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می­ توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام و یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن: 42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به سازمان مذکور، اداره کل و حوزه ستادی جداً خودداری نمایند.

اطلاعیه مدارک لازم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

خبر 19 دی 98: اطلاعیه مدارک لازم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی (منبع: سایت آموزش و پرورش خراسان شمالی)

مدارک لازم ویژه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان جهت ارائه به هسته گزینش به شرح ذیل می باشد
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی قابل توجه داوطلبان چند برابر ظرفیت استخدام پیمانی (سال ۱۳۹۸) شایسته است علاوه برمدارک خواسته شده از سوی اداره کل اموزش و پرورش استان مدارک مورد نیاز هسته گزینش که به شرح ذیل می باشد :

فرم اطلاعات فردی که باید به صورت خوانا بدون خط خوردگی و با خودکار ابی تکمیل و یک قطعه عکس نیز الصاق گردد

فرم اطلاعات فردی 1398

سه قطعه عکس ¾ (پشت نویسی شده)

کپی از تمام صفحات شناسنامه(یک سری کامل)

کپی کارت ملی (پشت و رو)

کپی کارت عضویت بسیج

گفتنی است آدرس محل تحویل مدارک : خراسان شمالی ، بجنورد ، مدیران خرمشهر ، خیابان جنت ، جنت یک مرکز فرهنگی و رفاهی آموزش و پرورش می باشد

لازم به ذکر است زمان تحویل مدارک طبق زمان بندی برای تشکیل پرونده و دریافت مدارک می باشد

جهت دانلود فرم اطلاعات فردی اینجا کلیک نمایید

 اطلاعيه انجام ساير مراحل پذيرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی

خبر 18 دی 98: اطلاعيه انجام ساير مراحل پذيرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی (منبع: سایت آموزش و پروش خراسان شمالی)

اطلاعیه شماره دو اداره امور اداری وتشکیلات اداره کل آموزش وپرورش استان خراسان شمالی در خصوص جدول زمانبندی برای تشکیل پرونده و دریافت مدارک طبق حروف الفبای نام خانوادگی منتشر شد.

اطلاعیه های پذیرفته شدگان سال 97

اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان خراسان شمالی

خبر 17 آبان 97: اطلاعيه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان خراسان شمالی (منبع: سایت پردیس امام محمد باقر بجنورد)

به اطلاع مهارت آموزان گرامی ورودی 97 می رسانیم جهت ثبت نام حضوری در مورخه 97/08/19 و 97/08/20 به دانشگاه فرهنگیان پردیس امام محمد باقر(ع) بجنورد مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است ثبت نام حضوری فقط از کسانی بعمل خواهد آمد که ثبت نام غیر حضوری آنان تکمیل شده باشد . ضمنا زمان ثبت نام غیر حضوری دوشنبه و سه شنبه مورخه 14و 15 آبان 1397 می باشد.

مدارک مورد نیاز

– تصویر برابر با اصل سند تعهدنامه محضری ( مجوز شماره۱667207 مورخ 10 بهمن ۹۶ سازمان اداری واستخدامی کشور)

– پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه

– اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی

– 2 قطعه عکس 3*4

اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)

اعلام برنامه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

خبر 11 مرداد 97: اعلام برنامه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی (منبع: سایت آموزش و پرورش خراسان شمالی)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان خراسان شمالی زمان و مکان بررسی مدارک و تشکیل پرونده، پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی اعلام گردید.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)

اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

خبر 9 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی (منبع: سایت آموزش و پرورش خراسان شمالی)

معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: پذیرفته شدگان اولیه، از 13 تا 20 مرداد ماه برای تشکیل پرونده و مصاحبه علمی اقدام کنند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی خوش آیینه معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان با اشاره به اعلام نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش افزود: پذیرفته شدگان اولیه، از 13 تا 20 مرداد ماه برای تشکیل پرونده و مصاحبه علمی اقدام کنند.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه های پذیرفته شدگان سال 95

زمان ثبت نام دوره مهارت آموزی معلمی دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی

اطلاعیه 14 تیر 96: زمان ثبت نام دوره مهارت آموزی معلمی دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی (منبع: edari.khn.medu.ir)

اطلاعیه استخدام شماره 1

پذیرفته شدگان نهایی در رشته های شغلی "آموزگار ابتدایی و دبیری معارف اسلامی"

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی

اطلاعیه 25 اردیبهشت 96: قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی (منبع: edari.khn.medu.ir)

اعلام نتایج آزمون نهایی آموزش و پرورش

قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش

به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی که در کارنامه آنها "قبول" درج شده است می رساند:

با در دست داشتن مدارک ذیل از روز سه شنبه مورخه 1396/2/26 به ادارات محل قبولی خود مراجعه نمایند.

1. کارنامه قبولی

2. 5 قطعه عکس 4 * 3

3. اصل شناسنامه ( تصویر )

4. کارت ملی ( تصویر )

5. مدرک تحصیلی ( تصویر )

6. کارت پایان خدمت یا معافیت ( برادران )

آدرس سایت اعلام نتایج در لینک زیر فعال می باشد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

اعلام نهایی نتایج آزمون آموزش و پرورش

اطلاعیه 15 فروردین 96: اعلام نهایی نتایج آزمون آموزش و پرورش (منبع: edari.khn.medu.ir)

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام آموزش و پرورش

به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی که مصاحبه آنان انجام شده است می رساند، اعلام نتیجه پذیرفته شدگان نهایی بصورت متمرکز در کشور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به زودی اعلام خواهد شد.

ضمناً در صورت اعلام نتایج، مراحل بعدی استخدام از طریق سایت www.edari.khn.medu.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

 پایان اسفندماه نتایج قطعی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اطلاعیه 7 اسفند 95: پایان اسفندماه نتایج قطعی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام می شود. (منبع: تابناک خراسان شمالی)

آخرین خبرها از روند اعلام نتایج استخدامی آموزش و پرورش در استان اعلام شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

زمان و مکان بررسی مدارک تکمیل ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی

اطلاعیه 4 اسفند 95: زمان و مکان بررسی مدارک تکمیل ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی اعلام شد.

زمان و مکان تحویل مدارک پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت استخدامی سال 95

مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت

یک قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)

اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن

اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن

اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برادران)

اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن و دارا  بودن اصل یا کپی برابر با اصل شده مدرک تحصیلی لیسانس برای کسانیکه با کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند.

اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین و اصل معرفی نامه از سازمان بنیاد شهید و ایثارگران برای ایثارگران که از سهمیه استفاده نموده اند. و اصل گواهی حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ حق علیه باطل برای متقاضیان سهمیه 5% ایثارگران.

اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ا زتاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است. ( برای متقاضیانی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد )

اصل مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور.

پرینت قبولی  آزمون استخدام پیمانی 21/8/95

یک عدد پوشه

(شایان ذکر است خود پذیرفته شده باید شخصاً برای تحویل مدارک مراجعه نماید و عدم مراجعه در مهلت تعیین شده جهت طی فرایند استخدامی به منزله انصراف خواهد بود)

در صورت عدم مراجعه و عدم تطبیق مدارک با فرم ثبت نام و یا رد متقاضیان در این مرحله نفر بعد جایگزین خواهد شد.
در هر مرحله از آزمون (مصاحبه یا بعد از پذیرش در مصاحبه) امتیاز بومی متقاضی تغییر کند و متناسب با آن، امتیاز کل آن نیز کمتر شود فرد بعدی جایگزین و به وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهد شد.

زمان بررسی مدارک:   تمامی رشته ها 4/12/1395 از ساعت 8 صبح الی 17 بعد از ظهر

مکان مراجعه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت استخدامی سال   95

خراسان شمالی - بجنورد – میدان خرمشهر – خیابان جنت – جنت یک -  مرکز فرهنگی رفاهی فرهنگیان خراسان شمالی تلفن تماس : 05832262681

+جهت مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش خراسان شمالی اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت فایل PDF اطلاعیه اینجا کلیک کنید

قابل توجه پذيرفته شدگان تكميل ظرفيت سه برابر پذيرفته شدگان آزمون

قابل توجه پذيرفته شدگان تكميل ظرفيت سه برابر پذيرفته شدگان آزمون استخدامي 21/8/95

قابل توجه پذيرفته شدگان تكميل ظرفيت سه برابر پذيرفته شدگان آزمون استخدامي 21/8/95 وزارت آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی جهت  تکمیل فرایندبررسی مدارک و معرفی به مصاحبه به آدرس ذیل مراجعه نمایید

http://edari.khn.medu.ir

+جهت مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش خراسان شمالی اینجا کلیک نمایید

مدارک مورد نیاز و مكان و زمان بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه

اطلاعیه شماره 4- دی 95: مدارک مورد نیاز و مكان و زمان بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه

زمان تحویل مدارک پذیرفته شدگان

قابل توجه پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش ۹۵/08/21

جدول زمانبندی دریافت مدارک در پایان همین اطلاعیه اعلام  شده است.

مدارک مورد نیاز:

  • یک قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)
  • اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
  • اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن
  • اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برادران)
  • اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن و دارا  بودن اصل یا کپی برابر با اصل شده مدرک تحصیلی لیسانس برای کسانیکه با کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند.
  • اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین و اصل معرفی نامه از سازمان بنیاد شهید و ایثارگران برای ایثارگران که از سهمیه استفاده نموده اند. و اصل گواهی حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ حق علیه باطل برای متقاضیان سهمیه 5% ایثارگران.
  • اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ا زتاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است. (برای متقاضیانی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد)
  • اصل مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور.
  • پرینت قبولی  آزمون استخدام پیمانی 95/8/21
  • یک عدد پوشه

(شایان ذکر است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده جهت طی فرایند استخدامی به منزله انصراف خواهد بود)

در صورت عدم مراجعه و عدم تطبیق مدارک با فرم ثبت نام و یا رد متقاضیان در این مرحله نفر بعد جایگزین خواهد شد.
در هر مرحله از آزمون (مصاحبه یا بعد از پذیرش در مصاحبه) امتیاز بومی متقاضی تغییر کند و متناسب با آن، امتیاز کل آن نیز کمتر شود فرد بعدی جایگزین و به وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهد شد.

برای دریافت برنامه زمان بندی حضور پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه بر روی شکل زیر کلیک کنید.

+جهت مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش خراسان شمالی اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت فایل PDF اطلاعیه اینجا کلیک کنید

تکمیل نشدن برخی ردیف‌های شغلی استخدامی آموزش و پرورش در خراسان‌ شمالی

اطلاعیه 25 دی 95: تکمیل نشدن برخی ردیف‌های شغلی استخدامی آموزش و پرورش در خراسان‌ شمالی (منبع: خبرگزاری ایسنا)

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: با وجود برپایی آزمون استخدامی بازهم برخی از ردیف های شغلی در این استان خالی مانده است.

قنبرعلی خوش آیینه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در پی اعتراض تنی چند از معلمان حق‌التدرسی مشغول به فعالیت در این استان اظهارکرد: با توجه به اطلاع رسانی‌های که نسبت به برگزاری آزمون استخدامی انجام شده بود اما باز هم در برخی از ردیف‌های شغلی ظرفیت‌های موجود استان خالی مانده است. این خالی بودن پست نیز به دلیل کسب نشدن حداقل نمره در آزمون از سوی شرکت کنندگان است.

وی با تاکید بر اینکه باید داوطلبان در آزمون بیشتر مطالعه می‌کردند، افزود: نمی‌توانیم افرادی را که حداقل نمره را در آزمون کسب نکرده‌اند، برای تدریس انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه منابع آزمون مشخص بوده و افراد باید کمی بیشتر تلاش می‌کردند، خاطرنشان کرد: با سازمان سنجش در خصوص پایین آوردن حد نصاب قبولی در آزمون رایزنی کرده‌ایم اما این مهم خیلی هم امکان‌پذیر نیست.

خوش آیینه خاطرنشان کرد: هم اکنون در برخی شهرستانها، از مجموع حدود 15 نفر آموزگار ابتدایی مورد نیاز پنج نفر جذب شده‌اند و مابقی حداقل نمره لازم را کسب نکرده‌اند و عملا ما هم نمی‌توانیم برای افراد اقدامی کنیم، زیرا دیگر افرادی که مطالعه بیشتری داشته‌‍اند به راحتی در آزمون پذیرفته شده اند.

وی یادآورشد: در آزمون استخدامی اخیر سهمیه خراسان‌شمالی جذب 180 نفر در پست‌های مختلف بود.

اعلام مدارک موردنیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

اطلاعیه 14 دی 95: مدارک موردنیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی اعلام شد. (منبع: edari.khn.medu.ir)

اطلاعیه 3- 95 مدارک مورد نیاز:

  • یک قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)
  • اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
  • اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن
  • اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برادران)
  • اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن و دارا  بودن اصل یا کپی برابر با اصل شده مدرک تحصیلی لیسانس برای کسانیکه با کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند.
  • اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین و اصل معرفی نامه از سازمان بنیاد شهید و ایثارگران برای ایثارگران که از سهمیه استفاده نموده اند. و اصل گواهی حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ حق علیه باطل برای متقاضیان سهمیه 5% ایثارگران.
  • اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ا زتاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است. ( برای متقاضیانی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد )
  • اصل مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور.
  • پرینت قبولی  آزمون استخدام پیمانی 95/8/21
  • یک عدد پوشه

(شایان ذکر است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده جهت طی فرایند استخدامی به منزله انصراف خواهد بود)

در صورت عدم مراجعه و عدم تطبیق مدارک با فرم ثبت نام و یا رد متقاضیان در این مرحله نفر بعد جایگزین خواهد شد.

در هر مرحله از آزمون (مصاحبه یا بعد از پذیرش در مصاحبه) امتیاز بومی متقاضی تغییر کند و متناسب با آن، امتیاز کل آن نیز کمتر شود فرد بعدی جایگزین و به وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهد شد.

مكان و زمان مراجعه در اطلاعيه هاي بعدي اعلام خواهد شد.(95/10/14 )

+جهت مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش خراسان شمالی اینجا کلیک نمایید

تاريخ برگزاري مصاحبه پذيرفته شدگان آزمون استخدامي تاكنون اعلام نگرديده است

اطلاعیه 13 دی 95: تاريخ برگزاري مصاحبه پذيرفته شدگان آزمون استخدامي تاكنون اعلام نگرديده است. (منبع: edari.khn.medu.ir)

(اطلاعيه 2-95)

تاريخ برگزاري مصاحبه پذيرفته شدگان آزمون استخدامي تاكنون اعلام نگرديده است. به محض وصول فهرست نهايي، جدول زمان بندي از طريق همين سامانه به اطلاع داوطلبان گرامي خواهد رسيد.(95/10/13)

+جهت مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش خراسان شمالی اینجا کلیک نمایید

داوطلبان استخدام آموزش و پرورش منتظر در بهمن باشند.

اطلاعیه 11 دی 95: داوطلبان استخدام آموزش و پرورش منتظر در بهمن باشند. (منبع: khn.medu.ir)

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

داوطلبان استخدام آموزش و پرورش منتظر در بهمن باشند

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 10بهمن ماه سال جاری نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق سایت سنجش اعلام می شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی قنبر علی خوش آینه در گفت و گو با خبرنگارروزنامه خراسان شمالی گفت پذیرفته شدگان در این آزمون استخدامی بعد از اعلام  نتیجه قطعی  در دانشگاه  فرهنگیان  به مدت  6 ماه  آموزش های لازم را فرا می‌گیرند.

خوش آینه افزود: در حال حاضر  3 برابر ظرفیت یعنی حدود 519 نفر پذیرفته و در مرحله نهایی 176 نفر جذب می شوند.

وی  تصریح  کرد: نیروهای پذیرفته شده در مناطق مختلف استان با توجه به نیاز تقسیم خواهند شد و از  مهرماه سال آینده مشغول به کار خواهند شد.

وی بیان کرد: در این آزمون استخدامی برای همه رشته ها سقف نمره گذاشته شده بود تا افرادی که توانایی بیشتری دارند پذیرفته شوند

تعویق بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی

اطلاعیه 7 دی 95: تا اطلاع ثانوی بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی به زمان دیگری موکول شد.

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1395/8/21 با عنایت به تغییر زمان مصاحبه علمی تا اطلاع ثانوی بررسی مدارک به زمان دیگری موکول شد. که بعد از تایید نهایی از طریق سایت http://khn.medu.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

اعلام نتایج و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان آزمون

اطلاعیه 5 دی 95: اعلام نتایج و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت ازمون استخدام مورخه ۹۵/۸/۲۱ آموزش و پرورش خراسان شمالی میرساند جهت تکمیل پرونده وطی مراحل استخدامی از چهارشنبه مورخه ۹۵/۱۰/۸ لغایت دوشنبه ۹۵/۱۰/۱۳ در محل مرکز فرهنگی رفاهی فرهنگیان بجنورد از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ عصر به همراه مدارک ذیل شخصاًحضور به هم رسانند.

مدارک لازم :

  • یک قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)
  • اصل شناسنامه ویک برگ تصویراز تمام صفحات آن
  • اصل کارت ملی ویک برگ تصویر پشت وروی آن
  • اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برادران)
  • اصل دانشنامه یا گواهینامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد” شغل- محل انتخابی “) و یک برگ تصویر آن و دارا بودن اصل یا کپی برابربا اصل شده مدرک تحصیلی لیسانس برای کسانیکه با کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند.
  • اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین و اصل معرفی نامه از سازمان بنیاد شهید و ایثارگران برای ایثارگران که از سهمیه استفاده نموده اند. و اصل گواهی حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ حق علیه باطل برای متقاضیان سهمیه ۵% ایثارگران.
  • اصل سوابق خدمت غیر رسمی وتمام وقت دردستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است.
  • اصل مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور.
  • پرینت قبولی آزمون استخدام پیمانی ۹۵/۸/۲۱
  • یک عدد پوشه

(شایان ذکر است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده جهت طی فرایند استخدامی به منزله انصراف خواهد بود)

نکته ۱ : در صورت عدم مراجعه و عدم تطبیق مدارک با فرم ثبت نام و یا رد متقاضیان در این مرحله نفر ذخیره جایگزین خواهد شد.

نکته ۲ : در هرمرحله از آزمون (مصاحبه یا بعد از پذیرش در مصاحبه) امتیاز بومی متقاضی تغییر کند و متناسب با آن امتیاز کل آننیز کمتر شود فرد ذخیره جایگزین و به وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهد شد.

آدرس محل بررسی مدارک : خراسان شمالی ،بجنورد میدان خرمشهر خیابان جنت جنت یک مرکز فرهنگی رفاهی فرهنگیان خراسان شمالی شماره تماس مرکز رفاهی : ۰۵۸۳۲۲۶۲۶۸۱

برنامه زمان بندی حضور پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه

رشته پذیرش

جنسیت

روز

تاریخ مراجعه

از ساعت

تا ساعت

آموزش ابتدائی و استثنائی

زن چهارشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۸

۸ صبح

۱۶ عصر

آموزش ابتدائی و استثنائی

مرد

پنج شنبه

۱۳۹۵/۱۰/۹

۸ صبح

۱۶ عصر

آموزش ابتدائی و استثنائی

مرد جمعه ۱۳۹۵/۱۰/۱۰

۸ صبح

۱۶ عصر

سایر رشته ها

زن شنبه ۱۳۹۵/۱۰/۱۱

۸ صبح

۱۶ عصر

سایر رشته ها

مرد یکشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۱۲

۸ صبح

۱۶ عصر

سایر رشته ها

مرد دوشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۱۳

۸ صبح

۱۶ عصر

نکته:ثبت اعتراض در خصوص مرحله اول آزمون فقط از طریق سایت و تلفن گویای سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می گیرد. لذا از مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش در این خصوص خودداری نمایید.

+جهت مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش خراسان شمالی اینجا کلیک نمایید.

همه اخبار استخدام آموزش و پرورش

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=761872
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k