۶ سال پیش

استخدام شرکت تهران گوار در اصفهان
استخدام شرکت تهران گوار

استخدام شرکت تهران گوار در اصفهان

اصفهان
منقضی شده

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

شرکت تهران گوار یکی از بزرگترین تولیدکننده های عصاره مالت در خاورمیانه و تولیدکننده ماءالشعیر جوجو جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در اصفهان به 10 نفر آقا/ خانم در زمینه تحقیقات و بازاریابی و سمپلینگ با شرایط ذیل بصورت تمام وقت و نیمه وقت نیازمند است.

عنوان شغلی تحصیلات شرایط احراز
کارمند تحقیقات و بازاریابی کاردانی/ کارشناسی بازرگانیف مدیریت، IT، آمار، حسابداری و بازاریابی حداکثر سن 30 سال - مسئولیت پذیر- روابط عمومی بالا- آشنایی با مجموعه آفیس- توانمند در انجام ماموریت بلندمدت درون شهری و برون شهری- افراد دارای موتورسیکلت و تبلت اندروید 5 در اولویت هستند.

متقاضیان می توانند در ساعات اداری جهت تکمیل پرسشنامه و مصاحبه حضری به آدرس مذکور مراجعه و یا سوابق شغلی خود را به ایمیل و یا شماره همراه مذکور ارسال فرمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=893833
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه