۳ سال پیش

استخدام شش ردیف شغلی جهت شرکت سوپرپایپ اینترناشنال در تهران
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت سوپرپایپ اینترناشنال در تهران

شرکت سوپرپایپ اینترناشنال در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1 کارشناس ارتباط با مشتریان(مرکز تماس) کارشناسی و بالاتر در کلیه رشته‌ها- حداقل 2 سال سابقه کاری در حوزه‌های ارتباط با مشتری، خدمات پس از فروش، مرگز تماس و شکایات
وظایف:
اجرای صحیح برنامه های مربوطه در راستای اهداف سازمان
حفظ رضایت مشتریان
انجام کلیه مراحل اجرایی از مرحله درخواست خدمات تا حصول نتیجه
ارائه راهنمایی‌های لازم و ارجاع تماس ها به سایر قسمت‌ها در صورت لزوم
شایستگی‌های مورد نیاز شغل:
مدیریت ارتباط با مشتریان- امور پشتیبانی و خدمات پس از فروش- فرایند فروش خدمات- مفاهیم بازاریابی و فروش- مهارت های ارتباطی -  اصول و فنون مذاکره
2 مسئول خدمات عمومی و تشریفات کارشناسی و بالاتر در رشته‌های مدیریت و روابط عمومی و سایر رشته‌های مرتبط- حداقل 3 سال سابقه کاری در حوزه‌های خدمات عمومی و اداری و مدیریت داخلی
وظایف:
پیش بینی و تعیین بودجه سالیانه
بررسی، هماهنگی، تایید و ارزیابی نهایی پیمانکاران غذا، حمل و نقل و سایر خدمات و تشریفات مورد نیاز سازمان و ارائه بازخورد
کنترل و نظارت بر عملکرد متصدیان خدمات و وسایل و تجهیزات مورد نیازشان
انجام برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های مربوط به امور تشریفات و پذیرایی‌های مرتبط با ملاقات‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و نظایر آن،  نظارت بر حسن اجراي امور خدماتي و پشتیبانی در همايش‌ها و ديدارها
هماهنگي در انجام امور مربوط به سفرهاي داخلی، خارجي همکاران ( تهيه بليط، ويزا، پاسپورت و اقامت و....)
ایجاد و بروز آوری بانک های اطلاعاتی و ثبت اطلاعات مالی و آماری(دریافت و بررسی صورت حساب‌های پیمانکاران، درخواست کالا از انبار، خرید ها و...)
شایستگی‌های مورد نیاز شغل:
اصول تشریفات و پذیرایی اداری- تنخواه گردانی- فرایند خرید- اصول و فنون مذاکره
3 مسئول پشتیبانی ابنیه و اموال کارشناسی و بالاتر در کلیه رشته‌ها- حداقل 2 سال سابقه کاری در حوزه‌های ابنیه و اموال، پشتیبانی و خدمات و امور اجرایی
حصول اطمینان از انجام صحیح اموال گردانی دوره‌ای و تهیه گزارش و فرایند مدیریت اموال
مدیریت کلیه امور خودرو‌های سازمانی (بیمه‌ها،‌ عوارض، معاینه‌فنی،‌طرح و ترافیک،‌استیکر روی خودرو، تعیین ضوابط استفاده، تحویل، فروش و....)
مدیریت کلیه امور ابنیه و اماکن فیزیکی(تشکیل پرونده،‌ پیگیری قراردادها، برنامه‌ریزی رهن و اجاره، شهرداری، مالیات، بیمه و حقوق سرایداری و...)
کنترل و پشتیبانی خطوط تلفن همراه و دیتای شرکت، پرداخت قبوض و قطع و وصل و امور اداری
برنامه‌ریزی و استقرار مدیریت انرژی
شایستگی‌های مورد نیاز شغل:
مدیریت اموال- مدیریت انرژی
4 کارپرداز آقا- دیپلم و بالاتر در کلیه رشته‌ها- حداقل 2 سال سابقه کاری در حوزه‌های کارپردازی و تحصیلداری
وظایف:
امور بانکی و اداری(تامین اجتماعی و دارایی و...)
امور خرید و تدارکات(شناخت منابع خرید به تفکیک مکان فیزیکی و مناطق تهران)
هماهنگی‌ها و انجام امور مربوط به تعمیرات و نگهداری خودروهای سازمانی
شایستگی‌های مورد نیاز شغل:
مهرت‌های ارتباطی- گواهینامه خودرو و موتورسیکلت
5 کارمند سفارشات خارجی(خرید خارجی) خانم- کارشناسی و بالاتر در رشته‌های بازرگانی، زبان انگلیسی، مدیریت و ...
وظایف:
مکاتبات اداری(فارسی و انگلیسی)
آشنایی به امور واردات/صادرات/تامین و ترخیص کالا از خرج از کشور مزیت محسوب خواهد شد
دانش تخصصی و شایستگی‌های مورد نیاز شغل:
تسلط کامل به زبان انگلیسی- آئین نگارش و مکاتبات اداری(فارسی/ انگلیسی)- نرم افزار آفیس
6 مسئول کنترل کیفیت و بازرسی اتصالات و محصولات آقا- کارشناسی و بالاتر در رشته‌های مهندسی صنایع و مهندسی مکانیک- حداقل 2 سال سابقه کاری در زمینه کنترل کیفیت
وظایف:
برنامه‌ریزی و نظارت بر بازرسی و کیفیت اتصالات، محلقات، ملزومات و محصولات وارداتی (برنامه‌ریزی و هماهنگی اعزام بازرسین، تعیین اولویت‌ها و نیازها، نظارت بر هزینه، زمان، کیفیت و نحوه عملیات بازرسی)
تعیین شاخص محصولات نامنطبق؛ صدور اقدام اصلاحی محصولات نامنطبق و برگزاری و راهبری جلسات درون و برون سازمانی
تهیه، بازنگری و به‌روزآوری مستندات پشتیبان (روش‌ها و دستورالعمل‌ها/ مشخصه‌ها (CP)/ استانداردها و ...)
ارتباط با تامین کنندگان محصولات موثر بر کیفیت در راستای بهبود کیفیت محصولات
ارائه گزارش‌های تحلیلی و تصمیم‌ساز
نکته: سفرهای کاری متوسط 3 روز در فصول سال
دانش تخصصصی و شایستگی‌های مورد نیاز شغل:
مسلط به نقشه‌خوانی و  اندازه‌گیری و روش‌های نمونه برداری
کار با ابزار اندازه‌گیری(کولیس)
مسلط به تکنیک‌های(ابزارهای) حل مسئله
مسلط به نرم افزارها و تکنیک‌های مهندسی کیفیت (MSA. FMEA و تهیه برنامه کنترل قطعات)
آشنایی با فرایند ساخت قطعات(اطلاعات فنی)

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2158558
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه