۳ سال پیش

استخدام شش ردیف شغلی در شرکت فن آوران نادین هوشمند


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت فن آوران نادین هوشمند

شرکت فن آوران نادین هوشمند در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1 مسئول پذیرش چهار نفر / خانم
در شعبه فرشته
حداقل سن 20 و حداکثر 30 می باشد.
قد بالای 170
ظاهر آراسته
مشتاق جهت فعالیت های حرفه ای و در مجموعه های بزرگ
شرح شغلی:
اصلی ترین وظیقه این شخص، مدیریت سالن اصلی شرکت و نظارت بر انجام درست امور توسط کارکنان می باشد و همچنین رفت و آمدها و اتفاقات داخل مجموعه را کنترل و رصد می نمایند.
آشنایی با اکسل و ورد
ای کیو و آی کیو بالا
پر انرژی و پر تکاپو
روابط عمومی و فن بیان بسیار مناسب
قدرت تجزیه و تحلیل مناسب
قدرت انتقال مطلب بسیار بالا
بسیار با دقت و حواس جمع
ظاهری به روز و آراسته
خوش صحبت و خنده رو (افراد خشک و اخمو اصلاً مناسب این جایگاه نمی باشند)
با حوصله و صبور منظم و وقت شناس
2 کارشناس آموزش بخش IT در شعبه فرشته
تشخیص نیاز های آموزشی کارکنان و تعریف محتویات دوره های آموزشی و تعیین بودجه اموزشی
برنامه ریزی، اجرا و ضبط دوره های آموزشی و نظارت بر برگزاری صحیح و به موقع آنها
ارزیابی دوره های اموزشی با استفاده از ابزار های مختلف مانند نظرسنجی و انجام تغییرات در صورت نیاز
پیگیری از تیم فنی در خصوص اصلاح ایرادها و دریافت نسخه‌های اصلاح شده نرم افزار
تهیه گزارش از روند پیشرفت پروژه ها، عملکرد تیم  و ارائه فیدبک به تیم توسعه
پشتیبانی و حل مشکلات کاربران به صورت حضوری و مجازی
آموزش کار با نرم افزار و پشتیبانی
کار به عنوان رابط تیم فنی و منابع انسانی
آشنایی با اینترنت و برنامه‌های کاربردی
آشنایی با مفاهیم پایه شبکه و برنامه‌نویسی
آشنایی با پایگاه داده SQL server
توانایی انجام تحقیق و جستجو به شکل بهینه
مسلط به ICDL
تسلط به زبان انگلیسی
قدرت تجزیه تحلیل بالا و حل مسائل
مهارت ارتباطی عالی، برنامه‌ریزی و سازماندهی، مدیریت زمان
دارای روحیه کار تیمی
حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط در بخش آموزش
3 کارشناس منابع انسانی آقا
در شعبه شهرک غرب
تدوین و اجرای فرایند آموزش درون سازمانی و توسعه نیروی انسانی و برنامه ریزی و نیازسنجی برای کلاس های آموزشی
پیگری امور کارگزینی، تشکیل پرونده‌های پرسنلی، تنظیم/ تمدید قرارداد، محاسبه کارکرد
ثبت و به روز رسانی مستمر تمامی سوابق پرسنل موجود/ جدید اعم از مشخصات شخصی و اثر انگشت، فرم های جذب، گواهینامه های آموزشی، قراردادها و... در پرونده پرسنلی و نرم افزار مربوطه
انجام تمامی امور مرتبط با جذب، جابجایی، قطع همکاری و بازنشستگی کارکنان و مستندسازی فرایندهای سرمایه انسانی و گزارشات مرتبط (شامل درج آگهی استخدامی، دریافت رزومه ها، جذب، جامعه پذیری کارکنان جدید، بیمه، ارزیابی عملکرد، آموزش، نگهداشت نیرو، ارتقاء جابه جایی درون سازمانی کارکنان، قطع همکاری، تسویه حساب و...)
آشنایی با کانال های استخدامی، سیستم جبران خدمت، فرایند headhunt و مفاهیم ارزیابی عملکرد kpi و مهات زمان سنجی
آشنایی با فرایند ارزیابی عملکرد از برنامه ریزی تا اجرا، آزمون های شخصیتی، پاداش‌ها و تشویق‌های نیروی انسانی و برنامه ریزی رویدادهای داخلی کارکنان، طراحی مسیر شغلی و ساختار سازمانی و تدوین و پیاده سازی مدل شایستگی و جانشین پروری، طبقه بندی مشاغل، شرایط احراز و بروز آوري مشاغل و پست هاي مختلف سازمان و شرح وظايف
تسلط به نرم افزارهای اتوماسیون اداری وحضور و غیاب
تسلط به راهکار های استخدامی انگیزشی و اجرای آنها در سازمان
زبان انگلیسی متوسط به بالا
توانایی برقراری ارتباط موثر و مداوم با کارکنان و دارای روحیه کار تیمی
مسئولیت پذیری و قدرت حل مسئله، تصمیم‌گیری و پاسخگویی
مسلط به قانون کار، تامین اجتماعی، امور حقوق و دستمزد، قراردادها و تسویه حساب و مکاتبات اداری
آشنایی کامل با نرم‌افزارهای مجموعه  Office
دارای حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط
بازه سنی بین 25 تا 30
4 کارشناس فروش در شعبه فرشته
خانم و آقا
شرایط احراز:
تحصیلات: حداقل مدرک کارشناسی
سن: ۳۵_۲۰
مسلط به اصول و فنون مذاکره
مسلط به تکنیک های فروش
خوش ظاهر و خوش برخورد
دارای فن بیان و روابط عمومی بالا و ایجاد رابطه سازنده
سابقه کاری مفید در زمینه فروش
دارای روحیه کار تیمی
مسلط به اینترنت
با درآمد عالی و ساعات انعطاف پذیر
5 کارمند اداری آقا
تنظیم قراردادهای استخدامی
پیگیری و پیاده سازی آیین نامه های اداری
کار با نرم افزاری اتوماسیون و محاسبه کارکرد
تنظیم گزارش های مرتبط
شرایط احراز:
شناخت قوانین کار و تامین اجتماعی
تسلط به مجموعه آفیس (آزمون گرفته میشود)
تسلط به زبان انگلیسی
حداقل کارشناسی مدیریت یا صنایع
6 تحصیلدار دارا بودن موتور سیکلت لازمه کار می باشد
آشنا به امور بانکی-بیمه ای-اداری
سن 30 الی 35
روابط عمومی بالا
وقت شناس و دقیق
بیمه+ناهار

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2159523
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه