- ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
- 0k نظر «نمایش»
استخدام مسئول دبیرخانه، حسابدار، مسئول خرید خارجی و داخلی در شیراز
استخدام مسئول دبیرخانه، حسابدار، مسئول خرید خارجی و داخلی در شیراز
- بروزرسانی:
- دیدگاه: ۰ (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
استخدام شرکت ماشین سازی آسیا کار
شرکت ماشین سازی آسیا کار فعال در زمینه طراحی، ساخت و نصب ماشین آلات انتقال مواد در زمینه های زیر در شیراز دعوت به همکاری می کند:
ردیف | عنوان شغلی | شرایط |
1 | مسئول دبیرخانه (منشی) | داشتن بیش از 2 سال سابقه کار
آشنا به نرم افزارهایExcel و Word آشنا به انجام امور اداری آشنا به تایپ سریع داشتن فن بیان خوب و مناسب |
2 | حسابدار | آشنا با امور حسابداری هزینه (ثبت درآمدها و هزینه ها)، کنترل حساب سود و زیان، حسابداری حقوق و دستمزد
ترجیحا آشنا با بودجه بندی و گزارشگری، نرم افزارهای حسابداری تسلط به ICDL با تأکید بر ورد و اکسل داشتن روابط عمومی بالا، نظم، انضباط و دقت در انجام امور |
3 | مسئول خرید داخلی | 1- ترجیحا رشته مدیریت بازرگانی
2- حداقل 2 سال تجربه کار در زمینه خرید داخلی (ترجیحاً قطعات صنعتی) 3- آشنایی با ICDL |
4 | مسئول خرید خارجی | 1- ترجیحا رشته مدیریت بازرگانی
2- مسلط به زبان انگلیسی 3- حداقل 2 سال تجربه کار در زمینه خرید خارجی (ترجیحاً قطعات صنعتی) 4- آشنایی با ICDL |
تسهیلات: حقوق ثابت + بیمه + سرویس ایاب و ذهاب + تمام وقت + پنجشنبه تعطیل می باشد + محیطی کاملا امن، آرام و دوستانه
محل کار شما: شهرک صنعتی بزرگ شیراز، میدان کوشش(میدان سوم)، خیابان کوشش شمالی، میدان ساعی، سمت چپ، خیابان ساعی، سمت راست، خیابان 708، سمت چپ دومین سوله
ساعات کاری شما: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 07:45 الی 17:35
لطفا ابتدا رزومه های خود را ارسال و از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی خودداری فرمایید. در صورت تایید رزومه شما جهت ملاقات و مصاحبه حضوری با شما به صورت تلفنی هماهنگ خواهد شد.
ایمیل جهت ارسال رزومه: asiakar.sec@gmail.com
محل مصاحبه: شهرک صنعتی بزرگ شیراز، میدان کوشش(میدان سوم)، خیابان کوشش شمالی، میدان ساعی، سمت چپ، خیابان ساعی، سمت راست، خیابان 708، سمت چپ دومین سوله
موارد تکمیلی از جمله حقوق و مزایا موقع مصاحبه مطرح خواهد شد.
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.