۳ سال پیش
استخدام مسئول دفتر با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در تهران
حضوری
سابقه دارد
منقضی شده
اطلاعات بیشتر
استخدام مسئول دفتر
از واجدین شرایط ذیل جهت کار در تهران دعوت به همکاری می نماییم:
عنوان شغلی | شرایط احراز |
مسئول دفتر | - خانم - دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد - دارای حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط - حداکثر سن 32 سال - مسلط به نرم افزر word و Excle |
متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی دکمه ارسال رزومه و انتخاب شغل مورد نظر رزومه خود را ارسال نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
دستهبندی آگهیهای استخدام