۴ سال پیش
استخدام مسئول دفتر با مدرک کارشناسی فناوری اطلاعات یا مدیریت در اصفهان
حضوری
سابقه دارد
منقضی شده
اطلاعات بیشتر
آگهی استخدام یک هلدینگ معتبر در اصفهان
یک هلدینگ معتبر (اک تک تکنولوژی کیش) واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:
ردیف | عنوان شغلی | شرایط احراز |
1 | مسئول دفتر | - کارشناس فناوری اطلاعات یا مدیریت - حداقل سن 25 و حداکثر 35 سال - جنسیت: آقا/ خانم – دارای کارت پایان خدمت مسلط به کلیه نرم افزارهای OFFICE - مسلط به تایپ سریع - مسلط به کلیه امور مدیریت دفتر مدیرعامل - دارای پشتکار و روحیه اجتماعی حتما دارای سابقه کار مسئول دفتری - استان و شهر مورد نیاز: اصفهان |
متقاضیان محترم خواهشمند است رزومه های مرتبط خود را به آدرس ایمیل درج شده ارسال فرمایید.
شایان ذکر است حتماً نام شغل درخواستی را در موضوع ایمیل درج نمایید. به ایمیل های فاقد موضوع ترتیب اثر داده نخواهد شد.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
دستهبندی آگهیهای استخدام