۹ سال پیش

استخدام نشریه اقتصاد برتر
استخدام روزنامه اقتصاد برتر

استخدام نشریه اقتصاد برتر

منقضی شده


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام نشریه اقتصاد برتر

سایت اقتصاد برتر سه سال است که فعالیت دارد و هفته نامه اقتصاد برتر یک سال است که منتشر می شود. رویکرد فعالیت این گروه رسانه ای اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی است .

اقتصاد برتر مجوز انتشار به سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی را دارد که فارسی را منتشر می کند و اگر اسپانسر داشته باشد امکان انتشار دو زبان دیگر نیز هست .

اقتصاد برتر در 16 صفحه منتشر می شود که امکان اختصاص یک صفحه به اسپانسر هایی که تمایل به همکاری دارند وجود دارد .

اقتصاد برتر به هیچ گروه سیاسی یا اجتماعی وابستگی ندارد و یک مجموعه کاملا خصوصی است به دور از گرایش سیاسی به جناح های مطرح در کشور است .

مدیر مسئول اقتصاد برتر احمد خادم المله است که استاد ارتباطات و روزنامه نگاری است که رزومه وی در سایت شخصی اش منتشر شده است .

کادر نشریه از نیروهای مجربی هستند که جملگی در مباحث ارتباطات ، روزنامه نگاری و تبلیغات شهرت دارند .

تیراژ نشریه اقتصاد برتر ده هزار نسخه است که به 4 روش توزیع دارد که عبارتند از :

توزیع روی کیوسک در سراسر کشور از طریق مدیریت توزیع موسسه ایران ( روزنامه ایران )

توزیع نخبگانی که نشریه رایگان برای 700 تن از مدیران ارشد کشور به صورت رایگان ارسال می شود . ( از طریق پیک موتوری )

ارسال اشتراکی که مخاطبان از طریق پر کردن فرم اشتراک مشترک نشریه می شوند .

شرح وظایف: سازماندهی سیستم آگهی های نشریه اقتصاد برتر که یک سالی است که شروع به کار به صورت جدی کرده است، این سمت در آینده به سازمان آگهی ها تبدیل خواهد شد و جای رشد بسیار زیادی دارد. آگهی های نشریه شامل چهارچوب می باشد و تعرفه و مکان آن ها مشخص می باشد و یک ساماندهی محدودی وجود دارد، در حال حاضر آگهی دهندگان متعددی وجود دارند که احتیاج به کمی رسیدگی و ساماندهی از لحاظ ثبت و حسابرسی دارند، یک سری آگهی دهنده های ثابت و برخی آگهی دهنده های فصلی که باید به آگهی دهنده های ثابت تبدیل شوند و بسیاری جلسات منتظر که باید به آن ها پرداخته شود و برای نشریه جذب اسپانسر های دیگری داشته باشیم.

مکان نشریه:تهران، میدان رسالت، خیابان بختیاری، خیابان حیدرآبادیان، پلاک 35

حقوق:مذاکره حضوری

تخصص:آشنایی کامل با مایکروسافت آفیس و اینترنت و ایمیل، زیرا تمامی کارهای مدیریتی از طریق این نرم افزار ها و وسایل ارتباطی انجام خواهد شد و گزارشات انجام کار ها در همین نرم افزار ها خواهد گنجید، تخصص دیگر باید شامل روابط عمومی بسیار قوی برای معرفی نشریه و قابلیت های آن به صورت کامل در جلسات حضوری با مقامات ارشد دولتی و غیر دولتی باشد، باید کاملا شخصیت پرزنتر و باهوش و چابک این جایگاه را پر کند.

تحصیلات دانشگاهی:لیسانس حداقل تحصیلات لازم می باشد، زمینه لیسانس ترجیحا رشته های ارتباطات باشد خیلی بهتر است یا روزنامه نگاری.

حضور:حضور بسیار مهم است و باید در روز 8 ساعت باشد، که به طور معمول از 9 صبح است تا 5 بعد از ظهر، می تواند یکی دو ساعت شناور باشد ولی بدون جابجایی بیشتر از دو ساعت.

از طریق سایت نشریه و خود نشریه که به صورت الکترونیکی روی سایت است و به صورت چاپی روی کیوسک ها:

لطفا تنها از طریق ایمیل با من در تماس باشید تا بعد از مطالعه رزومه شما به صورت حضوری در محل نشریه جلسه ی معرفی صورت پذیرد.

ایمیل: khademoulmeleh@gmail.com

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=221911
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه