۳ سال پیش

استخدام نیروی دفتری آقا جهت استودیو سه بعدی در قم

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام استودیو سه بعدی در قم

استودیو سه بعدی در قم جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
نیروی دفتری یک نفر
آقا
آشنا با نرم افزار های گرافیکی و آشنایی سطحی با نرم افزار های طراحی سه بعدی
برای همکاری در انجام فعالیت های روزمره در دفتر این مجموعه
این فعالیت ها شامل: پاسخگویی تلفنی، پاسخگویی اینترنتی، بررسی و تایید سفارشات آنلاین از طریق وبسایت، پاسخگویی به مراجعان حضوری، ارسال تعدادی از سفارشات روزانه از طریق پست، همکاری در انجام فعالیت های تبلیغاتی مجموعه.
برای آشنایی با خدمات این مجموعه و آدرس دفتر، از وبسایت استودیو سه بعدی بازدید کنید.
نیروی فعال در دفتر مجموعه، هیچ وظیفه ای نسبت به فعالیت های مربوط به واحد کارگاهی، اعم از ساخت قطعات یا اسکن سه بعدی نداشته و صرفا وظایفی از قبیل دریافت سفارشات، پاسخگویی به مشتریان حضوری، تلفنی و اینترنتی، تحویل یا ارسال سفارشات و همچنین همکاری در پیشبرد فعالیت های تبلیغاتی مجموعه را بر عهده خواهد داشت.
انتظار می رود که نیروی فعال در مجموعه، توانایی ارائه ی مشاوره ی سطحی پیرامون خدمات شرکت را به مشتریان داشته باشد.
از این جهت، در صورت عدم آشنایی نسبی با طراحی سه بعدی قطعه و محصول، پرینت سه بعدی و اسکن سه بعدی، امکان همکاری وجود ندارد.
لازم به ذکر است، بازه ی سنی 18 تا 26 سال ترجیح داده می شود و میزان دستمزد بر اساس میزان توانمندی و تخصص و به صورت توافقی محاسبه خواهد شد. با توجه به تمرکز مجموعه ی استودیو سه بعدی بر آموزش نیروی متخصص، از دانشجویان نیز به صورت نیمه وقت یا پاره وقت دعوت به عمل می آید.

در صورت علاقه مندی به همکاری با استودیو سه بعدی، تماس گرفته و یا با هماهنگی قبلی، به محل دفتر استودیو سه بعدی مراجعه کنید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2075890
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه