۳ سال پیش

استخدام چند ردیف شغلی جهت استارت آپ بیمه داد در تهران


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام استارتاپ بیمه داد در تهران

استارت آپ بیمه داد واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر استخدام می نماید.

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1 کادر فروش و بازاریابی سن : بین 25-35 سال
حداقل مدرک تحصیلی : کارشناسی (ترجیحا نرم افزار، علوم کامپیوتر ،it)
دارای اطلاعات لازم برای امور فروش در زمینه سایت
دارای فن بیان قوی و آشنا با روشهای مذاکره حضوری و تلفنی و ترغیب مشتری
مسلط به فروش حرفه ای شرکتی و سازمانی
مسلط به اصول و فنون و مهارت مذاکره و متقاعد سازی
دارای روحیه مثبت نگر و پیگیر
توجه : فعالیت قبلی در فروش طراحی سایت و اپلیکیشن و نرم افزارهای سفارشی و خدمات مرتبط مزیت محسوب می شود.
توجه : گذراندن دوره های تخصصی فروش و MBA  مزیت محسوب می شود.
مزایای شغلی:
کلیه مزایای قانونی و بیمه.
کمیسیون
پاداش عملکرد.
امکان ارتقای شغلی
حضور در تیمی حرفه ای و با تجربه در محیطی دوستانه.
اگر علاقمند به رشد فردی و شغلی هستید، اگر از حل کردن مشکلات دیگران لذت می برید، اگر فرد خلاقی هستید، اگر به کار در محیطی پویا و پرانرژی علاقه مندید با استارت آپ بیمه داد (اولین بستر کسب و کار آنلاین بیمه) در ارتباط باشید.
ساعت کاری شنبه تا 4شنبه 8 صبح تا 4 بعد ظهر 5شنبه ها 8 الی 12(پنج شنبه ها به دلیل بحران کرونا بصورت دور کاری)
2 برنامه نویس برنامه نویس PHP مسلط به Laravel
جوان، با انگیزه و دارای روحیه استارت آپی و جویای رشد
مسلط به فریم ورک Laravel
مسلط به معماری MVC و Restful
تجربه کار با Job و Event ها در Laravel
مسلط به ورژن کنترل Git
مسلط به مفاهیم Caching در لاراول
توانایی نوشتن و نگهداری کدهای تمیز و خوانا
تسلط بر پایگاه داده MySQL و ORM های مربوط به PHP
مسلط به HTML/CSS/JS
آشنایی کافی با زبان انگلیسی و جستجو در وب
داشتن روحیه کار تیمی، علاقه مند به یادگیری و توسعه فردی
مسئولیت پذیر و توانایی خود مدیریتی
داشتن لب تاپ شخصی الزامیست
ویژگی های همکاری با ما:
محیطی پویا و دوستانه
فعالیت در مجموعه ای خلاق و نوآور
همکاری به صورت تمام وقت یا نیمه وقت در صورت دانشجو بودن
امکان ارتقا و پیشرفت شغلی در صورت داشتن پتانسیل
3 کادر پشتیبانی در بخش بیمه سن : بین 25-35 سال
حداقل مدرک تحصیلی : کارشناسی (افراد دارای لیسانس بیمه در اولویت هستند)
وظایف و مسئولیت ها
پاسخگویی به سئوالات  مشتریان و کاربران سیستم نرم افزاری.
ارتباط موثر و به لحظه با مشتریان از طریق سیستم تیکتینگ و تلفنی.
امکان پاسخگویی در ساعت خارج از ساعت کاری و ایام تعطیل (به طور محدود).
مهارت های مورد نیاز :
دقت و توجه به جزئیات و توان حل مسئله.
توانایی تصمیم گیری سریع و آشنا به اصول مشتری مداری.
توانایی کار تیمی، علاقمند به یادگیری و مسئولیت پذیر.
مزایای شغلی:
حضور در تیمی حرفه ای و با تجربه در محیطی دوستانه.
کلیه مزایای قانونی و بیمه.
پاداش عملکرد.
اگر علاقمند به رشد فردی و شغلی هستید، اگر از حل کردن مشکلات دیگران لذت می برید، اگر فرد خلاقی هستید، اگر به کار در محیطی پویا و پرانرژی علاقه مندید با استارت آپ بیمه داد (اولین بستر کسب و کار آنلاین بیمه) در ارتباط باشید.
ساعت کاری شنبه تا 4شنبه  8صبح  تا 4 بعد ظهر 5شنبه ها 8 الی 12(پنج شنبه ها به دلیل بحران کرونا  بصورت دور کاری)

معرفی شرکت:
استارت آپ بیمه داد اولین بستر کسب و کار آنلاین بیمه است و شامل مجموعه‌ای از راهکارهای آنلاین صدرو انواع بیمه‌ها برای افراد عادی و همه علاقمندان است.
متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2181341
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه