• ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام کارشناس برق، مکانیک و کامپیوتر در شرکت فناوری و اطلاعات ناواکو

استخدام کارشناس برق، مکانیک و کامپیوتر در شرکت فناوری و اطلاعات ناواکو

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت فناوری و اطلاعات ناواکو

شرکت فناوری و اطلاعات ناواکو جهت تکمیل کادر فنی خود در شهر اصفهان از متقاضیان واجد شرایط دعوت به هکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1 کارشناس پشتیبان برق مرکزداده - عنوان واحد سازمانی: معاونت فنی و پشتیبانی
- عنوان مديريت/واحد مستقل: مدیریت پروژه های مراکزداده
- مافوق مستقيم شغل: مدیریت زیرساخت و مراکز داده
- ساير كساني كه شاغل اين شغل بايد به آنها گزارش دهد: کارشناس برق مرکزداده تهران
شرایط احراز:
- دارای مدرک کارشناسی برق (گرایش قدرت)
- دقت و نظم در انجام دقیق فعالیت ها
- دانش و توانایی فنی و شناخت و تسلط کامل بر کلیه سیستم های الکتریکال مورد استفاده در مرکز داده از جمله تابلو برق، دیزل ژنراتور، ترانسفورماتور، اعلام حریق، کنترل تردد و.....
- توانایی انجام اصلاحات و تعمیرات کلیه موارد فوق
- توانایی کار با ابزار و تجهیزات در عین رعایت نکات ایمنی
- توانایی نقشه خوانی و کار با نرم افزار های تخصصی نظیر CAD و سامانه های مانیتورینگ مرتبط
- توانایی گزارش نویسی و مستند سازی و کار با نرم افزار های این حوزه
- دارای حداقل 3 سال سابقه کار در حوزه تاسیسات الکتریکال مراکزداده
- آشنایی با پروسه های تست و اندازه گیری پارامترهای الکتریکال
- توانایی حضور در محل کار بصورت شیفت های متنوع در شبانه روز
- سابقه فعالیت در حوزه MAINTENANCE
- هدف از این شغل: پشتیبانی و نگهداری از زیر ساخت های الکتریکال مراکز داده
وظايف اصلی شغل:
- اجرا برنامه های نگهداری الکتریکی مرکز داده بر اساس فرایند های نگهداری SOP و MOP
- تکمیل چک لیست های دوره ای سامانه­های الکتریکال و زیر سیستم های مربوطه
- مستند سازی نتایج حاصل از اجرای برنامه نگهداری
- مرور و بازدید حضوری و مکانیزه از سامانه های تاسیسات مرکز داده
- ارایه گزارش های متنوع از وضعیت سیستم ها بر اساس ساختار تعیین شده
- انجام تعمیرات سامانه ها در سطح یک
- انجام هماهنگی لازم با کارفرما/ پیمانکار به منظور انجام تعمیرات سطح 2 و 3 بر اساس دستورالعمل های جاری
- عیب یابی و رفع عیب طرح های به اتمام رسیده
توجه: با توجه به ماهيت فعاليت‌هاي شركت، وظايف فوق تنها به عنوان اصلي‌ترين وظايف ثابت و مشخص مطرح بوده و شاغل موظف است بنا به تشخيص و دستور مقام مافوق ساير وظايف مرتبط با شغل را نيز بر عهده گيرد.
2 کارشناس پشتیبان تجهیزات رایانه ای - عنوان واحد سازماني: معاونت فنی و پشتیبانی
- عنوان مديريت/واحد مستقل: مدیریت پروژه های مراکزداده
- ساير كساني كه شاغل اين شغل بايد به آنها گزارش دهد: کارشناس برق مرکزداده تهران
- محل كار: محل اصلي انجام وظايف در مرکزداده اصفهان است.
شرایط احراز:
- دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر (سخت افزار، آی تی، شبکه)
- آشنایی با تجهیزات PASSIVE
- توانایی کار با ابزار و تجهیزات در عین رعایت نکات ایمنی
- توانایی نقشه خوانی و کار با نرم افزار های تخصصی نظیر CAD و سامانه های مانیتورینگ مرتبط
- توانایی گزارش نویسی و مستند سازی و کار با نرم افزار های این حوزه
- دارای حداقل 3 سال سابقه کار در حوزه تجهیزات رایانه ای مراکزداده
- توانایی حضور در محل کار بصورت شیفت های متنوع در شبانه روز
- سابقه فعالیت در حوزه MAINTENANCE
- هدف از شغل: پشتیبانی و نگهداری از زیر تجهیزات رایانه ای مراکز داده
وظايف اصلي شغل:
- تهیه شناسنامه تجهیزات رایانه اي و ثبت تغییرات و تعمیرات آنها
- تست تجهیزات قبل از نصب و راه اندازي
- نصب و راه اندازي تجهیزات بصورت سخت افزاري و نرم افزاري
- بررسی عملکرد سخت افزاري تجهیزات و بازدیدهاي دوره اي مربوطه
- کابل کشی شبکه جهت راه اندازي تجهیزات
- آرایش رک ها از نظر قرارگیري تجهیزات و کابل کشی شبکه، برق تجهیزات داخل رک،کابلهاي مانیتور و نصب Blanketها
- بازدید هفتگی از سرورها و رك ها و محیط سایت
- کابل کشی و آرایش کابل هاي فیبر نوري مربوط به Storage ها
- اجرا برنامه های نگهداری الکتریکی مرکز داده بر اساس فرایند های نگهداری SOP و MOP
- تکمیل چک لیست های دوره ای سامانه­ها و زیر سیستم های مربوطه
- مستند سازی نتایج حاصل از اجرای برنامه نگهداری
- مرور و بازدید حضوری و مکانیزه از سامانه های تاسیسات مرکز داده
- ارایه گزارش های متنوع از وضعیت سیستم ها بر اساس ساختار تعیین شده
- انجام تعمیرات سامانه ها در سطح یک
- انجام هماهنگی لازم با کارفرما/ پیمانکار به منظور انجام تعمیرات سطح 2 و 3 بر اساس دستورالعمل های جاری
- عیب یابی و رفع عیب طرح های به اتمام رسیده
3 کارشناس پشتیبان مکانیک مرکز داده - عنوان مديريت/ واحد مستقل: مدیریت زیرساخت و مراکز داده
- ساير عناوين مورد استفاده براي اين شغل: کارشناس نگهداری مرکز داده
- مافوق مستقيم شغل: مدیر زیرساخت و مراکز داده
ساير كساني كه شاغل اين شغل بايد به آنها گزارش دهد: مدیرعامل، معاونت فنی و پشتیبانی
محل كار: محل اصلي انجام وظايف در مرکز داده اصفهان و یا سایر مراکز داده طرف قرارداد پشتیبانی است.
شرايط احراز:
- کارشناس/ کاردان مکانیک سیالات یا جامدات
- دقت و نظم در انجام دقیق فعالیت ها/ توانایی انجام فعالیت های گروهی
- دانش و توانایی فنی و شناخت و تسلط کامل بر کلیه سیستم ها/ ماشین ها و اجزا مکانیکی مورد استفاده در مرکز داده
- توانایی انجام اصلاحات و تعمیرات کلیه موارد فوق
- توانایی کار با ابزار و تجهیزات در عین رعایت نکات ایمنی
- توانایی نقشه خوانی و کار با نرم افزار های تخصصی نظیر CAD و سامانه های مانیتورینگ مرتبط
- توانایی گزارش نویسی و مستند سازی و کار با نرم افزار های این حوزه
- تجربه فعالیت حداقل 5 سال در حوزه های فنی مرتبط با مدرک فوق دیپلم و 2 سال با مدرک کارشناسی
- توانایی اعزام به ماموریت شهرستان بدون هیچگونه محدودیت و انجام عملیات فورس ماژور
- توانایی حضور در محل کار بصورت شیفت های متنوع در شبانه روز
- گذراندن دوره های آموزشی مرتبط با بخش مکانیکال مراکز داده
- تسلط به زبان انگلیسی جهت مطالعه و استخراج مطالب فنی مرتبط با ماشین آلات و تجهیزات
- هدف از شغل: پشتیبانی و نگهداری از زیر ساخت های مکانیکی مراکز داده
وظايف اصلي شغل:
- اجرا برنامه های نگهداری مکانیکی مرکز داده بر اساس فرایند های نگهداری SOP و MOP
- تکمیل چک لیست های دوره ای سامانه­های مکانیکال و زیر سیستم های مربوطه
- مستند سازی نتایج حاصل از اجرای برنامه نگهداری
- مرور و بازدید حضوری و مکانیزه از سامانه های تاسیسات و مکانیکال مرکز داده
- ارایه گزارش های متنوع از وضعیت سیستم ها بر اساس ساختار تعیین شده
- انجام تعمیرات سامانه ها در سطح یک
- انجام هماهنگی لازم با کارفرما/ پیمانکار به منظور انجام تعمیرات سطح 2 و 3 بر اساس دستورالعمل های جاری
- توجه: با توجه به ماهيت فعاليت‌هاي شركت، وظايف فوق تنها به عنوان اصلي‌ترين وظايف ثابت و مشخص مطرح بوده و شاغل موظف است بنا به تشخيص و دستور مقام مافوق ساير وظايف مرتبط با شغل را نيز بر عهده گيرد.

متقاضیان محترم رزومه کاری خود را تا تاریخ 1399/04/15 به شماره درج شده در آگهی واتساپ و یا از طریق ایمیل ارسال نمایید.

آدرس ایمیل: v.shayan@navaco.ir

شماره واتساپ: 09122718962

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1895974
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد