• ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

اطلاعیه های آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴

اطلاعیه های آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اطلاعیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت ورود به صفحه جامع اطلاعیه های استانی استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه جامع استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر 29 شهریور 95 - خبر اعلام نتایج آزمون احراز صلاحیت استخدامی آموزش و پرورش

معاون نظارت وارزیابی وتضمین کیفیت دانشگاه بابیان اینکه نتایج آزمون اصلح پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اعلام شد، گفت: حدود ۱۰ درصد از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ماده ۲۸ احراز صلاحیت نشدند. غلامرضا کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نتایج آزمون جامع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج  آزمون، ارزشیابی صلاحیت حرفه‌ای  مشهور به «اصلح» امروز صبح ۲۹ شهریور ماه اعلام شد. وی افزود: داوطلبان شرکت در آزمون اصلح باید نتایج خود را از طریق پرتال فرهنگیان مشاهده کنند. معاون نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ درصد از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ماده ۲۸ نتوانستند احراز صلاحیت شوند. کیانی تصریح کرد: باید پذیرفته شدگان طبق قوانین دوره های مجددی را بگذرانند. به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به نمرات کسب شده، مهارت آموزان در سه گروه قرار می گیرند: الف - گروه اول (احراز قطعی صلاحیت حرفه ای) با کسب حداقل ۶۵۰ امتیاز کل و ۲۵ درصد نمره آزمون کتبی، گواهی صلاحیت حرفه ای دائم از سوی دانشگاه را دریافت می نمایند. ب - گروه دوم (احراز مشروط صلاحیت حرفه ای) شامل مهارت آموزانی است که امتیاز کل بین ۵۰۰ تا ۶۵۰ و ۲۵ درصد نمره آزمون کتبی را اخذ کرده و به صورت مشروط می توانند به فعالیت آموزشی مشغول شوند تا در آزمون بعدی که به زودی توسط دانشگاه اعلام خواهد شد، به حد نصاب مورد نظر رسیده و یا در دروس گذرانده نشده، نمره لازم را کسب و یا ترمیم معدل نمایند. ج - گروه سوم )عدم احراز صلاحیت حرفه ای)، افرادی هستند که امتیاز کل آن ها پایین تر از ۵۰۰ بوده و یا نمره کتبی پایین تر از ۲۵ درصد را اخذ کرده اند که امکان فعالیت آموزشی برای این دسته میسر نبوده و مستلزم طی مجدد و موفقیت آمیز دوره مهارت آموزی یک ساله طبق شرایط دانشگاه می باشد. ۴- مهارت آموزان مشمول بندهای «الف» و «ب» به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت خود مراجعه کنند. ۳- دریافت هرگونه گواهی از دانشگاه مستلزم تسویه حساب مالی با پردیس محل تحصیل می باشد. پس از اعلام تسویه حساب از سوی پردیس، گواهی از سوی سازمان مرکزی صادر و به اداره کل آموزش و پرورش محل خدمت مهارت آموز ارسال می شود. ۴- معترضین به نتایج می­ توانند با مراجعه به لینک مربوطه در همین صفحه، نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند. نتایج بررسی درخواست ها تا دو هفته پس از ثبت آن اعلام خواهد شد.


اعلام اسامی نتایج نهایی گزینش استخدام آموزش و پرورش

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم، اسامی پذیرفته شدگان نتایج نهایی گزینش استخدام آموزش و پرورش سال 94 اعلام گردید.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان ایثارگران اینجا کلیک نمایید


اعلام نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 94

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم، نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 94 اعلام گردید.

جهت مشاهده نتایج نهایی آزمون اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه های استانی:

اطلاعیه استان چهارمحال و بختیاری

به اطلاع آن دسته از قبول شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۴ آموزش و پرورش که اسامی آنها از طریق سامانه سنجش آموزش کشور اعلام گردیده است ، می رساند با توجه به اطلاعیه مورخ ۱۶/۱۰/۹۴ مندرج در سامانه سنجش آموزش کشور ، با در دست داشتن مدارک لازم  به کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان چهار محال وبختیاری مراجعه و نسبت به دریافت نامه های مربوطه اقدام نمایند .
مدارک مورد نیاز

۱- اصل شناسنامه  ۲- اصل کارت ملی  ۳- شش قطعه عکس


اطلاعیه استان چهارمحال و بختیاری

اعلام اسامی یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۴ وزارت آموزش و پرورش
ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش به اطلاع پذیرفته شدگان میرساند، با مراجعه به شهرستان و یا منطقه محل قبولی خود نسبت به  تشکیل پرونده با توجه بهه موارد ذیل اقدام نمایید :
۱-تصویر تمام صفحات شناسنامه به همراه  اصل شناسنامه
۲-اصل و تصویر کارت ملی
۳-تصویر مدرک دانشگاهی به همراه اصل دانش نامه
۴-اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت برادران
۵-عکس ۴*۳ شش قطعه
۶-پوشه (رنک نارنجی )
۷- کارنامه قبولی نهایی
-پذیرفته شدگان این آزمون فرم اطلاعات فردی را تکمیل و به گزینش تحویل نموده اند و نیاز به معرفی مجدد به هسته گزینش نمی باشد.
-به منظور اطلاع از محل و زمان شروع دوره آموزش مهارت های تعلیم و تربیت به سایت دانشگاه فرهنگیان یا دانشگاه شهید رجایی مراجعه نمایید.
– نتایج ایثارگران متعاقبا اعلام می گردد.


اطلاعیه استان کرمان

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان زمان و مکان معاینات پزشکی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان در سال 94 را اعلام کرد.
علی اسماعیل زاده با اعلام این خبر گفت: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی 5 هزار نفری سال 94 آموزش و پرورش که اسامی آنها از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است بایدد جهت انجام مراحل استخدام با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به شهرستان یا منطقه محل خدمت براساس کد رشته قبولی مراجعه و نسبت به دریافت نامه های مربوطه اقدام کنند.
وی تصریح کرد: به همراه داشتن کپی و اصل شناسنامه ، کپی و اصل کارت ملی ، شش قطعه عکس 3*4 ، اصل و کپی مدرک تحصیلی مطابق با مدرک ارائه شده در هنگام مصاحبه و اصل و کپی کارتت پایان خدمت یا کارت معافی ضروری است.
اسماعیل زاده عنوان کرد: آقایان پذیرفته شده از ساعت 6.30 دقیقه صبح روز جمعه 25 دی 94 و بانوان پذیرفته شده از ساعت 6.30 دقیقه روز شنبه 26 دی 94 باید جهت انجام معاینات پزشکی بهه کلنیک فرهنگیان کرمان واقع در خیابان قرنی، چهار راه بیمارستان شهید باهنر، نبش کوچه دبیرستان امام (ره) مراجعه کنند.


اطلاعیه استان سمنان

به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش وپرورش می رساند باتوجه به اعلام نتایج آزمون استخدامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور،پذیرفته شدگانی که تاکنون موفق به تکمیل پرونده استخدامی نشده اند می رساند تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 22/10/94 با در دست داشتن( 2 قطعه عکس 4*3پشت زمینه سفید)  به امور اداری اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان مراجعه نمایند.


اطلاعیه استان کردستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان اداره امور اداری استان با صدور اطلاعیه ای زمان تشکیل پرونده پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 94 را اعلام و به شهرستانها و مناطق ابلاغ نمود .
بر این اساس افراد واجدشرایط معرفی شده در لیست نهایی باید به منظورانجام معاینات پزشکی و اخذ گواهی عدم سوء پیشینه به مراجع ذیربط معرفی و نتیجه را در اسرع وقت دریافت نمایند .
اداره امور اداری آموزش و پرورش استان اعلام نموده است حداکثر مهلت مراجعه افراد جهت تشکیل پرونده تا تاریخ 25/10/94 می باشد و عدم مراجعه افراد تا تاریخ مذکور به منزله انصراف از درخواستت استخدام در وزارت آموزش وپرورش خواهدبود.


اطلاعیه استان مرکزی

قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 94 که اسامی آنان بعنوان قبولی از طریق سایت سازمان سنجش کشور اعلام شده است  و همچنین افرادی که اسامی آنها بعنوان سهمیه 25% ایثارگران  از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران به این اداره کل معرفی و در مصاحبه علمی نیز شرکت نموده اند !  ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای شما عزیزان ، خواهشمند است جهت تکمیل پرونده و ادامه روند استخدام  با در  دست داشتن  4 قطعه عکس و مدارک شناسایی معتبر ( کارت ملی و  شناسنامه ) ، جهت دریافت معرفینامه  به منظور انجام آزمایشات پزشکی ، اخذ گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی عدم اعتیاد ، طبق جدول زمانبندی ذیل به امور اداری این اداره کل مراجعه فرمائید .
توجه : از آنجایی که برای انجام بیشتر آزمایشات پزشکی ، فرد می بایستی بصورت  « ناشتا » باشد .دقت داشته باشید که در روز مراجعه حتماً این موضوع  رعایت شود و دفترچه بیمه درمانی بهه همراه داشته باشید.
جدول زمانبندی :
1-    پذیرفته شدگان نهایی رشته های مورد نیاز  شهرستانهای  :  ساوه  -  زرندیه   - نوبران  ،  دلیجان  و محلات    در روزهای شنبه  ،  یکشنبه   (  26 و 27  /10/94  ) مراجعه فرمایند .
2-   پذیرفته شدگان سایر مناطق استان :  روزهای  چهارشنبه و  پنجشنبه  (  23  و 24 /10/944 )   مراجعه نمایند .


اطلاعیه استان مازندران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، افرادی که قبولی آنها در سایت سازمان سنجش کشور اعلام شده است جهت ادامه فرایند استخدامی از امروز یک شنبه  20/10/94 با همراه داشتن مدارک شناسایی ( 4 قطعه عکس و کارت ملی و شناسنامه) به اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه نمایند.


اطلاعیه استان سیستان و بلوچستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان،محسن جهانتیغ اظهار داشت:
تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی سال94آموزش و پرورش به منظور تشکیل پرونده از تاریخ 21 لغایت 23 دیماه به ادارات محل پذیرفته شده مراجعه نمایند.
وی تصریح نمود: پذیرفته شدگان لازم است هنگام مراجعه به ادارات مدارک ذیل را همراه داشته باشند:عکس3*4 پشت نویسی شده12قطعه(رنگی زمینه سفید)- اصل و دو سری فتوکپی تمام صفحاتت شناسنامه- اصل و دو سری فتوکپی پشت و رو کارت ملی- دریافت معرفینامه معاینات پزشکی از اداره محل خدمت- دریافت معرفینامه جهت اخذ گواهی عدم سوء پیشینه از اداره محل خدمت- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معاف(برادران).
جهانتیغ ادامه داد: در صورت تأیید صلاحیت های عمومی گزینش، اخذ گواهی سلامت از مراکز معاینات پزشکی و گواهی عدم سوء پیشینه، افراد پذیرفته شده باید به سایت دانشگاه فرهنگیان یاا سایت دانشگاه شهید رجایی به منظور اطلاع از محل و شروع دوره آموزش مهارتهای تعلیم و تربیت مراجعه نمایند(بر اساس اطلاعیه اعلام اسامی یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 94 وزارت آموزش و پرورش).
شایان ذکر است عدم حضور فرد در مهلت مقرر، به منزله انصراف تلقی خواهد شد.


اطلاعیه استان اصفهان

به اطلاع آن دسته از قبول شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1394 آموزش و پرورش که اسامی آنها از طریق سامانه سنجش آموزش کشور اعلام گردیده است ، می رساند با توجه به اطلاعیه مورخ 16/10/94 مندرج در سامانه سنجش آموزش کشور ، با در دست داشتن مدارک ذیل و جدول زمانبندی به کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان مراجعه و نسبت به دریافت نامه های مربوطه اقدام نمایند .

* ضمناً معرفی شدگان با سهمیه ایثارگران که در مرحله تشکیل پرونده در مصاحبه شرکت نموده اند نیز با در دست داشتن مدارک ذیل و جدول زمانبندی مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز :

  • اصل شناسنامه 2- اصل کارت ملی 3- شش قطعه عکس

 جدول زمانبندی

 جنسیت حرف اول نام خانوادگی تاریخ مراجعه
آقایان الف تا ش سه شنبه   22/10/94
ص تا ی چهارشنبه 23/10/94
خانم ها کلیه حروف پنج شنبه 24/10/94

زمان مراجعه از 8 صبح لغایت 12 ظهر می باشد


اطلاعیه استان آذربایجان غربی

اداره امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان، در خصوص تشکیل پرونده استخدامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آزاد پیمانی سال 1394وزارت آموزش وپرورش اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اموزش و پرورش استان، متن این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:
باتوجه به اعلام نتایج آزمون استخدام آزاد پیمانی سال 1394وزارت آموزش وپرورش در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، بدین وسیله به اطلاع پذیرفته شدگان یک برابرظرفیت می رساند جهتت تشکیل پرونده استخدامی و دریافت معرفی نامه های مربوط به انجام معاینات پزشکی و اخذگواهی عدم سوءپیشینه کیفری با در دست داشتن مدارک ذیل حداکثر تا مورخه 21/10/94 به اداره اموراداری وتشکیلات اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان غربی واقع درارومیه خیابان امام خمینی (ره) مراجعه نمایند. (عدم مراجعه تا تاریخ مذکور به منزله انصراف از استخدام می باشد)
مدارک مورد نیاز:

1- اصل مدرک تحصیلی
2- اصل شناسنامه وکارت ملی
3- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای آقایان
4- تعدادسه قطعه عکس 4**3


اطلاعیه استان یزد

با توجه به اعلام نتایج قطعی آزمون استخدام پیمانی 1394 وزارت آموزش و پرورش ، پذیرفته شدگان نهایی جهت تکمیل پرونده و انجام معاینات پزشکی ، آزمایش دیابت ( قند ) ، آزمایش عدم اعتیاد و عدم سوء پیشینه با در دست داشتن مدارک ذیل در تاریخ 22 و 23 دی ماه 94 به اموراداری اداره کل آموزش و پرورش یزد ( به نشانی : یزد ، چهار راه فرهنگیان ، اداره کل آموزش و پرورش یزد ) مراجعه نمایند .
مدارک مورد نیاز :
1- اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویر آنها .
2-عکس 4*3 جدید پشت نویسی شده ( 10 قطعه )
تذکر مهم : با توجه به اینکه آزمایش دیابت ( قند ) و سایر آزمایشات از ساعت 7 لغایت 9 صبح انجام می گیرد لذا پذیرفته شدگان در ساعات اولیه اداری ( حتما ناشتا باشند) به اداره کل یزد مراجعهه نمایند .


اطلاعیه استان زنجان

با عنایت به اعلام نتایج آزمون استخدام پیمانی 5000 نفری سال 1394 وزارت آموزش و پرورش(موضوع مجوز شماره 13532 مورخ 1394/2/7 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور) در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، به اطلاع پذیرفته شدگان 1 برابر ظرفیت استخدامی سهمیه استان زنجان می رساند جهت دریافت معرفی نامه های مربوط به انجام معاینات پزشکی، گواهی عدم سوء پیشینه و .... از روز یکشنبه تاریخ 94/10/20 لغایت 94/10/21به اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با در دست داشتن مدارک زیر مراجعه نمایند.
1- پرینت نتیجه دریافتی از سایت سازمان سنجش
2- اصل شناسنامه و کارت ملی
3- عکس 3*4 به تعداد 155 قطعه


اطلاعیه استان اصفهان

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، سایت آموزش و پرورش اصفهان جهت  اعتراض به  نتایج نهایی سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش  معرفی می گردد .


اطلاعیه استان خوزستان

اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اعلام شد
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اعلام شد، بر این اساس لازم است پذیرفته شدگان آزمون با اصلل شناسنامه و کارت ملی و دوقطعه عکس در روزهای شنبه نوزدهم دیماه و یکشنبه بیستم دیماه به اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان مراجعه نمایند.
گفتنی است با توجه به تکمیل فرم گزینش در مرحله قبلی، نیاز به تکمیل و ارسال این فرم نمی باشد.
منبع: اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان


اطلاعیه استان آذربایجان شرقی

با توجه به اعلام نتایج آزمون استخدام پیمانی 5000 نفری سال 1394 وزارت آموزش و پرورش در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، به اطلاع پذیرفته شدگان 1 برابر ظرفیت استخدامی سهمیه استان آذربایجان شرقی می رساند جهت تشکیل پرونده استخدامی و دریافت معرفی نامه های مربوط به انجام معاینات پزشکی، و وضعیت پیشینه کیفری و .... با در دست داشتن مدارک ذیل :
1- اصل مدارک  تحصیلی
2- اصل شناسنامه و کارت ملی
3- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای آقایان
4- تعداد سه قطعه عکس 3*4
5- تکمیل فرم مشخصات پیوستی مندرج در پیوست همین اطلاعیه
حداکثر تا مورخ 20/10/944 به اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی مراجعه نمایند .

جهت دریافت فرم مشخصات اینجا کلیک کنید


اطلاعیه اداره امور اداري و تشكيلات استان خراسان رضوي

اطلاعيه اعلام اسامي يك برابر ظرفيت آزمون استخدام پيماني سال ۱۳۹۴ وزارت آموزش و پرورش
ضمن تبريك پذيرفته شدگان آزمون استخدام پيماني آموزش و پرورش به اطلاع پذيرفته شدگان ميرساند؛ مراحل تشكيل پرونده متعاقبا از طريق سايت اداره امور اداري و تشكيلاتت http://edari.razaviedu.ir اطلاع رساني خواهد شد.
تذكر۱) افرادي كه در زمان مصاحبه نسبت به تكميل فرم گزينش اقدام نموده اند نيازي به تكميل و ارسال مجدد فرم نخواهند داشت.
تذكر۲) نتايج ۲۵ درصد سهميه ايثارگران متعاقبا اعلام خواهد شد.
اداره امور اداري و تشكيلات استان خراسان رضوي

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=659238
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد