۸ سال پیش

اعلام نتایج نهایی آموزش و پرورش تا دو هفته دیگر
اطلاعات بیشتر

آغاز کلاس های آموزشی استخدامی آموزش و پرورش از اواخر دی 94

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا دو هفته آینده مشخص و سپس اسامی پذیرفته‌شدگان برای گزینش ارسال می‌شود.

محمدحسین سلیمی جهرمی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «آیا ظرفیت نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شد؟»، اظهار داشت: یک مقداری از ظرفیت خالی بود که تقریباً تکمیل می‌شود؛ مقداری از ظرفیت باقی می‌ماند و به هر میزان که این ظرفیت تکمیل شد، اعلام می‌کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا از میزان پنج هزار نفر حدود 4800 نفر از ظرفیت تکمیل شده است؟»، خاطرنشان کرد: بله، همینطور است اما عدد قطعی نشده است؛ بخشی از ظرفیت‌هایی که خالی بود تکمیل شد و بخشی باقی مانده است که تا یکی دو هفته آینده اعلام می‌کنیم.
سلیمی جهرمی در خصوص اینکه آموزش و پرورش سعی دارد ظرفیت پذیرش را به پنج هزار نفر برساند، تصریح کرد: سعی می‌کنیم چنین اتفاقی رخ دهد اما باید 2 رابطه اصلی در این خصوص رعایت شود که نخست «بومی بودن» و دیگری «کسب حد نصاب علمی» است که باید این افراد داشته باشند.
وی افزود: اگر نیاز شود در جاهایی رشته و نوع نیاز را جا به جا کنیم، سعی می‌کنیم از افرادی که صلاحیت‌های علمی آنها احراز شده از آنها اعلام نتیجه کنیم تا ظرفیت‌ها تا حد امکان تکمیل شود.
وی تأکید کرد: نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا دو هفته آینده مشخص و سپس اسامی پذیرفته‌شدگان برای گزینش ارسال می‌شود.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص شروع کلاس‌های آموزشی برای افرادی که از طریق آزمون استخدامی وارد آموزش و پرورش می‌شوند، گفت: از اواخر دی ماه کلاس‌های آموزشی این افراد آغاز می‌شود و با توجه به وقفه در اعلام نتایج این کلاس‌ها در تابستان سال آینده و تا مهر ماه ادامه می‌یابد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=523652
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد