۹ سال پیش

ایجاد رشته های کار دانش بر اساس بازار کار

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آموزش های متناسب با نیاز بازار کار

سید مصطفی آذرکیش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در یزد افزود: هم اکنون 440 هزار هنرجو در چهار هزار و 400 هنرستان شاخه کار دانش در 264 رشته در کشور مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه 38 درصد از این تعداد را هنرجویان دختر تشکیل می دهند اظهار کرد: تلاش داریم آموزش ها را متناسب با نیاز بازار کار در شاخه های فنی و حرفه ای و کار دانش ارایه دهیم تا زمینه اشتغال این افراد بیش از پیش فراهم شود.

مدیر کل دفتر آموزش های کار دانش وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: بر اساس سیاست ها ما به دنبال این هستیم که فرهنگ کار آفرینی را به جای کارجویی توسعه دهیم.

آذرکیش با بیان اینکه اگر تفکر کارآفرینی در دانش آموزان فرهنگ سازی شود زمینه توسعه پایدار در کشور فراهم می شود کارآفرینی را نیاز کشور خواند و گفت: هنرستان های فنی وحرفه ای و کار دانش بهترین مکان برای تحقق این امر هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون رشته های جدید شامل بورس، تجهیزات پزشکی، طراحی طلا و جواهرات، کابینت و چوب، رشته های کشاورزی و ... با تفاهم نامه های منعقد شده در بسیاری از استان ها متناسب با نیاز هر منطقه ایجاد شده است.

مدیرکل دفتر آموزش های کار دانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شاخه کار دانش، کانون آموزش های مشارکتی است گفت: افرادی که در شاخه های آموزش، مهارت کسب می کنند راحت تر جذب بازار کار می شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=204745
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد