• ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
  • 1k نظر «نمایش»

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر سال ۹۹

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر سال ۹۹

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر سال 99

عده ای از کاربران سایت ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدامی گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر در سال 1399 و گذراندن مراحل مصاحبه (روانشناسی، عقیدتی، معاینات پزشکی و طب کار، گزینش و سایر مراحل مربوط به روند جذب و استخدام) تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده اند. شما می توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه تجربیات استخدامی گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر در سال 1399 از مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: پریسا (مشاهده تجربه)
نویسنده: پریسا تاریخ ارسال: پنجشنبه ۰۹ بهمن ۹۹ ساعت ارسال: ۰۹:۲۵ کد دیدگاه: ۳۳۶۶۰۴۱۰
سابقه کار نداشتم
ولی مدرک ایلتس و نرم افزارهای مرتبط با رشته و شغل رو مسلط بودم و چند تا پروژه هم انجام داده بودم در اون زمینه مرتبط با کار
مصاحبه که خیلی سخت بود
از نرم افزارا پرسیدن
سوالای تخصصی مرتبط با رشتم
سوالای تحلیلی
و چون مدرک زبان داشتم یکی از افراد هیات مدیره شروع کرد به انگلیسی صحبت کردن و تفاوت چند تا مورد تخصصی رشتمو و چکیده پایان ناممو به انگلیسی ازم خواستن
سوالایی که پرسیدن رو جواب دادم
و بعدش بهم گفتن که حتما تا ۱۰روز اینده سند خونه ببرم براشون که اثبات بشه بومی تهرانم
و یه برگه تعهد هم گرفتن که اگر بومی بودنم اثبات نشه نمیتونم اعتراضی به عدم قبولی کنم
نویسنده: البرز دارو (مشاهده تجربه)
نویسنده: البرز دارو تاریخ ارسال: یکشنبه ۲۸ دی ۹۹ ساعت ارسال: ۱۴:۲۷ کد دیدگاه: ۳۳۴۴۶۵۷۰
من برای رشته حسابداری رفتم… 4 نفر مصاحبه میکردن یکی تخصصی رشته میپرسید یکی روانشناسی اون دو نفر دیگم هر سوالی به ذهنشون میرسید میپرسیدن فرمی هم که تو سایت پر کرده بودیم دستشون بود از اونم سوال میکردن… در مورد این که اگه به اختیار خودت باشه دوس داری تو چه حوزه ای کار کنی و از اینجور سوالا… بعدم که حقوق رو مطرح کردن که من اصن خورد تو ذوقم… بعدشم یه امتحان عملی کامپیوتر
نویسنده: ناشناس (مشاهده تجربه)
نویسنده: ناشناس تاریخ ارسال: سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ ساعت ارسال: ۱۷:۲۹ کد دیدگاه: ۳۳۲۲۴۲۲۰
برای همه یکسان نبوده. از یکی زبان پرسیدن و از یکی هم نپرسیدن. کامپیوتر هم همین طور یعنی تصادفی بوده. کارآموزی رو هم اگه خودت اشاره کنی احتمالا میپرسن ازش. اگه هم اشاره نکنی دیگه بستگی به شانست داره ممکنه که بپرسن یا نپرسن. در مورد سابقه کاری که حتما ازت میپرسن. تخصصی هم که معمولا ازهمه پرسیدن. حالا از یکی کمتر و از یکی بیشتر که بستگی به سطح خودتون داره.روانشناسی و عقیدتی جداگونه نداره ولی ممکنه بین صحبت هاشون نکات روانشناسی هم باشه. مثلا چرا این شغل و این شرکت رو انتخاب کردی و ..
نویسنده: Mazyar (مشاهده تجربه)
نویسنده: Mazyar تاریخ ارسال: دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ ساعت ارسال: ۱۶:۰۴ کد دیدگاه: ۳۳۱۹۸۴۷۰
به منم زنگ زدن ساعتاي١١.گفت سابقه كار داري گفتم نه فقط كاراموزي داخل يه ازمايشگاه كار كردم ديگه گفت استاندارد چيه منم براش تيتراسيون مثال زدم كه وقتي ميخوان غلظت يه ماده رو بدست بيارن اونو نسبت به يه ماده استاندارد كه غلطت و حجمش معلومه ميسنجن و از اين حرفا،ديگه گفت أسيد سولفوريك چيه فرمول شيميايي رو گفتم و بهش گفتم داخل باطري ماشين استفاده ميشه ديگه گفت روغن چيه گفتم محصولات همين شركت نفت پارس شامل روغن و گريس و پارافين و اين چيزا ميشه ديگه گفت كامپيوتر بلدي گفتم مدرك icdlدارم ولي چيزي نپرسيد ديگه گفت زبانت چطوره گفتم خوبه بد نيس همين
نویسنده: سیامک (مشاهده تجربه)
نویسنده: سیامک تاریخ ارسال: یکشنبه ۱۴ دی ۹۹ ساعت ارسال: ۲۰:۲۲ کد دیدگاه: ۳۳۱۸۲۰۷۰
اول زنگ زد و سریع قطع کرد گفت یه ربع دیگع زنگ میزنم بدبختی این که من تو ماشین بودم اصلا خوب نبود موقعیتم
باز زنگ زد بعد یه ربع و مشخصات رو چک کرد گفتم درسته گفت کجا کار کردی گفتم کار آموزی تو آزمایشگاه یه شرکت بودم گفت چه کاری میکردی و بعدش گفت دوره چه جاهایی زفتی و ….
گفت معدلت یعنی سه بار گفت بهم منم حواسم نبود معدل کارشناسی رو گفتم هر سه بار اونم میدونست دارم اشتباه میگم ولی هی پرسید
بعدش گفت کسی رو داری تو نفت پارس گفتم نه والا
گفت ما نیروی بدون تجربه نمیخاییم اینو میدونی گفتم اره میدونم
گفت چرا تو شرکت های خصوصی کار نکردی که سابقه داشته باشی.
کامپیوتر یه سوالی پرسید اصلا نفهمیدم چی بود خیلی سخت بود با این که من همه چی میدونم از کامپیوتر
بعد گفت تو هایسیس بخایی یه قسمت رو طراحی کنی چطور این کارو میکنی
در کل سخت بود و من همچنان جوابی نداشتم برای سوال هاش
نویسنده: امیر (مشاهده تجربه)
نویسنده: امیر تاریخ ارسال: یکشنبه ۱۴ دی ۹۹ ساعت ارسال: ۱۳:۵۶ کد دیدگاه: ۳۳۱۷۲۶۸۰
من امروز نفت پارس مصاحبه داشتم. رشته مهندسی صنایع
اینجا تجربیات رو میگم تا برخی از دوستان که فکر میکنن بیان اینجا تجربه بگن رقیبا قبول میشن اینا نمیشن. کارخوبه خدا درست کنه
محل مصاحبه میدان آرژانتین بود. چون خود نفت پارس محل مصاحبه نداشتن. مصاحبه گرها با تاخیر یکساعت و ربع از خود نفن پارس اومدن. دونفر اومدن ولی داخل اتاقی که من رفتم برای مصاحبه یک نفر باهام مصاحبه کرد. یک نفر هم مدارک رو میگرفت.
برای هر ساعت تقریبا 3 تا 4 نفر دعوت کرده بودن. یکی یکی میرفتیم داخل
همه ساکن تهران بودیم. ( من خودم ساکن شهرقدسم دقیقا پست نفت پارس)
با شهرستانی ها تلفنی مصاحبه میکنن. یک هفته از مصاحبه ها شروع شده و الان روزهای اخر هست.
شنیدم که یکیشون به همکارش میگفت به شهرستانی ها بگو اسکان با خودشونه.
اولین نفری که رفت داخل، صداش میومد. شنیدک که مصاحبه کننده گفت ما به سمت کارشناسی حداکثر حداکثر 4 میلیون میدیم.
نفرقبل من هم رفت داخل گویا ایشون رو برای کنترل پروژه خواستن بودن و چون نه خودش سوابقی تو کنترل پروژه داشت و نه علاقه ای به این حوزه زود از جلسه اومد بیرون و رفت. ( البته بگم ایشون درحال حاضر تو زمینه زنجیره تامین شرکت گلرنگ مشغول بود و سوابق در حوزه خودش داشت)
بعد من رفتم داخل. دقیقا به منم گفت که برای کنتل پروزه میخوایم مهندس صنایع رو. من گفتم من 6 سال سابقه تو زمینه دیگه ای دارم.
بعد گفت چه خوب منم تو همون زمینه سابقه دارم و از شانس ما طرف متخصص بود تو اون حوزه و خلاصه کلی سوال تخصصی کرد که خداروشکر خوب جواب دادم در انتها گفت اوکیه و با یکی از دوستان صحبت میکنیم و برای جلسه دوم ونهایی تماس میگیریم. ازم خواستن گواهی احراز محل سکونت هم ببرم دفعه بعد. به طور کلی فضای مصاحبه مثبت بود و استرس خاصی نداشت.
هیچ سوال عقیدتی و روانشناسی هم نپرسید. تیپ اداری و رسمی حتما برید.. لی نپوشید. کتون نپوشید.
انشا… هرکسی حقش هست قبول بشه. سوالی بود بازم درخدمتم دوستان
نویسنده: نگین (مشاهده تجربه)
نویسنده: نگین تاریخ ارسال: جمعه ۱۲ دی ۹۹ ساعت ارسال: ۱۱:۱۸ کد دیدگاه: ۳۳۱۱۸۵۶۰
اول از همه ۴۵ دیقه دیرتر از زمانی که گفته بودن تماس گرفتن،خواهرم میگفت خودت زنگ بزن شاید فراموش کردن،ولی من تماس نگرفتم گفتم شاید دارن صبر و آستانه تحمل منو میسنجن،یا شاید مصاحبه نفر قبلی طول کشیده،با سوال از سابقه کار شروع شد،بعد سوال از شغلی که قبول شدم که خیییلی پرسید،هر چی میگفتم دوباره ازم توضیح بیشتر خواستن،بین صحبتم کلمه هایی انتخاب میکردن و تعریف و توضیح بیشتر میخواستن،اهداف چیه؟برنامه ریزی یعنی چی؟چشم انداز به چی میگن؟قانون کار چیه؟بیمه بازنشسته چقدره؟که من بلد نبودم،پرسیدن نرم افزار چی بلدی،فرمول count،تابع index،البته قبلش پرسید از اکسل چی بلدی،بعد نفر دوم گوشی رو گرفت،اونم دوباره از شغل قبولی پرسید،پرسید اگه زیرگروهت از حقوقش ناراضی باشه چیکار میکنی؟اگه با نظر همکارت مخالف باشی چیکار میکنی؟کار تیمی انجام دادی؟از چه طریق از آگهی استخدام باخبر شدی؟زبانت در چه حده؟چرا از کار قبلی اومدی بیرون؟کسی رو داری ستاد معرفت باشه؟مدرکت چیه؟سر آخر گفتن یک ماه تا ۴۵ رو آینده نتایج داخل سایت اعلام میشه
همش همین بود که یه ربع طول کشید،تخصصی رشته از من هیچی نپرسیدن
نویسنده: بهداشت حرفه ای (مشاهده تجربه)
نویسنده: بهداشت حرفه ای تاریخ ارسال: پنجشنبه ۱۱ دی ۹۹ ساعت ارسال: ۲۳:۲۴ کد دیدگاه: ۳۳۱۱۴۵۵۰
مصاحبه رشته ما احتمالا تموم شد توضیحات بیشتری درمورد قائدبصیر میدم
مصاحبه فقط تخصصی بود و روانشناسی و عقیدتی نداشت
حدود ۳۰تا سوال تخصصی پرسیدن
اون دونفری که تهران توجلسه حضور داشتن درمورد اینکه چطور رفتی سر کار قبلیت و چرا قطع همکاری کردی پرسیدن گفتم دنبال یه کاری بودم که از همکارام یاد بگیرم و به همکارام یاد بدم کار قبلیم این شرایطو‌نداشت دیگه هیچی نپرسید! شاید چون قبل از آزمون استعفا دادم و دقیقا نگفتم که قائدبصیر از همه جا بهتره به چالش نکشیدن.شماهم سعی کنید شرایط شغل ایده آلتون رو بیان کنید. وقتی من مدارکمو داشتم تحویل میدادم نفر بعد که اومد گفت همین الان مشغولم و دنبال یه پله بالانرم یکم اذیتش کردن و هر دلیلی میگفت سوال جدید از دلیلش میپرسیدن.
گفت از آشناهاتون کسی زیرمجموعه های ستاد اجرای فرمان امام کار کرده؟ گفتم نه و از چندنفر از همشهریامون که اتفاقا یکیش هم فامیلیش فامیلی من بود پرسید و گفتم نمیشناسم و اگه آشنا باشن هم من نمیدونم،گفت پس چطور فهمیدی اینجا استخدامی داره گفتم وقتی کار قبلیمو ترک کردم سایتهای استخدامی رو دنبال میکردم و متوجه این آزمون شدم.
وقتی سوال میپرسیدن یه مواردی رو یادداشت میکردن،وقتی که اون دونفر از گلپایگان تماس تصویری داشتن،سوال میپرسیدن گاها متوجه میشدم این دونفر که تهران بودن در گوش هم یه چیزایی میگفتن ولی اصلا توجهی نمیکردم شما هم اگه این اتفاق افتاد توجه نکنید(شاید جنبه ی روانشناسی داره یا خوبی و یا حتی بدی روند مصاحبه رومیگن)به هر حال توجه کردن هیچ کمکی به شما نمیکنه.
کل روند مصاحبه من همین بود،و‌چون مطالب رشته ها یکی نیست و مصاحبه گرها هم متفاوتن پس گفتن سوالات تخصصی کمکی نمیکنه.
بعد از اینکه مصاحبه من تموم شد و رفتم میز کناری مدارکو تحویل بدم درحالی که داشتن از نفر بعدی سوال میپرسیدن اسم منو صدا زد و پرسید ورزش هم میکنی گفتم اره،گفت چه ورزشی گفتم فوتبال و بدمینتون یادداشت کرد.اینکه چرا تو جلسه خودم نپرسید و اینکه اگه یادشون رفت چه لزومی داشت پرسیدن این سوال علامت سوال بزرگ مصاحبه ی من بود!
نویسنده: بهداشت حرفه ای (مشاهده تجربه)
نویسنده: بهداشت حرفه ای تاریخ ارسال: چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹ ساعت ارسال: ۱۲:۴۸ کد دیدگاه: ۳۳۰۸۳۲۹۰
بنده رسته شغلی ایمنی پتروشیمی قائدبصیر دیروز مصاحبه داشتم.
چون هنوز رقیبای من مصاحبه دارن پس به گفتن یه کلیاتی اکتفا میکنم.
اول آدرس:من با مترو رفتم و نزدیکترین ایستگاه مترو ایستگاه شهید حقانی من چون زودتر رسیده بودم و وقت داشتم رفتم باغ موزه دفاع مقدس و پل طبیعت قدم زدم.پل طبیعت میشه بین ایستگاه حقانی و گاندی۱۱(پالیزوانی)
از حقانی با اسنپ برید یا پیاده برید فرقی نمیکنه چون اسنپ دور میزنه ولی پیاده بعد از پل طبیعت دوتا خیابون موازیه که دومی گاندی جنوبی ولی بعد از پل از اولین فرعی خیابون اول که برید سمت گاندی همون فرعی پالیزوانیه.
همون نزدیکی هاش برا کپی برابر با اصل هم دفتر اسناد رسمی هست من همونجا گرفتم.از نظر مکانی جای خوبی و‌راحت پیدا میکنید فقط تابلو‌نداره(شایدم من متوجه نشدم)
وارد که شدین یه قسمتی هست که ۵تا صندلی برا نشستن داره پس خیلی زود نرین که تجمع بشه و خسته بشین.من نیم ساعت زودتر رفتم ۳نفر زودتراز من اومده بودن ولی منو با ده دقیقه انتظار فرستادن داخل و اونایی زودتراومده بودن منتظر موندن.
وارد اتاق مصاحبه که شدم یه میز کنفرانس بزرگ بود یه طرفش دوتا آقا بودن و یه صندلی برا من مقابلشون گذاشته بودن و یه صندلی هم بود که گفتن وسایلتو‌بزار اونجا(پیش بینی شده برا نفرات غیر تهرانی که با ساک و کیف میرن)
علاوه بر اون دونفر یه خانمی هم یه میز جدا داشت که بعد از مصاحبه مدارکو تحویل میگرفت و فرمی که تو سایت پر کردین امضا میزنید و تحویل میدین.
خب مصاحبه علاوه بر اون دونفر که حضوری بود واحد ایمنی پتروشیمی گلپایگان هم بصورت ویدیو کنفرانس تو جلسه بودن و تقریبا بیشتراز حضوریا سوال پرسیدن.(فقط شرمنده چون گروه ما هنوز تموم نشده نمیتونم اطلاعاتی در مورد نحوه سوالات‌بدم)
فقط بگم که جو جلسه عالیه و چند لحظه ی اول استرسو‌مدیریت کنید خیلی خوب پیش میره پس صحبتای آغازین با عجله نباشه که آروم بشین.
من سابقه کار داشتم ولی سابقه کار ملاک اصلی نیست پس بدون سابقه ها نگران نباشید.
حدود نیم ساعت طول کشید وسط سوالات اگه صحبتتونو متوقف کردن یعنی با توجه به همین که گفتی میدونن مسلطی من خودم به شخصه سوالاتی رو که بیشتر مسلط بدوم یه جمله که میگفتم حالا با اشاره یا الفاظ تایید میکرد ومیرفت سوال بدی.سوال عقیدتی نداره.پوششتون هم سعی کنید همون همیشگی باشه لازم نیست حتما کت و شلوار باشید.
اونجا فراموش نکنید که هیچ کسی تسلط کامل به مباحث رشته اش نداره حتی اگه‌شما یه سوالی از مصاحبه گر بپرسید امکان داره حضورذهن نداشته باشه پس با اشتباه گفتن چند سوال قبول شدنتون منتفی نمیشه وبدونید که هر لحظه از مصاحبه اولین لحظه مصاحبه از اون لحظه به بعده وسوالاتی که بلد نبودین رو کامل بزارید کنار بعد از مصاحبه بهش فکر کنید اونجا جاش نیست،اونجا فقط سوالی که داره میپرسه براش مهمه و امکان داره با جواب دادن اون با تسلط کامل جواب ندادن قبلی رو بزاره به حساب خستگی و استرس و عدم تمرکز ولی اگه فکرت درگیر قبلی باشه و بعدیارو که بلدی خراب کنی به مصاحبه گر اثبات میشه که اطلاعاتت کافی نیست.هر جایی جوابو بلد نبودین ازمصاحبه گر بخواین سوالو یجور دیگه مطرح کنه به این شکل(عذرخواهی میکنم‌بنده متوجه سوالتون وپاسخی که از من میخواین نشدم اگه امکانش هست بصورت واضح تر بفرمایید یا اگر یه اصطلاحی بود که تازگی داشت نگید نمیدونم چیه ،بگید آشنایی با این واژه ندارم شاید ما در منابع درسی یا در محیط کار از واژه های معادل این استفاده کردیم لطفا یه توضیح میفرمایید؟) اینجا نه تنها امکان داره که سوالو درست جواب بدین،حتی اگه بازم بلد نباشید فن بیان،زود تسلیم نشدن،پیگیر بودن، اعتماد به نفس و کلی ویژگی دیگه از شما به مصاحبه گر اثبات میشه.
برا اعلام نتایج پرسیدن اطلاه دقیق نداشتن وگفتن از طریق سایت ثبت نام اعلام میشه.
فک کنم اینا جوابو‌میدن ستاد کل ،ستاد کل نتایجو اعلام میکنه.
امیدوارم کسی که از همه بهتره قبول بشه
نویسنده: مکانیک (مشاهده تجربه)
نویسنده: مکانیک تاریخ ارسال: پنجشنبه ۰۴ دی ۹۹ ساعت ارسال: ۲۱:۳۲ کد دیدگاه: ۳۲۹۸۳۳۰۰
همون طور که دوستمان گفتن من هم با توجه به سوالات شک کردم که ممکنه مصاحبه دیگه ای هم باشه. به من اول یه نفر گفت که خودم رو معرفی کنم بعد هم یه نفر دیگه که گفتن مسئول نیروی انسانیه درباره سابقه کاریم پرسید و اینکه شغل مورد نظر مدیر پروژه یک شرکت فولاد هست و آیا پرسید آیا میتونی چنین کاری انجام بدی؟
سوال تخصصی خیلی کم از پایپینگ پرسید چون گفته بودم پایپینگ بلدم
نویسنده: پرنیا (مشاهده تجربه)
نویسنده: پرنیا تاریخ ارسال: شنبه ۲۹ آذر ۹۹ ساعت ارسال: ۲۱:۳۳ کد دیدگاه: ۳۲۸۹۹۸۰۰
بچه ها من چند روز پیش مصاحبه بیوسان فارمد کرج رفتم.رشته کامپیوتر.محل مصاحبش توو ونک بود.
سابقه کار داشتم.یه کم پرسیدن چیکارا کردی توو محل کارای قبلی و اینا.توضیح دادم.
مصاحبش تخصصی بود ولی سوالاتش خیلی سخت نبود و قبل پرسیدن گفتن اگر بلد نبودی هم اشکالی نداره.فقط میخوایم بدونیم چقدر آشنایی داری با رشتت و شغلت.بعدش شرایط شغل رو توضیح دادن.
بعدش هم یه آقای خوش برخوردی که فکر کنم روانشناس بود چند تا سوال پرسید.مثلا معنی چند تا ضرب المثل رو.چند تا سوال هوش خییلی آسون.یه عدد سه رقمی گفت.گفت مثلا 8 تا 8 تا بیا پایین(بشمار).
گفتن راجع به حقوق میتونید از فلانی بپرسید که من اصن نپرسیدم.توو اولین مصاحبه وجهه خوبی نداره.
گفتن نتیجه رو تماس میگیریم اعلام میکنیم.ولی تایم ندادن.و اینکه اعلام کردن تا استخدامش حداقل سه ماه زمان میبره.
اصلا استرس نداشته باشید.ایشالله مصاحبه خوبی داشته باشید.
نویسنده: سیامک (مشاهده تجربه)
نویسنده: سیامک تاریخ ارسال: شنبه ۲۹ آذر ۹۹ ساعت ارسال: ۲۰:۱۶ کد دیدگاه: ۳۲۸۹۸۵۷۰
از اون شرکت یه سری اطلاعات مثل: اهدافش، بیانیه ماموریتش، سال تاسیسش و کاری و فعالیتی اصلی و فرعی که انجام میده و ازین قبیل پیدا کن و حفظ باش ازت پرسیدن مسلط باشی
تعریف کاملی از شغل و سمت مربوطه داشته باش و بدون کارش چیه و بالا دست و پایین دستش کدوم قسمتاس و به کیا گزارش میده و از کیا گزارش میگیره.( اگر نرم افزارهایی هم بلدی و مسلطی مثل انبارداری یا ماکروسافت پروژکت و یا مدرک خاصی داری مسلط باش و حتما بگو)
تعریف های کلی مدیریت(اصول مدیریت) و کاربزدشون توی شغل مربوطه و سازمان رو بدون.
به اکسل و ورد کاربردی مسلط باش
یه بیوگرافی از خودتم اماده کن و حفظ باش هم به فارسی و هم به انگلیسی(اسمت، مدرکت،معدلت، رشته ت و شغل فعلیت و اینکه برا کدوم فیلد دعوت به مصاحبه شدی).
اگر بیشتر هم خاصی من در خدمتم. زیادم خودت دست بالا نگیر و زیادم سردرگم نباش.
التماس دعا و ارزوی سلامتی.
وقتتم زیاد درگیر حواشی و چندبرابر و … نکن و به کارت و مصاحبه ت تمرکز کن
نویسنده: Job (مشاهده تجربه)
نویسنده: Job تاریخ ارسال: پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ ساعت ارسال: ۲۳:۴۸ کد دیدگاه: ۳۲۸۷۳۳۹۰
از سابقه پرسیدن
حاضرید بخش انبار یا بهای تمام شده کار کنید ؟چقدر به نرم افزارها مسلط هستید ؟؟
نرم افزارهای حقوق و دستمزد چطور ؟
منم چون خودم برنامه نویسی میکنم گفتم تسلط کافی دارم
درباره ی حقوق و دستمزدم پرسیدن که تا به حال خروجی که بهش استناد بشه دارین ؟
نویسنده: مصطفی (مشاهده تجربه)
نویسنده: مصطفی تاریخ ارسال: پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ ساعت ارسال: ۱۲:۵۳ کد دیدگاه: ۳۲۸۶۳۶۵۰
از من پرسبد درمورد حسابداری چی میدونی/ بعدش گف حسابداری تعهدی چیه/ صورت مغایرت بانکی چیه/ سند چیه فاکتور چیه
نویسنده: رستمی (مشاهده تجربه)
نویسنده: رستمی تاریخ ارسال: پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ ساعت ارسال: ۱۱:۵۵ کد دیدگاه: ۳۲۸۶۲۴۰۰
مصاحبه من امروز بود ولی تصویری چند تا سوال ازم پرسید سابقه داری؟الان چکار مشغولی؟چه دوره هایی آموزش دیدی؟احکام نپرسیدن؟برا چی این شغل رو انتخاب کردی؟و……
در آخر هم متوجه شدم تو مصاحبه قبول نمیشم امیدوارم همه دوستان موفق باشند‌.برا من تجربه خوبی شد ی سری کارها باید بلد باشی بلد نبودم ان شالله از امروز شروع میکنم.
دوستان اصلا استرس نداشته باشید مصاحبه گر واقعا آدم منطقی و خون گرمی بود بهش خسته باشید میگم.
نویسنده: عباس (مشاهده تجربه)
نویسنده: عباس تاریخ ارسال: چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ ساعت ارسال: ۲۱:۱۵ کد دیدگاه: ۳۲۸۵۳۶۲۰
حدود یه ربع بیست دقیقه طول کشید.سوالات دو سری بود. اول در مورد حوزه ای که سابقه کار داری سوالای تخصصی میپرسن. دوم هم یه سری سوالات کلی در سطح کلان توی حوزه ای که کار میکنید. مثلا توی حوزه ای که کار میکنید مشکل کلی کشور چیه؟ یا راه حل شما چیه؟ در کل استرس نداشته باش و با اعتماد به نفس صحبت کن و سعی کن اگه جواب سوالی را هم نمیدونی با اعتماد به نفس یه توضیحی بدی. نفری هم که سوال میپرسه به نظر آدم گیری نیست و مثبت هست.
انشاالله موفق باشی.
نویسنده: هری پاتر (مشاهده تجربه)
نویسنده: هری پاتر تاریخ ارسال: سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ ساعت ارسال: ۱۸:۵۷ کد دیدگاه: ۳۲۸۲۸۷۲۰
سلام دوستان عزیز
به احمدی خرمشهر امروز رفتم مصاحبه سوالات تخصصی مربوط به عنوان شغلی رو پرسیدن جو اون جا خوب بود دو نفر که دکتر بودن سوال میکردن از همه چی سوال کردن پایان نامه رفت و آمد به خرمشهر
در ضمن عنوان شغلیم مدیریت بود اما چون سابقه نداریم کارشناس منابع انسانی استخدام می کنند
نویسنده: مهندس کشاورزی (مشاهده تجربه)
نویسنده: مهندس کشاورزی تاریخ ارسال: پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹ ساعت ارسال: ۱۲:۰۸ کد دیدگاه: ۳۲۷۲۸۱۳۰
سلام. آره رفتیم مصاحبه. شهر زرند. 50 کیلومتری رباط کریم. شرکت جمع و جوریه. مصاحبه بود چه مصاحبه ای! شمردم 8 نفر بودن.اولش که داخل اتاق شدم فک کردم بین خودشون جلسه دارن و ازم بین جلسشون یه سوالاتی میخوان بپرسن. بعد دیدم نه. همشون منتظر منن…!!!!!!! فیلم هم ضبط میکردن…با فیلم بردار 9 نفر! مدیر عامل و روانشناس مسئول استخدامیشون و مدیرتولید و …. اول میگه در حد 2دقیقه خودتو معرفی کن…بعد تجارب کاری و علمی…سوالات روانشناسی و مدیریتی. و سوالات تخصصی و …بنظر خودم خیلی خوب بودم! یه 10 نفری بودیم. بیشتر تجربه کاری براشون ملاکه. خوشبختانه هم تجربه کاری و علمیم خوب بود. بعد مصاحبه من تو حیاط بودم دوتاشون منو صدا کردن و یکیشون گفت مهندس هر سوالی در مورد باغات منطقه داشتی میتونی از دوستمون که مسئول باغبانیه اینجاس بپرسی…. بعد گفتم تو فلش هم یه چند تا مقاله ISI اینا دارم اگر باز نیازه پرینتشو بگیرم…؟ گفت نه هر چی که داخل جلسه مصاحبه بودی برامون کفاف میکنه… فک کنم این یعنی نظرشون مثبته. حالا خدا هرچی بخواد همونه. شمام انشالا موفق میشی.فقط گفتم بازم میگم تجربه کاری برا اینجور شرکتایی حرف اولو میزنه….
نویسنده: احسان (مشاهده تجربه)
نویسنده: احسان تاریخ ارسال: دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ ساعت ارسال: ۲۳:۳۶ کد دیدگاه: ۳۲۶۸۴۲۵۰
مصاحبه ی تخصصی که خیلی سخت پرسیدن .قشنگ علم رو توی عمل میخاستن .
مثلا تحقیق درعملیات ازم پرسید ، اینکه باتوجه به شغل انتخابیم ، نقطه ی بهینه رو تعیین کنم…
برا زبان گوشیشو داد بهم ک یه صفه انگلیسی ک بخونمو ترجمه کنم .درمورد شغل انتخابی به صورت تخصصی میپرسید که انگار مثلا من مدیرم و اونا هم بازرسن
نویسنده: توسکا (مشاهده تجربه)
نویسنده: توسکا تاریخ ارسال: شنبه ۱۵ آذر ۹۹ ساعت ارسال: ۱۴:۱۰ کد دیدگاه: ۳۲۶۳۴۴۶۰
سلام دوستان عزیزم
امروز رفتیم مصاحبه . ساعت 7 و نیم صبح که رسیدم وارد شرکت شدم در بدو ورود راهنماییتون میکنن وارد یه اتاق پر از سیستم میشین و اسمتونو میپرسن و شروع میکنین به زدن تست های مربوط به شخصیت هوش مدیریت و … حدود 200 تا سوال . تست که تموم میشه ازتون میخوان منتظر باشین برین برای مصاحبه طبقه بالا . اونجا دونفر نشسته بودن که سوالای مربوط به بیوگرافی و سوابق علمی رو میپرسن . از من سوالای زیرو پرسیدن
خودتو معرفی کن
کجاها درس خوندی
چی خوندی لیسانس و ارشد
کجاها کار کردی
و به تناسب سوابقی که میگفتم کار کردم سوال از اون میپرسیدن ببینن بلدم یا نه
مثلا از من پرسیدن تکنیک های مصاحبه رو بلدی
با چه نرم افزارایی کار کردی
جای قبلی میدونی سهامش برا کی بوده
و چند تا سوال علمی دیگه که من بلدشون نبودم و یادم رفته بود . در کل من احتمال 90 درصد قبول نمیشم و امیدوارم دوستای دیگه بتونن سوالای مصاحبه رو راحت جواب بدن

تجربیات متفرقه

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر در سال 1399 از سایر مراحل مصاحبه گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: مکانیک (مشاهده تجربه)
نویسنده: مکانیک تاریخ ارسال: جمعه ۳۰ آبان ۹۹ ساعت ارسال: ۱۴:۱۴ کد دیدگاه: ۳۲۳۷۶۲۳۰
اول از همه تست روانشناختی میگیرن که سعی میکنن چن تا فاکتور رو بررسی کنن
۱) توانایی شما در حل مسئله و قرار گرفتن در شرایط بحرانی و موقعیت های پر استرس
۲) میزان صداقت شما و همچنین تعهد شما به اون مجموعه
تو تستای روانشناختی سعی کنید کاملا صادقانه پاسخ بدین و خودتون باشین و اینکه بهیچ وجه استرس نداشته باشید و بخودتون کاملا مسلط باشید
بحث بعدی مصاحبه تخصصی هست که هم از سوابق علمی و کاری شما سوال میشه هم سوالات فنی و علمی در حیطه رشته خودتون پرسیده میشه و شاید هم سوالاتی به زبان انگلیسی بپرسن. شما حتما باید نقاط قوت خودت رو بخوبی نشون بدی و سعی کنی اگر سوالی رو واقعا بلد نیستی صادقانه بگی در این زمینه اطلاعاتی ندارم
گاهی هم سعی دارن با پرسیدن سوالات انحرافی استرس به شما وارد کنن و یا عصبیتون کنن و ببینن واکنش شما چیه که در اینجور مواقع باسد خیلی خودتون رو آرام و منطقی جلوه بدین
اینا تجربیات و اطلاعاتی بود که من داشتم امیدوارم بدرد بخور باشن
با آرزوی موفقیت تمام دوستان

معرفی کتاب‌های مصاحبه

واحد آموزش ایران استخدام جهت کسب آمادگی شما کاربران عزیز در جلسات ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) کتاب‌هایی جامع شامل تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی آماده نموده‌ است.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی

سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2135452
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k