۶ سال پیش

جذب نیروهای حق‌التدریس و موظفی برای جبران کمبود معلم در مهرماه ۹۷
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 بابرنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مشکلی برای تامین معلم در مهر 97 وجود ندارد

جهت ورود به صفحه اخبار استخدام معلمان حق التدریس اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک نمایید


خبر 27 اردیبهشت 97: راهکارهای آموزش و پرورش برای جبران کمبود معلم در مهرماه 97

وزیر آموزش و پرورش در خصوص راهکار وزارت آموزش و پرورش برای جبران کمبود معلم در مهر ۹۷ توضیحاتی ارائه داد.

سید محمد بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در توضیح راهکار وزارت آموزش و پرورش برای جبران کمبود معلم در مهر 97، گفت: آموزش و پرورش برای تامین نیروی انسانی موردنیاز برای مهر 97 برنامه‌ای تنظیم کرده است؛ براساس این برنامه استفاده از نیروهای حق‌التدریس و نیروهای موظفی که به صورت حق‌التدریس به این وزارتخانه کمک می‌کند از جمله راهکار آموزش و پرورش برای جبران کمبود معلم است.

وی افزود: سعی می‌شود معلمانی که بازنشسته می‌شوند را با ایجاد انگیزه لازم در مدارس و مناطق موردنیاز به ادامه همکاری دعوت کرد تا بازنشستگی خود رابه تاخیر بیاندازند و با استمرار فعالیت خود بخشی از این کمبود را برطرف نمایند؛ همچنین 17 هزار نیرویی که در آزمون استخدامی شرکت می‌کنند نیز یکی از راهکارهای موردنظر برای جران کمبود معلم در مهر ماه است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مشکلی برای تامین معلم در مهر 97 وجود ندارد، خاطرنشان کرد: برای سال‌های آینده نیز آموزش و پرورش درحال تنظیم برنامه‌های موردنیاز است تا این مشکل برطرف شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=982418
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد