• ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

جذب ۲۵ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان

جذب ۲۵ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

300 هزار نفر فرهنگی سال 1400 بازنشسته می‌شوند

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی اخبار دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید


 

خبر 21 آذر 98: جذب 25 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان امسال ۲۵ هزار دانشجو جذب کرده و به همین میزان هم پارسال دانشجو پذیرفته بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مشاور اجرایی معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان کشور در مراسم معرفی معاون هماهنگی مدیریت امورپردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و معاون آموزشی، پژوهشی پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه گفت: پارسال ۲۵ هزار دانشجو جذب کردیم در حالی که ۳۰ هزار دانشجو از قبل داشتیم و امسال هم ۲۵ هزار دانشجو جذب کردیم و این یعنی اینکه ما ۵۰ هزار دانشجو شبانه روزی در سال ۹۷ و ۹۸ جذب کردیم و این به غیر از مهارت آموزان ماده ۲۸ ماست که ۴۲ هزار نفر جذب داشتیم.

دلقندی افزود: سال آینده حداقل ردیفی که تا حالا اعلام شده ۳۰ هزار نفر است و یعنی برای این تعداد ردیف استخدامی، مجوز گرفته ایم.

او ادامه داد: پارسال ۲۵۰۰ دانشجومعلم ما رتبه‌های دو و سه رقمی کنکور سراسری بودند و رتبه ۲ کشور در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام شد در حالی که می‌توانست جذب دانشگاه‌های دیگر شود.

۳۰۰ هزار نفر فرهنگی سال ۱۴۰۰ بازنشسته می‌شوند
مشاور اجرایی معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان کشور تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ در آموزش و پرورش ۳۰۰ هزار نفر بازنشسته داریم و تا سال ۱۴۰۴ نیز ۶۵۰ هزار نفر بازنشسته از آموزش و پرورش بازنشسته خواهند شد و از آن طرف نیز اساسنامه دانشگاه می‌گوید که جذب نیرو در آموزش و پرورش فقط باید از طریق دانشگاه فرهنگیان محقق شود.

دلقندی با اشاره به نیاز دانشگاه فرهنگیان به فضای کافی بیان کرد: اگر بخواهیم دانشگاه را توسعه دهیم و اگر نخواهیم دانشجوی این استان برای تحصیل به استان دیگری برود باید برای آن‌ها فضای بیشتری ایجاد کنیم و در بحث نیروی انسانی و فضای فیزیکی همانند گذشته به دانشگاه فرهنگیان کمک کنیم.

او گفت: دانشگاه فرهنگیان همه خانواده‌ها را در بر می‌گیرد و محصول آن در تمام خانواده‌ها تاثیرگذار است؛ چون خانواده‌ای نیست که دانش آموز نداشته باشد و رسالت دانشجوی ما معلمی است.

علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز بیان کرد: باید بتوانیم تعامل و ارتباطمان را با دانشگاه فرهنگیان توسعه دهیم زیرا آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان از یک خانواده هستند و اگر در کنار هم باشند بسیاری از مشکلات آن‌ها برطرف می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر هم گفت: تربیت معلم در استان بوشهر از سال ۱۳۴۳ با دانشسرا‌های چهار ساله تشکیل شده است و امروز ۵۵ سال از زمان تشکیل آن در استان می‌گذرد.

اکبر مولایی گفت: امسال ما بالاترین آمار تعداد دانشجومعلم را در طول تاریخ تربیت معلم در استان بوشهر داریم و اکنون رشته‌های دانشگاه فرهنگیان بعد از رشته‌های پزشکی جزء پرطرفدارترین رشته‌های دانشگاهی موجود هستند و رتبه‌های خوب آزمون سراسری جذب این دانشگاه شده‌اند.

در این مراسم عبدالرضا عرب زاده به عنوان معاون هماهنگی مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و سید محسن محمدی نیز به عنوان معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس علامه طباطبایی بوشهر معرفی شدند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1663536
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد