۸ سال پیش

دانشگاه جامع علمی کاربردی رابطه استخدامی با مدرسان آن ندارد
اطلاعات بیشتر

 

محمد اخباری گفت: دانشگاه علمی کاربردی هیچ نوع رابطه استخدامی با مدرسان این دانشگاه ندارد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


دکتر محمد اخباری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی نزدیک به 65 هزار مدرس دارد که هیچ کدام استخدام دانشگاه نشده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد حدود 20 هزار نفر به صورت شناور هستند و در واقع 45 هزار نفر دیگر هم در قالب برنامه درسی مراکز با این دانشگاه همکاری می کنند.

اخباری با بیان اینکه قبل از همکاری این مدرسان با دانشگاه، صلاحیت های علمی و فردی این افراد توسط دانشگاه بررسی می شود گفت: این مدرسان از طریق مراکز علمی کاربردی سراسر کشور دعوت به همکاری می شوند و پس از پایان دوره آموزشی و درسی، هزینه مربوطه را دریافت می کنند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی ادامه داد: طی کردن این مراحل به معنای استخدام در این دانشگاه نیست و این شیوه با هدف ساماندهی مراکز اتخاذ شده است.

تعداد 3400 نفر از استادان دانشگاه جامع علمی کاربردی در کل کشور با وجود قبولی در آزمون علمی و مصاحبه از خرداد امسال متتظر دریافت حکم استخدام خود هستند.

صدور این حکم از دی ماه امسال به 6 ماهه اول 95 موکول شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=567631
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد