۷ سال پیش

سربازان بی سواد کارت پایان خدمت نمی‌گیرند

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی درباره توسعه سواد در پادگان ها گفت: طبق مصوبات ستاد مشترک نیروهای مسلح سربازان مشمول تا وقتی که باسواد نشوند کارت پایان خدمت دریافت نخواهند کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


علی باقر زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره توسعه سواد در پادگان ها گفت: طبق مصوبات ستاد مشترک نیروهای مسلح سربازان مشمول تا وقتی که باسواد نشوند کارت پایان خدمت دریافت نخواهند کرد.
وی افزود: برای سواد آموزی به سربازان ۴ مرکز نظامی به عنوان مرکز سوادآموزی در سطح کشور منظور شده است.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی بیان کرد: باید سه ماه از دوران سربازی هر فرد بی سوادی به سوادآموزی اختصاص یابد.
باقرزاده اضافه کرد: افراد بی سواد که به سربازی فراخوانده می شوند سه ماه اول حضور را صرفا باید سواد بیاموزند و حتی استفاده از آنان در امور خدمات و نظافت نیز ممنوع است. باید متمرکز به سوادآموزی شوند. این افراد پس از فراگیری سواد، در پادگان های مختلف برای ادامه خدمت توزیع می شوند.
وی تصریح کرد: در پادگان ها و کادر یک ساختار، فضا و تجهیزات پیش بینی شده است.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی بیان کرد: مشمولان نظام وظیفه که تحصیلات مرتبط دارند در مراکز نهضت سوادآموزی با روش های تدریس آشنا می شوند و پس از آن در پادگان ها کار آموزش سرباز را انجام می دهند.
وی اظهار داشت: زمانی که افراد دفترچه اعزام به سربازی را دریافت می کنند سطح سواد آنان نیز سنجیده می شود و به پادگان هایی که محل آموزش سواد است ارجاع داده می شوند.
باقرزاده خاطرنشان کرد: به طور متوسط سالی هزار تا ۱۲۰۰ سرباز بی سواد دوره توسعه سواد را طی می کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان ارشد یا سربازی باسواد به سربازان بی سواد مهارت خواندن و نوشتن در پادگان و کلانتری های فرا دهد مبلغ ۷۰۰ هزار تومان دریافت می کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=613173
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد