- ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
- 0k نظر «نمایش»
سوالات متداول آزمون استخدام بانک مسکن
سوالات متداول آزمون استخدام بانک مسکن
- بروزرسانی:
- دیدگاه: ۰ (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
سوال ۱ :
درهنگام ارسال مدارک اسکن شده ،سیستم خطا می گیرد، علت آن چیست؟
پاسخلطفا پس از مطالعه نحوه اسکن مدارک و راهنمای سیستم، نسبت به ویرایش تصاویرو یا اسکن مجدد مدارک خود اقدام نموده و پس از اطمینان از رعایت ضوابط موجود در سایت، اقدام به ارسال مدارک نمائید.
سوال ۲ :در صورتی که طی ثبت نام داوطلب، به هر علتی فرآیند ثبت نام قطع و یا با هرمشکل دیگری مواجه گردید، باید چکار کرد؟
پاسخباید ضمن مراجعه به منوی « وضعیت ثبت نام» و وارد نمودن کد ملی و شماره شناسنامه ثبت نام خود را تکمیل نمود.
سوال ۳ :آیا دانشجویان ترم آخر دوره لیسانس با معرفی نامه از دانشگاه محل تحصیل ، می توانند درآزمون شرکت کنند؟
پاسخخیر تنها داوطلبانی اجازه ثبت نام در آزمون استخدامی را دارند که تا تاریخ ۹۱/۱۱/۳۰ مدارک تحصیلی آنها صادر شده باشد.
سوال ۴ :اگر خدمت نظام وظیفه شخصی در تاریخ ۹۱/۱۱/۳۰ به اتمام رسیده باشد ولی تاکنون کارت پایان خدمت وی صادر نشده باشد، آیا اجازه شرکت در آزمون را دارد؟
پاسخخیر، تنها داوطلبانی می توانند در آزمون شرکت نمایند که ضمن داشتن کارت پایان خدمت ، تاریخ صدور کارت آنها نیزقبل از ۹۱/۱۱/۳۰ باشد.
سوال ۵ :آیا در صورت عدم دسترسی به دستگاه اسکن می توان مدارک را به صورت دستی و به وسیله پست ارسال نمود؟
پاسخخیر کلیه مراحل استخدام به صورت الکترونیکی انجام می شود و کلیه مدارکی که به صورت دستی ارسال گردد هیچ ترتیب اثری داده نخواهد شد.
سوال ۶ :چه زمانی امکان ویرایش اطلاعات توسط کسانی که ثبت نام نموده و کد رهگیری دارند امکان پذیر می شود؟
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.