۹ سال پیش

شعار وزارت کار سال ۹۴
No Image

شعار وزارت کار سال ۹۴

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

شعار سال 94 وزارت کار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شعار وزارت کار در سال جدید در وزارتخانه تأکید کرد: در کنار گفت وگوهای اجتماعی پیرامون تعاون، شعار با تعاون کار ایجاد می کنیم تا به رفاه برسیم را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی ربیعی اظهار داشت: خوشبختانه طی بیش از 18 ماه فعالیت دولت تدبیر و امید در حوزه رفاه اقدامات خوبی انجام و بیش از هشت میلیون نفر بیمه شدند و پس از سالها آرزوی امام راحل (ره) و دغدغه مقام معظم رهبری در این زمینه برطرف شد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن طرح جایگزین مسکن مهر بزودی رونمایی خواهد شد، گفت: این طرح حمایتی که با همکاری این وزارتخانه و وزارت مسکن در حال انجام است حاصل هشت ماه کار کارشناسی دقیق با حضور اقتصاددانان، جامعه شناسان و زمین شناسان است که معضل مسکن اقشار مستضعف را برطرف خواهد کرد.
ربیعی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تأمین اجتماعی، تصریح کرد: این صندوق را در حالی تحویل گرفتیم که چهار هزار میلیارد تومان کسری داشت و توانستیم مشکلات آن را تا کمترین میزان کاهش دهیم.
وی گفت: یکی از مهمترین اقدامات در دولت فعلی ایجاد و رواج گفت و گوهای اجتماعی پیرامون رفاه بود که باید گفت و گوی اجتماعی پیرامون سایر حوزه ها به خصوص تعاون هم رواج یابد.
وی با اشاره به اجرای موفق طرح امنیت غذایی در کشور، افزود: کارهایی نظیر این طرح که عقبه کارشناسی دارد موفق می شود و ما در این راستا باید کارهای بزرگ را برای خود هدف گذاری کنیم و به سمت آن جلو برویم حتی اگر دیده نشویم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به طرح تکاپو و اقدامات انجام شده در راستای ایجاد اشتغال، گفت: بحث اشتغال بزرگ در بنگاه های کوچک و متوسط را دنبال می کنیم که خوشبختانه مقام معظم رهبری هم در صحبت ها ی شان به بنگاه های کوچک اشاره داشتند.
وی افزود: در سال گذشته با یونیدو قرارداد امضا کردیم و تجربه هند، برزیل و مکزیک را مورد مطالعه قرار دادیم و امیدوارم در طرح تکاپو بتوانیم از این مطالعات استفاده کنیم.
ربیعی درباره شعار امسال وزارتخانه، گفت: گفت وگوی اجتماعی پیرامون تعاون شعاری است که در کنار آن هدف از طریق تعاون اشتغال ایجاد می کنیم تا به رفاه برسیم را دنبال خواهیم کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: ما به شعار به عنوان یک مفهوم دست یافتنی و حاصل گزاره های همه فهم نگاه می کنیم.
وی با بیان آنکه یکی از بهترین راههای رفع مسئله رفع فقر و محرومیت تعاون است، افزود: رفع فقر و محرومیت در جامعه باید در قالب تعاون هدف گذاری شود بنابراین به جای سرمایه گذاری های بزرگ باید از مشارکت عمومی جامعه توسط تعاونی ها بهره مند شد.
وی افزود: ما باید رشد از پایین و با مشارکت اجتماعی را تجربه کنیم و این رشد با اتکا به نیروهای داخلی محقق خواهد شد.
ربیعی بر بازتعریف مفهوم تعاون تاکید کرد و اظهار داشت: بخشی از عدالت را باید در چرخه تعاون بیاوریم و باید روی تفکر تعاون بایستیم و همچنین باید تعاونی ها بازساماندهی کنیم و این کار را از سطح روستا و شهرهای کوچک این کار را آغاز کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه باید ذهنیت نسبت به تعاون تغییر کند، گفت: برای تحول در این بخش با استانداران تفاهم نامه هایی امضا کرده ایم تا به تعاونی ها به شکلی جذاب تر برای مردم که در زندگی آنها ملموس باشد، توجه شود.
ربیعی گفت: در بحث مسکن حمایتی بخشی را به تعاونی ها اختصاص خواهیم داد و از این ظرفیت استفاده می کنیم، علاوه بر این صندوق های مسکن در قالب تعاونی ها نیز پیگیری می شود.
وی با تأکید بر اینکه باید اشکال جدیدی از تعاونی ها را رونمایی کنیم، افزود: در کنار این مسئله با تعاونی های منطقه ای و بین المللی تعامل ایجاد و به نوعی مرکز مطالعات منطقه ای تعاون در ایران پایه گذاری شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از اختصاص منابع جدید به احیای بخش تعاونی پویا و فعال برای افزایش رفاه بیشتر مردم خبر داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=286374
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد