• ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

صدور مجوز استخدام ۳۰ هزار کادر درمان در وزارت بهداشت

صدور مجوز استخدام ۳۰ هزار کادر درمان در وزارت بهداشت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

30 هزار مجوز جدید برای استخدام کادر درمان

جهت ورود به صفحه اخبار لحظه به لحظه استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک نمایید


 

خبر 30 بهمن 99: صدور مجوز استخدام 30 هزار کادر درمان در وزارت بهداشت

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: غیر از ۲۳ هزار مجوز استخدام که قبلاً اجرایی شده بود، ۳۰ هزار مجوز جدید برای استخدام کادر درمان در امسال داده شد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز در هجدهمین آئین پویش «ره سلامت و مراسم افتتاح پروژه ICERP تجهیزات خریداری شده از محل تسهیلات بانک جهانی» اظهار کرد: غیر از ۲۳ هزار مجوز استخدام که قبلاً اجرایی شده بود، ۳۰ هزار مجوز جدید برای استخدام کادر درمان در امسال داده شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ موفق شدیم نه تنها همچنان ارز و تجهیزات دارویی و پزشکی این وزارت خانه (وزارت بهداشت) را با ارز ترجیحی تخصیص بدهیم بلکه با سهمیه خاصی در بودجه سال ۱۴۰۰ مواجه بوده است.
نوبخت بیان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۰ رشد قابل توجه در بودجه وزارت بهداشت می‌بینیم.
وی گفت: وزارت بهداشت ستاد فرماندهی مقابله با کروناست و باید از همه افرادی که در این عرصه تلاش کردند، قدردانی کنیم. ما هر ۴ ماه یک بار باید گزارش عملکرد تمامی وزارتخانه‌ها را به رئیس جمهوری تقدیم کنیم و با افتخار می‌گوئیم که وزارت بهداشت با حسن عمل در سپهر خدمت و نظام اداری و اجرایی کشور می‌درخشد و آیندگان از این موضوع به نفع شایسته تجلیل خواهند کرد.
معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: بیماری کرونا و مقابله با آن باعث نشد که وزارت بهداشت زمین گیر شود، بلکه بسیار فعال در عرصه توسعه و سازندگی و گسترش خدمات نیز تلاش کرده است.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری به تاسی از آنچه رهبر معظم انقلاب فرموده بودند، اعلام کرد که همه امکانات کشور برای مقابله با کرونا آماده و پای کار باشد. به همین جهت سازمان برنامه و بودجه نیز با مساعدت مالی بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در یک ماه برای این پشتیبانی و بالغ بر ۱۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در طول سال برای تقویت این فعالیت انجام داد تا کادر درمان پرنشاط به کار خود ادامه بدهند.
معاون رئیس جمهوری بیان کرد: فعالیت وزارت بهداشت در یک سال گذشته فقط در حوزه کرونا و پایین آوردن تعداد بیماران نبوده است. وزارت بهداشت در جهت توسعه زیرساخت‌ها و گسترش امکانات نیز فعالیت کرد و برای ماه‌های آینده با بیش از ۱۱ هزار تخت و تجهیز بیمارستان‌ها و تکمیل آنها نیز مواجه خواهیم بود.
نوبخت گفت: باید از بانک جهانی قدردانی کنیم. هرچند محدود و در شرایطی که میلیاردها دلار از پول ایران به ناحق و غیرقانونی در برخی بانک‌ها و کشورها محبوس و مسدود است، اما در زمینه وام اقدام کرد. از سازمان جهانی بهداشت نیز قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این همکاری گسترده باشد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2268701
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد