۷ سال پیش

مجلس حداقل و حداکثرها در پرداخت حقوق را مشخص کند
اطلاعات بیشتر

مجلس حداقل و حداکثرها در پرداخت حقوق را مشخص کند

ائمه جمعه شهرستان‌های استان لرستان در خطبه‌های نماز جمعه تأکید کردند: ضرورت دارد مجلس شورای اسلامی حداقل و حداکثرها درپرداخت حقوق را مشخص کند و هر سه قوه در این موضوع با قاطعیت به وظایف خود عمل کرده و با مفسدین اقتصادی مقابله کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترابی امام‌جمعه بروجرد ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به فرارسیدن هفتم تیرماه سالگرد فاجعه هولناک و غمبار انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهدای این روز اظهار داشت: 37 سال پیش شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی که در آن زمان ریاست قوه قضائیه را بر عهده داشت، به همراه 72 تن از یاران امام و نظام در آتش جنایت منافقین سوختند و به شهادت رسیدند و سندی از مظلومیت ملت ایران را به یادگار گذاشتند.
وی افزود: مظلومیت و عظمت شهدای آن حادثه به کمک انقلاب آمد و سبب شد نظام خون‌بار انقلاب اسلامی بیمه شود. شهدای مظلوم حادثه هفت‌تیر و در رأس آن‌ها آیت‌الله بهشتی با خون خود اسلام را تجدید حیات بخشیدند و نقاب تزویر از چهره منفور منافقین کنار کشیدند. دشمن در آن حادثه و حوادث مشابه در سال‌های نخستین پس از پیروزی انقلاب به دنبال خاموش کردن شعله انقلاب اسلامی بود اما شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام ثابت کرد شعله انقلاب هرگز خاموش شدنی نیست.
خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به نام‌گذاری هفته اول تیرماه به نام هفته قوه قضائیه عنوان کرد: نام‌گذاری این هفته به نام قوه قضائیه فرصت مناسبی است که دستگاه قضا و عملکرد آن در افکار عمومی ارزیابی شود و مشکلات جاری و پیش روی و نیز دستاوردهای این نهاد بیان شود.
وی با اشاره به انتظارات متقابل مردم و دستگاه قضائی بیان کرد: مهم‌ترین رسالت قوه قضائیه اجرای قانون، عدالت و مقابله بابی عدالتی و قانون‌شکنی است. اصل در قوه قضائیه اجرای عدالت و مقابله با متجاوزان به حقوق مردم و دفاع از مظلوم و برخورد با ظالم است.
ترابی مقابله با دانه‌درشت‌های اقتصادی در کشور را از مطالبات جدی مردم و رهبری از دستگاه قضائی خواند و تصریح کرد: انتظار ملت از دستگاه قضائی این است که با مفسدان اقتصادی دانه‌درشت به‌شدت برخورد شود البته این به معنای رها کردن مفسدان اقتصادی خرد نیست بلکه دستگاه قضای باید با قاطعیت با انواع فسادهای اقتصادی برخورد کند.
وی خاطرنشان کرد: امروز غارتگران اموال عمومی در گوشه و کنار کشور به بیت‌المال مسلمین دست‌درازی می‌کنند به‌گونه‌ای که موضوع حقوق‌های نجومی و پاداش 960 میلیون تومانی این روزها در حالی مطرح‌شده است که مشکلات اقتصادی و معیشتی زندگی را برای مردم شایسته و ولایتمدار ایران اسلامی سخت کرده و عده‌ای این‌گونه به بیت‌المال دست‌درازی می‌کنند.
وی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت گفت: به گفته معظم له حقوق‌های نجومی هجوم به ارزش‌هاست و دستگاه قضا باید با آن برخورد کند. نظام جمهوری اسلامی یک نظام ارزشی و بر خواسته از ارزش‌های الهی و اسلامی است که در آن نباید عده‌ای جرأت دست‌درازی به بیت‌المال کنند چراکه این‌گونه افراد ارزش‌های انقلابی و اسلامی را هدف قرار داده‌اند.
امام‌جمعه بروجرد اظهار داشت: به‌رغم دستور رئیس‌جمهور مبنی بر بازگشت این حقوق‌ها به خزانه و برخورد با مدیران متخلف تابه‌حال برخورد عملی و قاطعی صورت نگرفته است این برخورد باید انجام‌شده و نتایج آن به اطلاع مردم برسد تا مردم از نظام اسلامی مأیوس نشوند و بدانند در این نظام با دزدان و غارتگران بیت‌المال برخورد می‌شود.
وی افزود: مدیران متخلف باید عزل شده و با آن‌ها برخورد شود این توقع مردم و رهبری است. چرا باید مجمعی حقوق‌های صدها میلیونی برای بخشی تصویب کند؟ مجلس باید در این قضیه ورود پیدا کند و اگر قانون صحیح نیست آن را اصلاح کند و حداقل‌ها و حداکثرهای قانونی در پرداخت حقوق را مشخص کند. نباید وجود خلأهای قانونی در این زمینه سبب تصویب دریافت حقوق‌های میلیاردی توسط عده‌ای شود بنابراین هر سه قوه در این موضوع باید با قاطعیت به وظایف خود عمل کرده و با مفسدین اقتصادی مقابله کنند.
ترابی در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه به سلب تابعیت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین توسط دادگاهی در بحرین و پس‌ازآن تائید وزارت کشور اشاره و عنوان کرد: این موضوع موجی از نفرت و انزجار عمومی از رژیم سفاک آل خلیفه و حامیان آن را به دنبال داشته است. باگذشت پنج سال از انقلاب مردم مظلوم بحرین آل خلیفه با حمایت آمریکا و آل سعود این مردم را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده اما نتوانسته است آن‌ها را از پیگیری مطالبات به حقشان بازدارد و انقلاب آن‌ها را شکست دهد.
وی تصریح کرد: رژیم سفاک و مستبد آل خلیفه محکوم‌به نابودی است و با این جنایت نمی‌تواند خود را نجات دهد و قطعاً سلب تابعیت آیت‌الله عیسی قاسم پیروزی مردم و فروپاشی این نظام را هر چه زودتر محقق می‌کند.
سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم نابودی آل خلیفه را نزدیک‌تر کرد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین  محمد سوری امام‌جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم قلوب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد گفت: شیخ قاسم تبعه بحرینی است و آل خلیفه حکومت را غصب کرده و حرکت شنیع و جنایتکاران این رژیم سفاک  محوم است و باید پاسخگوی جهان اسلام و حقوق بین‌الملل باشد زیرا قلوب شیعیان از این جنایت‌های جریحه‌دار شده است.
وی اظهار داشت: آل خلیفه و اربابش آل سعود بداند ایران پاره تن خود یعنی بحرین را فراموش نکرده و تا اضمحلال آل خلیفه پیش خواهد رفت و سردار قاسم سلیمانی به‌خوبی ثابت کردند که وقتی وارد پرونده‌ای می‌شوند آن را در میان راه رها نمی‌کنند.
امام‌جمعه پلدختر بابیان این‌که مردم در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با فریادهای کوبنده سقوط آل خلیفه را فراهم می‌کنند افزود: مردم در این راهپیمایی نسبت به این اقدام زشت آل خلیفه حساسیت نشان خواهند داد و حکومت بحرین با تحقیر شیعیان بر طبل رسوایی خود می‌کوبد.
وی به 6 تیرماه سال 60 سالروز سوءقصد به جان مقام معظم رهبری توسط منافقان اشاره و بیان کرد: در این روز برجسته‌ترین و کامل‌ترین یار امام یعنی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای را ترور کردند که این ترور نافرجام ماند تا معظم له در جلسه هفتم تیر دفتر حزب جمهوری اسلامی حضور نداشته باشند و ذخیره انقلاب شوند و معجزه و نعمت الهی برای مملکت مقام معظم رهبری است که امروز سکان هدایت انقلاب و نظام را به دست گرفته‌اند.
سوری شب قدر و شب ضربت خوردن محضر عدالت مطلق حضرت علی (ع) اشاره و عنوان کرد: انسان از درک حقیقت شب قدر عاجز است و همه برکات و خیرات در ماه مبارک رمضان در لیالی قدر نهفته است و مؤمنان باید از این شب‌ها بهره کافی را ببرند و با استغفار و توبه تقدیر خوبی برای خود رقم بزنند.
وی بابیان این‌که عبادت در شب قدر برابر با هزار ماه عبادت است گفت: کسانی که در این شب توفیق عبادت پیدا می‌کنند برابر هزار شب عبادت کرده‌اند حضور در مساجد و شب‌زنده‌داری در کنار آرامش برای انسان عبادت هزارماه را نصیبش می‌کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=622200
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه