۸ سال پیش

مربیان حق التدریسی سازمان فنی و حرفه ای استخدام می شوند
اطلاعات بیشتر

 

قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: مربیان حق التدریسی سازمان فنی و حرفه ای استخدام می شوند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


به گزارش پانا شهر تهران ، رحمت الله رحمتی در جشنواره تجلیل از مربیان، کارکنان و نخبگان مهارتی استان آذربایجان غربی با اعلام آغاز فرایند استخدام مربیان حق التدریسی سازمان فنی حرفه ای اظهار کرد: استخدام مربیان حق التدریسی مدتی با مشکل رو به رو بود که خوشبختانه برطرف و دیروز برای اولین بار در استان هایی همچون قم و مرکزی آغاز شده است.
وی افزود: قرار بود که استخدام مربیان حق التدریسی آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی نیز آغاز شود که متاسفانه به علت کمبود وقت انجام نشد ولی بزودی عملیاتی می شود.
قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر اینکه توسعه آموزش های فنی و حرفه ای باید مد نظر قرار گیرد، بیان کرد: در تعریف توسعه نباید تنها به توسعه مکان های فیزیکی بسنده کنیم و بیشتر از توسعه کمی به توسعه کیفی بپردازیم.
وی با اشاره به ضرورت مجهز کردن کارگاه های فنی و حرفه ای به فناوری های روز گفت: متاسفانه بیشتر کارگاه های فنی و حرفه ای کشور از جمله کارگاه های آذربایجان غربی از فناوری و تجهیزات مناسبی برخوردار نیستند.
رحمتی ادامه داد: آموزش های صورت گرفته در مراکز فنی و حرفه ای باید متناسب با توسعه اجتماعی و اقتصادی باشد در غیر این صورت موجودیت سازمان زیر سوال خواهد رفت.
وی با بیان اینکه مراکز تربیت معلم و فنی و حرفه ای باید ارتقا یافته و نیازهای علمی جامعه را تامین کند، افزود: مربیان فنی و حرفه ای باید عشق به کار داشته و خلاقیت لازم را به کار گیرند.
قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور همچنین بر ضرورت توجه به وضعیت معیشتی کارکنان و مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد.
در پایان این جشنواره از مربیان، کارکنان و نخبگان مهارتی اداره کل فنی و حرفه ای آذربایجان غربی تجلیل شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=568621
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد