• ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
  • 1k نظر «نمایش»

تجربیات مطالعه پذیرفته شدگان رشته فلسفه در آزمون های استخدامی

تجربیات مطالعه پذیرفته شدگان رشته فلسفه در آزمون های استخدامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان رشته فلسفه دوخت در آزمون های استخدامی

با توجه به سوالات متداول کارجویان سایت ایران استخدام در رابطه با نحوه مطالعه جهت قبولی در آزمون‌های استخدامی، واحد آموزشی ایران استخدام اقدام به جمع آوری اطلاعات و تجربیات کاربرانی که موفق به قبولی در آزمون های استخدامی شده اند، کرده است. در ادامه جهت مشاهده تجربیات مطالعه پذیرفته شدگان رشته فلسفه در آزمون های استخدامی این صفحه را تا انتها بررسی و مطالعه نمایید.

رفتن به صفحه تجربیات مطالعه سایر سازمان‌ها


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

تجربیات مطالعه پذیرفته‌شدگان

در این بخش تجربیات کلی و عمومی مطالعه پذیرفته شدگان رشته فلسفه در آزمون های استخدامی گردآوری و ارائه شده است.

نویسنده: سروش (مشاهده)
نویسنده: سروش
با سلام و خسته نباشید منابع معرفی شده این شرکت کننده محترم که گویا آقا رامین نام دارند کاملا درستن فقط در خصوص منبع درس فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی که گفتن منبع آن مشخص نیست صد درصد از کتاب درآمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی نوشته جمعی از مولفان که نفر اول آن حجت الاسلام اعرافی می باشد طرح شده بود..این کتاب که مطالعه جلد یک آن کفایت می کند از انتشارات حوزه و دانشگاه می باشد..ضمنا جلد ۲ آن اصلا چاپ نشده است..این جانب هم قبول نهایی این گرایش می باشم در نهمین آزمون..
واسه فلسفه آموزش و پرورش کتاب مریم صمدی و واسه درس تعلیم و تربیت اسلامی کتاب حجت الاسلام اعرافی جلد۱ کافیه
حتما حتما منابع من قطعی درستن من قبول نهایی شدم..منطق کتاب قراملکی و کتاب منطق دبیرستان.فلسفه غرب کتاب تاریخ فلسفه مهدی زمانی ۲ جلد.درس فلسفه و کلام اسلامی کتاب کلیات فلسفه ریچارد پاپکین و کشف المراد..واسه درس فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی کتاب فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی جمعی از مولفان حوزه و دانشگاه که یکی از مولفان حجت الاسلام اعرافی می باشد.واسه درس فلسفه آمزش و پرورش کتاب مریم صمدی کافی کافی کافیه..من مطمئنم اگه سوالی داشتید بپرسید خدمتتان بیشتر توضیح بدم..حق یارتان باد
نویسنده: رامین (مشاهده)
نویسنده: رامین
سلام دوستان عزیز. من امسال برای دبیری فلسفه قبول نهایی شدم. به همین خاطر میخوام چند نکته رو در مورد منابعی که باید خونده بشه خدمت دوستان عزیز عرض کنم:
یک. تاریخ فلسفه غرب: تاریخ فلسفه غرب، نوشته مهدی زمانی، جلد 1 و 2. اگر میخواید این درس رو 100 بزنید حتما جلد دوم رو هم بخونید.
دو. فلسفه و کلام اسلامی: من برای فلسفه دو بار کتاب بدایه الحکمه رو با شرح آقای دکتر شیروانی خوندم، ولی بعد از بررسی سوالات فهمیدم که صد در صد سوالات از بخش فلسفه ی (که حدود 50 صفحه است) کتاب "کلیات علوم اسلامی" استاد مطهری طرح شده بود. به همین خاطر پیشنهاد من این هست که علاوه بر کتاب بدایه الحکمه، در روزهای منتهی به آزمون حتما بخش ذکر شده درقسمت فوق هم خوانده شود. برای درس کلام اسلامی هم کتاب کلام 1 نوشته علی موسایی افضلی را خواندم.
سه. فلسفه تعلیم و تربیت غرب: من خودم کتاب مدرسان شریف را برای این درس خواندم اما بعد از بررسی سوالات آزمون فهمیدم که صد در صد سوالات از کتاب " نگاهی به فلسفه¬ی آموزش و پرورش" دکتر نقیب زاده طرح شده بود. بنابراین علاوه بر مدرسان شریف (تست های مندرج در این کتاب بسیار میتواند مفید باشد) کتاب دکتر نقیب زاده را هم بخونید.
چهار. فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی: منبع این درس خیلی مشخص نیست. اما من هم مدرسان شریف رو خوندم و هم فلسفه تعلیم و تربیت استاد مطهری را.
5. منطق. کتاب منطق پیام نور قراملکی رو خوندم.
6. درصدهای من: تاریخ فلسفه غرب:100/ فلسفه و کلام اسلامی: 64/ فلسفه تعلیم و تربیت غرب: 79/ فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی: 66/ منطق: 35.
نویسنده: حیدری (مشاهده)
نویسنده: حیدری
سلام به نظرم برای تاریخ فلسفه غرب یا کاپلستون ج 1 و2 بخونید یا سیرحکمت در اروپا فروغی. برای کلام هم کشف المراد و محاضرات سبحانی و ج 1 و2 کلام سعیدی مهر رو. برای منطق منطق مظفر رو خوب بخونید
نویسنده: دبیر فلسفه (مشاهده)
نویسنده: دبیر فلسفه
منابع پیشنهادی آزمون استخدامی دبیری فلسفه و منطق :
♦️ بدایه الحکمه، ترجمه و شرح علی شیروانی (کسانی که فارغ التحصیل رشته فلسفه نیستند یا فرصت محدود دارند، می‌توانند به خواندن کتاب «کلیات فلسفه» علی شیروانی اکتفا کنند و روی سایر دروس وقت بیشتری بگذارند)
♦️ کشف المراد، ترجمه و شرح علی شیروانی، انتشارات دارالعلم
♦️ منطق ۱ و ۲ ، احد فرامرز قراملکی، انتشارات پیام نور (یا منطق مظفر ترجمه شیروانی یا منطق صوری دکتر خوانساری)
♦️ تاریخ فلسفه غرب ۱، مهدی زمانی، انتشارات پیام نور (یا اینکه فقط فیلسوفان اصلی یونان و قرون وسطی شامل: ارسطو، افلاطون، فلوطین، آگوستین و آکویناس را از منابع تاریخ فلسفه غرب بخوانید)
♦️ درآمدی بر تعلیم و تربیت اسلامی – جلد ۱: فلسفه تعلیم و تربیت، گروه نویسندگان: اعرافی، حسینی، ایرانی، کاردان، پاک سرشت، انتشارات سمت با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
♦️ اصول و فلسفه تعلیم و تربیت، مریم صمدی و دیگران، انتشارات مدرسان شریف

صفحات مرتبط

واحد آموزشی سایت ایران استخدام به منظور آمادگی هرچه بیشتر کاربران اقدام به تهیه منابع مطالعاتی در این خصوص به شرح زیر کرده است.

مجموعه نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون های استخدامی
مشاهده صفحه تجربیات مطالعه پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی
سفارش کتابهای عمومی و تخصصی آزمون های استخدامی

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1580204
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k