۳ ساعت پیش
استخدام کارمند اداری و دفتری در شرکت توسعه نمایشگاه های بین المللی بنیس
استخدام کارمند اداری و دفتری در شرکت توسعه نمایشگاه های بین المللی بنیس
توسعه نمایشگاه های بین المللی بنیس
تهران (منطقه ۶، گاندی)
اطلاعات تماس
حضوری
لیسانس,
فوق لیسانس
سابقه ندارد
از ۱۴ میلیون تومان
خانم
تمام وقت (شنبه تا چهارشنبه 8 الی 4:30 پنجشنبه 8 الی 12)
مشاهده اطلاعات تماس
امروز
استخدام شرکت توسعه نمایشگاه های بین المللی بنیس
شرکت توسعه نمایشگاه های بین المللی بنیس جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
| عنوان شغلی | شرایط احراز |
| کارمند اداری و دفتری |
جنسیت: خانم
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: از ۱۴ میلیون تومان
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
با انگیزه
مسلط به فنون مذاکره و علاقهمند به فعالیت در عرصه تجارت جهانی این موقعیت، بر فروش فضای غرفههای نمایشگاهی به شرکتهای ایرانی متمرکز است و فرصتی عالی برای دستیابی به درآمدهای قابل توجه از طریق پورسانتهای فروش فراهم میآورد. مسئولیتهای اصلی و اهداف فروش اولویت اول: فروش غرفه – شناسایی، هدفگذاری و جذب شرکتهای ایرانی واجد شرایط برای مشارکت در نمایشگاههای تحت نمایندگی. بازاریابی B2B فعال – برقراری تماسهای تلفنی و ایمیلی مؤثر (Cold Calling و پیگیری) برای معرفی نمایشگاهها و فرصتهای حضور. مدیریت فرآیند فروش – مذاکره، ارائه پیشنهاد، ارسال کاتالوگ و فرمهای ثبت نام، و نهاییسازی قراردادهای فروش فضای نمایشگاهی. حفظ و توسعه ارتباطات بلندمدت با مشتریان فعلی و تبدیل مشتریان جدید به مشارکتکنندگان دائمی. تحلیل بازار هدف و رقبا برای تعیین استراتژیهای فروش مؤثرتر. تهیه گزارشهای منظم و دقیق از پیشرفت فروش و برنامهریزی برای تحقق تارگتها (اهداف) مشخص. شرایط احراز و مهارتهای کلیدی تجربه: سابقه موفق در حوزه فروش (ترجیحاً فروش B2B یا فروش خدمات نمایشگاهی/تبلیغاتی). مهارت زبان: تسلط به زبان انگلیسی برای ارتباط با برگزارکنندگان خارجی و مشتریان بینالمللی. مهارتهای فروش: توانایی در مذاکره و بستن قراردادهای فروش. مهارت بالا در مدیریت زمان و توانایی کار برای دستیابی به اهداف (Target-Oriented). شخصیت پویا، پرتلاش و روحیه کار تیمی. تحصیلات: کارشناسی یا بالاتر در رشتههای مرتبط (مدیریت فروش، بازرگانی، اقتصاد و...). فناوری: تسلط بر مجموعه آفیس و آشنایی با نرمافزارهای CRM مزیت محسوب میشود. مزایای همکاری سیستم درآمدی جذاب: حقوق ثابت مناسب به همراه پورسانتهای فروش تصاعدی و بدون سقف. فرصت سفرهای کاری بینالمللی و حضور در رویدادهای بزرگ تجاری. محیط کاری حرفهای با پتانسیل رشد و ارتقاء شغلی. آموزشهای تخصصی مرتبط با فروش و بازار هدف. بیمه
|
متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، میتوانند رزومه کامل خود (شامل سوابق فروش و تجربههای مرتبط) را به ایمیل یا واتساپ زیر ارسال و یا با شمارههای زیر تماس حاصل نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام برای تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک نمایید
- ایمیل info@benisfairs.com
- تلفن 02191006357
- تلفن 09981414123
- واتساپ 09981414123
- مهلت ۱۴۰۴/۱۱/۲۵
درباره مجموعه
توسعه نمایشگاه های بین المللی بنیس
معرفی شرکت توسعه نمایشگاه های بین المللی بنیس نماینده رسمی و انحصاری چند نمایشگاه تخصصی بینالمللی در روسیه، عراق، چین، قطر و عمان از سال 1389 در زمینه برگزاری رویدادهای تجاری ملی و بینالمللی فعالیت میکند. این شرکت خدماتی چون برگزاری نمایشگاهها، همایشها، مشاوره بازاریابی، کارگاههای آموزشی و خدمات غرفهسازی را ارائه میدهد و همچنین اقدام به برگزاری تورهای تجاری مرتبط مینماید.
آگهیهای مشابه
جستجوهای مشابه
- استخدام رشته اقتصاد در شهر تهران
- استخدام رشته اقتصاد در استان تهران
- استخدام رشته مدیریت مالی در استان تهران
- استخدام رشته زبان انگلیسی در استان تهران
- استخدام MBA (مدیریت کسب و کار) در شهر تهران
- استخدام کارمند آشنا به زبان در استان تهران
- استخدام رشته مدیریت بازرگانی در شهر تهران
- استخدام MBA (مدیریت کسب و کار) در استان تهران
- استخدام رشته مدیریت بازرگانی در استان تهران
- استخدام کارشناس ارتباط با مشتری (CRM) در استان تهران
دستهبندی آگهیهای استخدام