۱ سال پیش

استخدام چند ردیف شغلی برای موسسه حقوقی فکر برتر در تهران
استخدام موسسه حقوقی فکر برتر

استخدام چند ردیف شغلی برای موسسه حقوقی فکر برتر در تهران

موسسه حقوقی فکر برتر
تهران
منقضی شده

حضوری
سوابق مختلف
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17:30 و پنج شنبه 8:30 تا 13:30)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 موسسه حقوقی فکر برتر در تهران در راستای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1 مدیر مالی خانم/آقا
حداقل سن 35 سال
حداقل 5 سال سابقه کار مدیریتی
تسلط کامل بر فرایندهای حسابداری مالی، حسابداری بازرگانی و بها تمام شده
تهیه گزارشات تحلیلی و آنالیزهای حسابداری و مالی و تصمیم سازی های مالی برای مدیر عامل
تسلط کامل بر استانداردهای حسابداری و قوانین حقوق و دستمزد، کار، بیمه، مالیات، ارزش افزوده و قانون تجارت
تسلط کامل بر تهیه دفاتر قانونی، اظهارنامه مالیاتی، ارزش افزوده و صورت های مالی و پیگیری امور مربوط به بیمه و مالیات در جلسات رسیدگی
آشنایی کامل با فرایندهای بانکی، اخذ تسهیلات، انواع وام ها و تامین نقدینگی
مدیریت و نظارت بر ثبت اسناد، نگهداری مناسب اسناد، دفاتر و مدارک، پرونده های مالی و تحریر دفاتر و همکاری با حسابرسان و بازرسان قانونی و ممیزان مالیاتی
2 حسابدار خانم/آقا
کارشناسی حسابداری
حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط
مسلط به مفاهیم حسابداری
مسلط به نرم افزار حسابداری
ثبت و بایگانی اسناد حسابداری
3 حسابرس خانم/آقا
حداکثر سن 35 سال
کارشناسی حسابداری
سن بین 25 تا 35 سال
حداقل 3 سال سابقه کاری حسابرسی
مسلط به یکی از نرم افزارهای حسابداری و office به ویژه word , excel
مسلط به استانداردهای حسابداری و حسابرسی داخلی
4 حسابدار مالیاتی خانم/آقا
حداکثر سن 35 سال
حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط
مسلط به قوانین و مقررات مالیات های مستقیم با اصلاحات
مسلط به قوانین و مقررات مالیات های ارزش افزوده
تهیه و تنظیم اظهار نامه مالیات بر عملکرد اشخاص حقوقی
اصول حسابداری پیشرفته کاربردی
5 کارشناس فروش تلفنی خانم/آقا
سن بین 20 تا 30 سال
حداقل 1 سال سابقه کاری  مرتبط
آشنا به فنون مذاکره و مهندسی فروش
روابط عمومی بالا
فن بیان خوب
6 کارشناس crm خانم/آقا
سن بین 20 تا 30 سال
کارشناسی مهندسی صنایع یا ارتباطات، رسانه، روابط عمومی، کتابداری و یا مدیریت کسب و کار / بازرگانی
حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط
توانایی مدیریت تعارض و هدایت و گفتگو
جمع آوری و تحلیل اطلاعات مورد نیاز جهت بهبود ارتباط با مشتریان
توانمند در اصول مشتری مداری
توانمند در تهیه گزارشات مرتبط
داشتن فن بیان و روابط اجتماعی قوی
ارزیابی رضایت و وفاداری مشتریان
مسلط به نرم افزار CRM,ERP
7 مسئول امور نمایشگاهی خانم/آقا
حداکثر سن 35 سال
حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط در حوزه نمایشگاه و رویدادهای تجاری
شناسایی ظرفیت های بالقوه در نمایشگاه های در حال برگزاری
تحصیلات و سابقه کاری مرتبط با فروش
مسلط به office
برنامه ریزی امور اجرایی نمایشگاه و زمان بندی اجراییات«گانت چارت»، تیم سازی و پیگیری
برنامه ریزی مباحث اطلاع رسانی، امور تبلیغاتی، کمپین های تبلیغاتی و موضوعات مرتبط با طراحی و چاپ
تهیه اخبار، ارتباط با رسانه های دیداری و شنیداری و انجام امور روابط عمومی
آشنایی و تعامل با سازمان ها، شرکت ها و نهادهای دولتی و خصوصی فعال در امور ترویج تجارت و نمایشگاه های بین المللی
8 بازاریاب نمایشگاهی خانم/آقا
سن بین 20 تا 30 سال
حداقل 1 سال سابقه کاری مرتبط
آشنا به امور نمایشگاهی
دارای تحصیلات و سابقه مرتبط با حوزه فروش و بازاریابی
9 مترجم خانم/آقا
حداقل سن 25 سال
حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط
تسلط کامل به مکالمه و مکاتبه رسمی و بازرگانی به یکی از زبان های انگلیسی، روسی و عربی
آشنا به مسائل بازرگانی خارجی
10 کارمند اداری خانم/آقا
سن بین 20 تا 30 سال
حداقل 1 سال سابقه کاری مرتبط
دارای فن بیان قوی
مسئولیت پذیر و وقت شناس
دارای روحیه کار تیمی
11 مسئول قرارداد آقا
حداقل سن 30 سال
حداقل مدرک کارشناسی
حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط
مسلط به اصول و فنون مذاکره و عقد قرارداد
تسلط به زبان انگلیسی
12 انباردار آقا
حداقل سن 30 سال
حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط
مسلط به کنترل انبار و ثبت ورود و خروج و ثبت حواله انبار
مسئولیت پذیر و دارای روحیه تیمی
مسلط به word, excel و اصول انبارداری سیستمی
مسلط به نرم افزار انبارداری و گزارش نویسی

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2613042
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه