• ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

پیگیری های انجام شده در مورد تکمیل ظرفیت استخدام آموزش و پرورش

پیگیری های انجام شده در مورد تکمیل ظرفیت استخدام آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

شروع فعالیت سامانه تکمیل ظرفیت برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تکمیل ظرفیت آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر 27 آبان 97: پیگیری های انجام شده در مورد تکمیل ظرفیت استخدام آموزش و پرورش (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته بود که سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش از آغاز فعالیت سامانه تکمیل ظرفیت برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش که شهریور ماه امسال برگزار شده بود، خبر داد.
خبری که به دلیل اهمیت برای جامعه جوان و جویای کار کشور بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد و بسیاری از مشمولان آن منتظر اخبار تکمیلی برای شرکت در این تکمیل ظرفیت بودند تا بتوانند برای ورود به حرفه معلمی اقدام کنند.

طبق گفته آقای وزیر سامانه تکمیل ظرفیت باید یکی دو روز بعد از اظهارات وی یعنی هفته گذشته باز می‌شد اما گویی این صحبت چندان پایه و اساس محکمی نداشت و مشمولان طرح همچنان در انتظار پاسخی قطعی هستند.

برای پیگیری موضوع و یافتن پاسخ اظهارات به ثمر نرسیده با آقای وزیر و مسئولان مربوطه ارتباط گرفتیم اما هر کدام از مراجع مربوطه اظهارات متناقضی داشتندکه در نهایت پاسخی قطعی برای مخاطبان طرح به شمار نمی‌رفت.

اسفندیار چهاربند رئیس سابق مرکز نیروی انسانی درباره چند و چون این ماجرا، گفت: زمان بندی اجرای این تکمیل ظرفیت مشخص شده است که باید جزئیات آن را از نهادهای مربوطه همچون مسئول روابط عمومی یا کارشناس مربوطه جویا شویم البته باید این نکته را یادآور شد که هنوز این جدول زمان بندی به سازمان سنجش تحویل داده نشده است،

یک بام و دو هوای اعلام زمان فعالیت سامانه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی
علاوه بر اظهارات چهاربند رئیس سابق مرکز نیروی انسانی جزئیات اجرای تکمیل ظرفیت را از دیگر مسئولان مربوطه هم جویا شدیم که یکی از آنها گفت: آقای وزیر درباره تکمیل ظرفیت صحبت کردند اما هنوز نمی‌توانیم زمان دقیق آن را اعلام کنیم چرا که اول باید سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز لازم را صادر کند، علاوه بر آن سازمان سنجش هم به لحاظ فنی اطلاعات را بررسی کند و این اطلاعات را به آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اجرایی اعلام کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه آزمون استخدامی ضوابط بسیار محکم‌تری از دیگر آزمون‌ها دارد بنابراین برای تکمیل ظرفیت آن نیازمند بررسی‌های بیشتری هستیم

این موضوع را از دیگر مسئولان پیگیری کردیم و در نهایت به مدیرکل امور اداری و تشریفاتی آموزش و پرورش رسیدیم تا وی در این زمینه شفاف سازی کند اما پیگیری‌های این مسئول در نهایت به مرکز نیروی انسانی ختم شد که مرکز نیروی انسانی در جریان امور بوده و باید پاسخ لازم را بدهد.

این موضوع در حالی پیش می‌رود که ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: برای روشن شدن این قضیه باید موضوع را از مسئولان مربوطه در آموزش و پرورش جویا شویم.

همچنان پیگیر اظهارات آقای وزیر هستیم تا ببینیم پایه و بنیان این اظهارات در نهایت به واقعیت ختم می‌شود و آیا چنین گزاره‌ای برای جمعیت جویای کار از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش جامه عمل می‌پوشد یا خیر.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1173728
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد