• ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

آرشیو اخبار جذب دانشگاه فرهنگیان – سال ۹۷

آرشیو اخبار جذب دانشگاه فرهنگیان – سال ۹۷

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اخبار جذب دانشگاه فرهنگیان

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید


خبر 7 اسفند 97: جذب 50 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان (منبع: خبرگزاری تسنیم)

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: مهرماه سال آینده ۵۰ هزار نفر دانشجو معلم از طریق کنکور سراسری و آزمون استخدامی جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند.

وی به نحوه جذب مدرس در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و ادامه داد: از ظرفیت جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی برخوردار از دانش و توان مهارت معلمی و بازنشستگان به‌صورت حق‌التدریس استفاده می‌شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 6 اسفند 97: درخواست بکارگیری اساتید بازنشسته در دانشگاه فرهنگیان به صورت حق التدریس (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

 حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در نامه‌ای به جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور خواستار صدور مجوز برای ادامه تدریس، اساتید دانشگاه فرهنگیان مشمول منع بکارگیری بازنشستگان به صورت حق التدریس شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 29 بهمن 97: آزمون اصلح مهارت آموزان مرداد سال آینده برگزار می شود (منبع: دانشگاه فرهنگیان)

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، از برگزاری آزمون مهارت آموزان ورودی 96 و 97 درمرداد ماه سال 98 خبر داد. وی با اشاره به تهیه و تنظیم مدلی جدید به منظور ارزشیابی شایستگی های حرفه ای مهارت آموزان، تصریح کرد: بر اساس این مدل و با توجه به ماهیت دوره مهارت آموزی معلمی، همه بخش های مرتبط با برنامه درسی و فرهنگی دوره یک ساله مهارت آموزان ورودی 96 و 97 ارزیابی خواهد شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 28 بهمن 97: لزوم بهبود وضعیت آموزش و استخدام دانشجو معلمان (منبع: خبرگزاری فارس)

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی طی نامه‌ای به سید محمد بطحایی وزیر محترم آموزش پرورش بر لزوم زمینه سازی، سرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت جذب، آموزش و استخدام دانشجو معلمان تاکید کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 26 بهمن 97: 30 بهمن آخرین مهلت ثبت‌ نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان (منبع: خبرگزاری میزان)

خبرگزاری میزان- متقاضیان پذیرش در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان تا ۳۰ بهمن فرصت دارند در این فراخوان ثبت‌نام کنند.
به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، براساس اعلام وزارت علوم و برای جذب هیات علمی مورد نیاز، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا پایان روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن به سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم مراجعه و ثبت‌نام کنند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 17 بهمن 97: آغاز ثبت‌نام جذب 100 عضو هیئت‌علمی در دانشگاه فرهنگیان (منبع: خبرگزاری ایسنا)

رئیس دانشگاه فرهنگیان از شروع ثبت‌نام در بیستمین فراخوان جذب هیئت‌علمی بهمن ۱۳۹۷ دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبرداد. خنیفر گفت: ما در این فراخوان درخواست جذب بیش از ۱۰۰ ردیف برای جذب اعضای هیئت‌علمی داشته‌ایم و متقاضیان باید در بازه زمانی مشخص‌شده از سوی وزارت علوم، در فراخوان ثبت‌نام کنند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 13 بهمن 97: جذب 30 تا 50 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان طی سال آینده (منبع: خبرگزاری فارس)

رئیس دانشگاه فرهنگیان در خصوص رایزنی برای جذب دانشجومعلم در سال تحصیلی آینده در این دانشگاه گفت: پیشنهاد ما ۱۵هزار نفر از طریق کنکور و ۱۵ هزار نفر از طریق ماده ۲۸ بود که خبرها حاکیست رایزنی‌ها برای ۳۰ هزار نفر از طریق کنکور و ۲۵ هزار نفر از طریق ماده ۲۸ است؛ به عبارت دیگر جذب نیرو بین ۳۰ تا ۵۰ هزار نفر مد نظر است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 13 بهمن 97: رایزنی برای حل مشکل استخدام دانشجو معلمان در سال آینده (منبع: خبرگزاری مهر)

وزیر آموزش و پرورش گفت: مشکل استخدامی دانشجو معلمان امسال برطرف شد و برای سال آینده هم رایزنی می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید. وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت استخدامی دانشجومعلمان بیان کرد: اختلاف برداشت حقوقی از اسناد بالادستی وجود دارد که امسال برطرف شد و برای سال آینده هم رایزنی می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید، تمام تلاش می‌کنیم تا براساس قانون متعهدین خدمت استخدام به طور رسمی آزمایشی باشد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 9 بهمن 97: احکام دانشجو معلمان رسمی آزمایشی شد (منبع: خبرگزاری مهر)

هر چند وزیر آموزش و پرورش تلاش کرد تا نوع احکام دانشجو معلمان را از حالت پیمانی به آزمایشی رسمی تغییر دهد اما به نظر می رسد از سال آینده این بند در دفترچه کنکور برای پذیرش دانشجو تغییر کند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 8 بهمن 97: حل مشکل استخدام پیمانی دانشجو معلمان (منبع: خبرگزاری دانشجو)

وزیر آموزش و پرورش از حل مشکل استخدام پیمانی دانشجومعلمان و اصلاح احکام خبر داد. مقدمات جذب آزمایشی برای ورودی‌های سال ۹۷ فراهم و امروز از استان‌ها می‌خواهم به سرعت مدارک مورد نیاز برای این مهم را فراهم کنند تا قبل از پایان سال جاری احکام اصلاح و به آزمایشی تبدیل شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 6 بهمن 97: استخدام پیمانی دانشجو معلمان موقتی است (منبع: خبرگزاری مهر)

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مجوزهای استخدام «پیمانی» برای دانشجو معلمان ورودی سال۹۷ از سوی سازمان امور اداری استخدامی کشور اعلام شده است. وی افزود: مجوزی که امسال سازمان امور اداری استخدامی برای ورودی های ۹۷ به ما داده است، طبق مواد ۲،۳،۲۰ و ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان نوع استخدام را به صورت «پیمانی» اعلام کرده است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 5 بهمن 97: استخدام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و رجایی پیمانی شد (منبع: خبرگزاری میزان)

وزیر آموزش و پرورش درباره استخدام پیمانی دانشجویان ورودی ۹۷ دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و نگرانی دانشجومعلمان توضیحاتی ارائه کرد.

چون مذاکره اینجانب با رئیس محترم سازمان امور اداری و استخدامی طولانی شده بود و به اتفاق نظر نرسید، با نزدیک شدن به پایان سال مالی احتمال تضییع حقوق ۶ ماهه همکاران جوانم وجود داشت؛ لذا برای رفع این خطر “فعلا” احکام به صورت پیمانی صادر شد تا موضوع در سال آینده ادامه و احکام تصحیح شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 1 بهمن 97: استخدام 25 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان (منبع: خبرگزاری ایرنا)

رئیس دانشگاه فرهنگیان با توجه به هدف پرورش معلمان در تراز انقلاب اسلامی گفت: در گام نخست برای این مهم نسبت به موضوع تکمیل ظرفیت در دانشگاه گام برداشته و برای 25هزار دانشجو معلم ردیف استخدامی دریافت کردیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 23 دی 97: ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان باید افزایش یابد (منبع: خبرگزاری خانه ملت)

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس از نبود بانک اطلاعاتی مناسب برای جذب معلم در آموزش و پرورش انتقاد کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ هزار معلم تا سال ۹۹ بازنشسته می شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با یادآوری اینکه افزایش موج بازنشستگی، بحران و سونامی کمبود معلم را به دنبال دارد، ادامه داد: ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان باید افزایش یابد و باید در این رابطه برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 19 دی 97: پیش‌بینی جذب 30 هزار نیروی جدید برای سال آینده در دانشگاه فرهنگیان (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: اگر برای سال آینده نیاز به تکمیل ظرفیت داشته باشیم از طریق وزارت علوم پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی جذب نیرو برای سال آینده ۳۰ هزار نفر است، تصریح کید: ۱۵ هزار نفر از طریق کنکور و ۱۵ هزار نفر هم از طریق دوره‌های آموزش یک ساله جذب می‌کنیم که در دوره یک ساله از دانش آموختگان دانشگاهی زیر ۳۰ سال جذب نیرو انجام می‌شود و رشته‌های در نظر گرفته شده برای مهر ۹۸ همان رشته‌های سال گذشته است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 18 دی 97: آغاز ثبت ‌نام پذیرفته ‌شدگان تکمیل ‌ظرفیت کنکور در دانشگاه فرهنگیان (منبع: خبرگزاری میزان)

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل‌ظرفیت آزمون سراسری سال ۹۷ در این دانشگاه را اعلام کرد.

همه پذیرفته‌شدگان پس از وارد کردن اطلاعات ثبت‌نام خود در سامانه، باید برای ثبت‌نام حضوری از تاریخ شنبه ۲۹ دی تا دوشنبه ۱ بهمن، با همراه داشتن مدارک به پردیس محل قبولی خود مراجعه کنند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 15 دی 97: اعلام نحوه اعتراض به نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان (منبع: خبرگزاری تسنیم)

سازمان سنجش شرایط ثبت‌نام پذیرفته شدگان در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و نحوه اعتراض را اعلام کرد.

داوطلبان می‌توانند سوالات و اعتراضات خود را درخصوص موضوعات فوق حداکثر تا تاریخ 19 دی ماه از سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان ارسال کرده یا با شماره‌ تلفن 42163 (پیش شماره 021) تماس حاصل کنند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 15 دی 97: ضرورت جذب 70 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان (منبع: خبرگزاری ایرنا)

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش سالانه 70 هزار معلم برای تعلیم و تربیت دانش آموزان در تمامی مقاطع نیاز دارد.

طاهری نیا اظهار داشت: طبق برنامه 1404، دو سوم نیروهای آموزش و پرورش بازنشسته می شوند که این امر بحرانی برای آینده ایجاد خواهد کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 15 دی 97: اعلام نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت به اطلاع کاربران سایت ایران استخدام میرسانیم؛ نتايج نهايي مرحله تكميل ظرفيت آزمون سراسري 1397 (پرديسهاي دانشگاه فرهنگيان ودانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي) اعلام گردید.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 14 دی 97: تکمیل ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان با جذب 41 هزار دانشجو معلم (منبع: خبرگزاری ایسنا)

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به پذیرش ۴۱ هزار دانشجو در سال جاری در این دانشگاه گفت: با این شرایط ظرفیت دانشگاه فرهنگیان تکمیل است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش و شرکت بیش از ۳۰۰ هزار داوطلب از فارغ التحصیلان دانشگاه ها با مدرک لیسانس و فوق لیسانس در این آزمون گفت: ۱۶ هزار نفر از این تعداد حائز شرایط بودند که جذب شدند که بعد از یکسال گذران کلاس های معلمی و مهارت آموزی به آموزش و پرورش اضافه می شوند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 12 دی 97: تعیین زمان اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان (منبع: خبرگزاری تسنیم)

فریبرز حمیدی سرپرست مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: هنوز زمان دقیق اعلام نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت را به ما نگفته‌اند و بررسی‌های اولیه در این رابطه انجام شده است. حمیدی ادامه داد: اگر نتایج تا قبل از آغاز نیمسال تحصیلی دوم اعلام شود، افراد می‌توانند کار خود را آغاز کنند در غیر این صورت زمان آغاز تحصیل آنها به سال آینده موکول می‌شود و در مرحله تکمیل ظرفیت حدود 4 هزار نفر پذیرش می‌شوند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 9 دی 97: افزایش جذب نیرو در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی (منبع: خبرگزاری فارس)

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: سهمیه‌های جذب نیرو را در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی افزایش می دهیم.

وی درباره بازنشستگی نیروها اظهار کرد: بحث بازنشسته‌ها باید بر اساس قانون انجام شود در این راستا ماده 103 خدمات کشوری اجازه می‌دهد نیروهایی که در مشاغل تخصصی کار می‌کنند تا 35 سال خدمت ارائه دهند؛

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 9 دی 97: حذف شرط معدل از ضوابط استخدام آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری ایرنا)

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال مصوبه مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، شرط داشتن معدل کل 15 در دوره متوسطه برای داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی را ابطال کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 8 دی 97: جذب 41 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان طی سال جاری (منبع: خبرگزاری مهر)

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: افزایش جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کشور با هدف حل مشکل کمبود معلم امسال در دستور کار قرار گرفت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور ابراز داشت: طبق بررسی های صورت گرفته، در سال های آتی آموزش و پرورش کشور با کمبود بیش از ۱۳۰ هزار معلم مواجه خواهد شد که امید است با افزایش جذب در این دانشگاه، بخشی از این مشکل رفع شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 7 دی 97: صدور مجوز استخدامی برای کمبود نیروی واقعی در آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری خانه ملت)

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور می‌گوید صرفا برای کسری واقعی نیروی انسانی در آموزش و پرورش که مورد تایید این سازمان باشد، مجوز جذب نیرو می‌دهد.

جمشید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره نقش سازمان اداری و استخدامی در خصوص رفع بحران کمبود معلم در کشور توضیح داد: ما امسال مجوز به کارگیری 25 هزار نفر دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان را صادر کردیم؛ ضمن آنکه این دانشگاه برای امسال فارغ التحصیلانی داشت که به منظور تدریس سر کلاس رفته‌اند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 6 دی 97: جذب 30 هزار دانشجومعلم برای دانشگاه فرهنگیان در سال آینده  (منبع: خبرگزاری ایسنا)

معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سال آینده برنامه‌ریزی برای پذیرش ۳۰ هزار دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان انجام شده است.

وی با بیان اینکه پاداش تمامی بازنشستگان آموزش و پرورش خراسان جنوبی پرداخت شده است، افزود: سال آینده پذیرش ۳۰ هزار دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان برنامه‌ریزی شده است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


اخبار لحظه به لحظه استخدام دانشگاه فرهنگیان را از این قسمت دنبال کنید:

نیاز شدید به جذب نیروی انسانی جدید در مدارس استثنایی (26 آذر 97)
احتمال سه ساله شدن دوره‌های کارشناسی دانشگاه فرهنگیان (25 آذر 97)
ضرورت جذب 190 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش (22 آذر 97)
نیاز به جذب دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان (20 آذر 97)
نیاز به جذب 80 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش (17 آذر 97)
+ تحصیل 41 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان (17 آذر 97)
پذیرش 24 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان (13 آذر 97)
آیا سه ساله شدن دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان منع قانونی دارد؟ (11 آذر 97)
شروع ثبت‌ نام آزمون جبرانی اصلح دانشگاه فرهنگیان از امروز (9 آذر 97)
جبران کمبود نیرو در مدارس از طریق پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان (6 آذر 97)
آغاز ثبت نام آزمون اصلح برای مهارت آموزان سال 95 از دهم آذر (6 آذر 97)
افزایش پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال های آینده (3 آذر 97)
افزایش پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال های آینده (1 آذر 97)
بررسی کیفیت دانشگاه فرهنگیان با 3 ساله شدن دوره کارشناسی (29 آبان 97)
جذب فارغ ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان برای جبران کمبود نیرو در آموزش و پرورش (29 آبان 97)
+ لزوم جذب 28 هزار نیروی مشاور تحصیلی در آموزش و پرورش (27 آبان 97)
صدور مجوز استخدامی در دانشگاه فرهنگیان برای 40 هزار نفر (24 آبان 97)
اعلام زمان برگزاری آزمون اصلح فرهنگیان 96-97 (21 آبان 97)
+ اخذ مجوز تکمیل ظرفیت 5 هزار داوطلب در دانشگاه فرهنگیان (15 آبان 97)
ضرورت جذب نیرو از دانشگاه فرهنگیان برای تامین نیروی آموزش و پرورش (12 آبان 97)
+
 جذب 40 هزار دانشجو معلم در سال تحصیلی جدید (7 آبان 97)
امکان جذب 5 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری (7 آبان 97)
آزمون اصلح برای دانشجو معلمان کارشناسی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد (5 آبان 97)
+ اعلام نتایج اعتراض به آزمون اصلح فرهنگیان (2 آبان 97)
اعلام نتایج بررسی مجدد احراز صلاحیت دانشجو معلمان طی فردا (1 آبان 97)
دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان 3 ساله می شود (28 مهر 97)
استفاده از معلمان حق ‌التدریس و به کارگیری مدیران در کلاس ‌ها (25 مهر 97)
جذب دانشجو معلمان برای جبران کمبود معلم در بوشهر (24 مهر 97)
پذیرش بیش از 500 دانشجو معلم جدید در دانشگاه فرهنگیان بوشهر (24 مهر 97)
+
 آزمون ا‌صلح جبرانی دانشگاه فرهنگیان آذرماه برگزار خواهد شد (22 مهر 97)
اخذ مجوز 945 ردیف استخدامی در تربیت معلم و 529 ردیف استخدامی آزاد بوشهر (21 مهر 97)
جذب 488 دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان رسالت زاهدان (18 مهر 97)
جذب 10 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش طی سال آتی (17 مهر 97)
+
 پذیرفته شدن 5 هزار و 103 نفر در آزمون اصلح فرهنگیان (16 مهر 97)
+
 برگزاری آزمون دوباره برای قبول نشدگان در آزمون اصلح فرهنگیان (14 مهر 97)
آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای جذب 20 هزار دانشجوی جدید الورود در سال 98 (13 مهر 97)
لزوم افزایش جذب دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان (11 مهر 97)
+
 احتمال کاهش زمان دوره تحصیل دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان (10 مهر 97)
+ جذب و استخدام 388 دانشجو معلم در آموزش و پرورش استان گیلان (10 مهر 97)
+
 تامین کمبود نیروی معلم در طی دو سال به شرط اختصاص بودجه به دانشگاه فرهنگیان (9 مهر 97)
+
 جذب 24 هزار داوطلب کنکور سراسری در دانشگاه فرهنگیان (9 مهر 97)
+
 جزئیات تایید طرح ‌های دانشگاه فرهنگیان برای جبران کمبود نیروی آموزشی (9 مهر 97)
+ ورود 9200 فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان به مدارس در سال تحصیلی جدید (7 مهر 97)
امکان جذب 50 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در صورت تخصیص اعتبار از سوی مجلس (6 مهر 97)
ضرورت صدور مجوز استخدام 400 عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان (3 مهر 97)
افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان تا 85 هزار دانشجو (2 مهر 97)
+  لزوم جذب 400 عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان (1 مهر 97)
+ تصویب روند جذب و بکارگیری 400 عضو هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان (30 شهریور 97)
+ ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان 3 برابر می شود (29 شهریور 97)
+ دانشگاه فرهنگیان دوره کارشناسی خود را سه ساله کرد (27 شهریور 97)
+ 6 مهر پایان مهلت ثبت ‌نام متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان (27 شهریور 97)
+ جذب معلم از دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش هرمزگان (25 شهریور 97)
+ 9350 نیروی جدید از دانشگاه فرهنگیان وارد مدارس کشور می شوند (24 شهریور 97)
+ لزوم جذب 2 هزار معلم در آموزش و پرورش بوشهر (22 شهریور 97)
+ اعلام شرایط ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان (22 شهریور 97)
+ استخدام 25 هزار نیرو در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان (20 شهریور 97)
جذب 40 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان (19 شهریور 97)
پیگیری استخدام معلمان حق التدریس و پیش دبستانی در مجلس (18 شهریور 97)
+ اعلام جزئیات ثبت ‌نام و انتخاب واحد پذیرفته ‌شدگان ارشد دانشگاه فرهنگیان (14 شهریور 97)
+ تحصیل بیش از 40 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان از ابتدای مهر (13 شهریور 97)
اعلام نتایج نهایی قبول شدگان دانشگاه فرهنگیان تا نیمه دوم شهریور ماه (12 شهریور 97)
جذب 24 هزار دانشجو معلم در سال 97 در دانشگاه فرهنگیان (11 شهریور 97)
آیا دانشگاه فرهنگیان مشمول قانون ممنوعیت دانشگاه ‌داری می‌شود؟ (11 شهریور 97)
اعلام شرایط اختصاصی فراخوان جذب هیأت علمی پیمانی دانشگاه فرهنگیان در شهریور 97 (11 شهریور 97)
+ افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان در استان بوشهر (10 شهریور 97)
+ جذب 650 نیروی انسانی جدید در آموزش و پرورش مازندران (10 شهریور 97)
+ آغاز فرآیند مصاحبه و گزینش داوطلبان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان (9 شهریور 97)
آیا جذب نیرو در آموزش و پرورش باید از طریق دانشگاه فرهنگیان انجام شود؟ (9 شهریور 97)
+ انجام مصاحبه 423 نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد (7 شهریور 97)
+ جذب 25 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان (5 شهریور 97)
اطلاعیه های جذب دانشگاه فرهنگیان در استان اردبیل (4 شهریور 97)
+ اطلاعیه های جذب دانشگاه فرهنگیان در استان کردستان (4 شهریور 97)
اطلاعیه مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در استان البرز (3 شهریور 97)
اطلاعیه های جذب دانشگاه فرهنگیان در استان خوزستان (3 شهریور 97)
زمان اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش در نیمه دوم مهر 97 (3 شهریور 97)
اطلاعیه مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در استان کردستان (3 شهریور 97)
+ اطلاعیه مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در استان آذربایجان شرقی (3 شهریور 97)
اطلاعیه مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در استان مرکزی (خواهران) (3 شهریور 97)
اطلاعیه مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در استان مرکزی (برادران) (3 شهریور 97)
+ آغاز مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از امروز (3 شهریور 97)
+ ضرورت افزایش ظرفیت استخدامی دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی (2 شهریور 97)
اطلاعیه مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در استان اردبیل (1 شهریور 97)
+ اطلاعیه مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در استان آذربایجان غربی (1 شهریور 97)
اطلاعیه مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در استان گیلان (1 شهریور 97)
+ آغاز گزینش داوطلبان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و رشته های دبیری دانشگاه شهید رجایی (31 مرداد 97)
ضرورت گذراندن دوره های کارورزی برای معلمان دانشگاه فرهنگیان (29 مرداد 97)
+ جذب یک هزار و 435 دانشجو معلم برای تدریس در دانشگاه فرهنگیان خوزستان (29 مرداد 97)
+ آغاز مصاحبه پذیرفته‌ شدگان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی از اول شهریور (28 مرداد 97)
+ اضافه شدن سه رشته جدید به دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی (27 مرداد 97)
+ پیگیری مشکل تبدیل وضعیت کارشناسان به هیات علمی دانشگاه فرهنگیان (27 مرداد 97)
+ اختصاص بیش از یک هزار ردیف استخدامی در آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان قم (25 مرداد 97)
جذب 7 هزار معلم در مدارس کشور با شرط موفقیت در آزمون اصلح فرهنگیان (24 مرداد 97)
جذب 25 هزار نفر از طریق کنکور دانشگاه فرهنگیان در وزرات آموزش و پرورش (22 مرداد 97)
+ 25 هزار دانشجو معلم از مهر ماه امسال جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند (22 مرداد 97)
+ جذب 2900 دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان تهران از طریق کنکور سراسری (20 مرداد 97)
لزوم کسب گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای برای معلمان جهت تدریس (20 مرداد 97)
+ سه برابر شدن ظرفیت پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان از امسال (19 مرداد 97)
جزئیات شرایط انتخاب رشته دانشجو معلمان برای جذب در دانشگاه فرهنگیان (19 مرداد 97)
تحصیل دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان چه مزایایی برایشان دارد؟ (18 مرداد 97)
تعیین تکلیف متقاضیان جذب هیأت علمی در سه فراخوان دانشگاه فرهنگیان تا پایان شهریور 97 (16 مرداد 97)
+ امسال 300 نفر در دانشگاه فرهنگیان لرستان پذیرش می شوند (16 مرداد 97)
+ دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی بیش از هزار دانشجو معلم جذب می کند (15 مرداد 97)
انتخاب محل آزمون اصلح مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان اختیاری شد (15 مرداد 97)
+ موافقت با جذب 25 هزار دانشجو معلم در دانشگاه‌ های فرهنگیان (14 مرداد 97)
954 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بوشهر از طریق کنکور سراسری پذیرش می شوند (13 مرداد 97)
+ اعلام شرایط اختصاصی جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان (13 مرداد 97)
+ افزایش ظرفیت جذب دانشجو معلم از طریق کنکور در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان (13 مرداد 97)
اعلام جزئیات شرایط جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی (11 مرداد 97)
+ مشخص شدن ظرفیت جذب دانشجو معلم در دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور (6 مرداد 97)
پذیرش 25 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان (5 مرداد 97)
ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت (3 مرداد 97)
اخذ مجوز جذب و استخدام در 25 هزار ردیف شغلی برای دانشگاه فرهنگیان (2 مرداد 97)
توافق وزارت علوم با جذب 24 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان (31 تیر 97)
جذب 24 هزار دانشجو معلم از طریق کنکور در دانشگاه فرهنگیان (31 تیر 97)
تایید مجوز جذب 25 هزار نیرو در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان (30 تیر 97)
+ آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای جذب 30 هزار دانشجو معلم (30 تیر 97)
صدور مجوز جذب 25 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش (25 تیر 97)
آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان در مرداد ماه برگزار می شود (13 تیر 97)
+ موافقت سازمان اداری و استخدامی با جذب 25 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان (12 تیر 97)
پذیرش و جذب 300 دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان گنبد کاووس (10 تیر 97)
+ آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای جذب حداکثری دانشجو معلم در کشور (9 تیر 97)
+ شناسایی ظرفیت ‌های دانشگاه فرهنگیان برای جذب 41 هزار دانشجو معلم جدید (9 تیر 97)
+ موافقت با جذب 400 عضو هیات علمی جدید در دانشگاه فرهنگیان (6 تیر 97)
موافقت با پذیرش مجدد دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس (4 تیر 97)
دریافت مجوز جذب و پذیرش 41 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان (3 تیر 97)
نیاز به جذب و استخدام بیش از 2 هزار استاد در دانشگاه فرهنگیان تا 8 سال آینده (3 تیر 97)
آمادگی دانشگاه فرهنگیان مازندران برای جذب 2 هزار دانشجو معلم در مهر 97 (2 تیر 97)
+ 41 هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش خواهند شد (28 خرداد 97)
ساماندهی جذب 41 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش توسط دانشگاه فرهنگیان (27 خرداد 97)
+ چه تعداد نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش خواهند شد؟ (27 خرداد 97)
جذب 41 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان از سال آینده (21 خرداد 97)
+ لزوم جذب دانشجو در رشته‌ تربیت معلم پرورشی دانشگاه فرهنگیان (21 خرداد 97)
پیگیری برای افزایش جذب و پذیرش 24 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان (20 خرداد 97)
ظرفیت جذب و پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان 3 برابر می شود (19 خرداد 97)
+ ضرورت جذب سالانه 50 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان برای جبران کمبود معلم (19 خرداد 97)
دریافت مجوز جذب 24 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان برای سال 97 (13 خرداد 97)
+ دانشگاه فرهنگیان امسال باید بیش از 50 هزار دانشجو جذب کند (12 خرداد 97)
لزوم فراهم سازی شرایط جذب حداکثری دانشجو در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی (11 خرداد 97)
+ پیش بینی افزایش دو برابری جذب و پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان اردبیل (8 خرداد 97)
لزوم جذب سالانه 50 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان (5 خرداد 97)
+ رایزنی برای اخذ مجوز استخدام 25 هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان (2 خرداد 97)
+ جذب و بکارگیری 25 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان برای مهر97 (29 اردیبهشت 97)
جذب و استخدام بیش از 600 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان گلستان (12 اردیبهشت 97

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1423123
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد