• ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
  • 0k نظر «نمایش»

آگهی جذب هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۹

آگهی جذب هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۹

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی جذب هیات علمی

جهت ورود به صفحه جامع اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید


 

خبر 19 آذر 99: تمدید مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (منبع: سایت مرکز جذب اعضای هیات علمی) 

باطلاع علاقمندان به عضویت هیات علمی دانشگاهها می رساند با توجه به تعطیلی کرونایی دو هفته گذشته  و احتمال ایجاد اختلال در تهیه مدارک لازم برای ثبت نام، مهلت ثبت نام فراخوان سال 99 تا ساعت ۲۳ روز سه شنبه بیست و پنجم آذرماه تمدید شد. با توجه به تکمیل برخی از ظرفیتها سزاوار است متقاضیانی که تاکنون ثبت نام کرده اند نسبت به ویرایش پرو فایل خود اقدام نمایند. و سایر متقاضیان ثبت نام خود را به آخرین ساعتها موکول نکنند. فراخوان به هیچ وجه تمدید نمی شود.

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی - 12 آبان 99

در راستای اجرای مصوبه هیأت عالی جذب، برنامه زمـانبندی بیست و چهارمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پـیمانی و طرح سربازی) دانـشگاه‌ها و مـؤسسات آمـوزش عالی و پژوهشی کـشور مـربوط بـه فـراخـوان شهریور ۹۹ اعلام شد.
مهلت ثبت نام تا 18 آذر 99 تا ساعت ۲۳ روز سه شنبه 25 آذرماه می باشد.
بر این اساس دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از تاریخ ۱۵ شهریور ماه تا ۱۷ مهر ماه سال جاری فرصت داشتند نیاز خود برای جذب هیات علمی را اعلام کنند. مرکز نظارت جذب هیات علمی نیز از تاریخ ۱۹ تا ۳۰ مهر ماه درخواست های اعلام نیاز دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و ظرفیت های جذب هیات علمی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و سهمیه جذب هر دانشگاه را تعیین نمود.
همچنین تطبیق نیاز برای جذب هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با تاییدیه مرکز نظارت جذب از تاریخ ۳ تا ۹ آبان ماه صورت گرفت و در نهایت فراخوان جذب هیات علمی از ۱۰ آبان اعلام شده است و متقاضیان تا ۱۸ آذر فرصت دارند دراین فراخوان ثبت نام کنند.
رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ضمن این خبر گفت پشتیبانی فراخوان در تمام ساعات شبانه روز بصورت تسک فعال است . پاسخ سوالات کتبی حداکثر ظرف مدت 8 ساعت به اطلاع داوطلبان میرسد، همچنین داوطلبان می توانند اشکالات فنی خود را برای ثبت تقاضا در سامانه از طریق شماره تلفن ۸۲۲۳۴۶۶۶ بین ساعت های اداری هر روز به کمک کارشناس برطرف نمایند. مهندس علی چشمی همچنین افزود: بر اساس جداول پیش بینی شده بررسی های اولیه پرونده متقاضیان جذب هیات علمی و ارسال نتایج این بررسی ها به کمیته های ارزیابی از تاریخ ۲۲ آذر ماه انجام می شود و فرایند بررسی پرونده ها ۲۲ اسفند ماه سال جاری به پایان می رسد.
در نهایت بررسی وضعیت متقاضیان جذب هیات علمی در هیات مرکزی جذب از ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ آغاز می شود و تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال آینده ادامه می یابد در نهایت نتیجه نهایی بررسی های تا اول تیر ماه سال ۱۴۰۰ به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام خواهد شد.
هر داوطلب به محض ثبت نام از حقوق مکتسبه ثبت نام برخوردار است و باید شـرایط سـالم و عـادلانه شـرکتِ وی در رقابت فراهم شود و از هرگونه تضییع حق و تعیین و یا محدود نمودن دایره انتخاب شوندگان، قبل از بررسی علمی و سایر صلاحیت ها خودداری کند. ضمن اینکه هرگونه تضییع حق آحاد داوطلبان و برهم زدن شرایط رقابت عادلانه و مهندسی حائزین شرایط موجب وزر و خسارت در دنیا و آخرت خواهد شد.

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی مرکز جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 11 آبان 99: اطلاعیه زمان شروع ثبت نام جذب اعضای هیات علمی (منبع: سایت مرکز جذب هیات علمی)

بدلیل برخی مشکلات اداری و فنی، ثبت نام متقاضیان جذب اعضای هیات علمی از روز یکشنبه، یازدهم آبانماه 99 ساعت 12 آغاز خواهد شد. آدرس ثبت نام متعاقبا از طریق تارنمای مرکز جذب اعلام خواهد شد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2154084
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد