آگهی استخدام کارشناس اداری فروش در تهران
به افراد واجد شرایط ذیل جهت همکاری در تهران نیازمندیم.
عنوان شغلی |
شرایط احراز |
کارشناس اداری فروش |
مسئولیت ها: 1-تماس روزانه و پیگیری مشتریان 2-اجرای فرآیند فروش طبق دستورالعمل و فرایند تعریف شده (صدور پیش فاکتور و بایگانی) 3-ارائه گزارش های مورد نیاز به سرپرست فروش 4-پیگیری درخواست ها و کاستی های مورد نیاز مشتریان 5-سایر امور محوله شرایط شغلی: 1-حداقل سه سال سابقه کار فروش 2-توانایی برقراری ارتباط موثر 3-اشنایی کافی به نرم افزار های (ورد / اکسل / پاورپوینت) 4-مسلط به نامه نگاری اداری و بایگانی 5-فعال و پرانرژی، منضبط با قوانین داخلی، خوش برخورد و دارای روابط عمومی خوب 6-دقیق و با سرعت عمل بالا 7-ظاهر آراسته مزایای شغلی: 1-محیط پویا و صمیمی 2-ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از 8:15 الی 17:45 3-عضویت در صندوق تعاونی شرکت پس از دوره آزمایشی 4-حمایت از کارمند با کالاهای حمایتی خانوار 5-بیمه کامل و رسمی 6-پنج شنبه ها تعطیل
|
متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی دکمه ارسال رزومه و انتخاب شغل مورد نظر رزومه خود را ارسال نمایند.
جهت ارسال رزومه اینجا کلیک نمایید