• ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

اطلاعیه های آزمون استخدام وزارت علوم، تحقيقات و فناوری - سال ۹۸

اطلاعیه های آزمون استخدام وزارت علوم، تحقيقات و فناوری - سال ۹۸

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام وزارت علوم، تحقيقات و فناوری

جهت ورود به صفحه جامع استخدام وزارت علوم، تحقيقات و فناوری اینجا کلیک نمایید


 

خبر 9 تیر 99: اطلاعیه و اعلام نتایج نهایی هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج نهایی هفتمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی مربوط به سازمان های امور اراضی كشور - مركز اموزش مدیریت دولتی - وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- سازمان بهره وری - سازمان نقشه بردار اعلام گردید.
لذا داوطلبان پس از دریافت نتیجه آزمون، برای اقدامات بعدی از روز شنبه مورخ 99/04/14 به آدرس اینترنتی دستگاه های ذیربط مراجعه نمایند.

جهت مشاهده نتایج نهایی آزمون اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 27 بهمن 98: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (منبع: سایت وزارت علوم)

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اطلاعیه‌ای، از داوطلبان معرفی شده در مرحله دوم آزمون استخدامی این وزارتخانه که اطلاعات خوداظهاری و مدارک و مستندات آنان توسط دستگاه تایید شده است درخواست کرد جهت شرکت در مصاحبه استخدامی با به همراه داشتن اصل و کپی مدارک ذیل، طبق زمان‌بندی مندرج در جدول به این وزارت مراجعه کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در متن این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع آن دسته از افراد معرفی شده مرحله دوم در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، می رساند:
داوطلبانی که اطلاعات خود اظهاری و مدارک و مستندات آنان توسط دستگاه تایید شده است موظفند جهت شرکت در مصاحبه استخدامی با به همراه داشتن اصل و کپی مدارک ذیل، طبق زمانبندی مندرج در جدول به وزارت علوم تحقیقات و فناوری مراجعه نمایند.
۱- داوطلبانی که دارای رتبه اول تا سوم در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا می باشند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه را ارائه نمایند.
۲- برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی، ارائه گواهی معتبر از برگزارکنندگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری می باشد.
۳- مقالات علمی- پژوهشی و علمی- ترویجی (نشریات داخلی و خارجی معتبر)
۴- مقالات چاپ شده در کنفرانس ها و همایش های معتبر ملی نمایه شده در ( ISC و یا CIVILICA ) و همایش های بین المللی
۵- کتاب تالیفی یا ترجمه
۶- ثبت اختراع، گواهی ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیصلاح (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان)
۷- کسب مقام در المپیادهای علمی، جشنواره های معتبر علمی (خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی)
۸- گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر
۹- دارا بودن مدرک معتبر نرم افزار تخصصی مرتبط با شغل
۱۰- ارائه کارنامه قبولی آزمون استخدامی
۱۱- مدارک معتبر زبان ( TOLIMO- MSRT-IELTS-TOEFL )
• عدم مراجعه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

 
 

خبر 27 بهمن 98: کارنامه هفتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه‌های اجرایی كشور جهت مرحله مصاحبه (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ كارنامه نتایج بررسی مدارک داوطلبان شرکت کننده در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور به منظور انجام مرحله مصاحبه استخدامی منتشر گردید.

جهت ورود به صفحه تجربیات گزینش و مصاحبه آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده کارنامه اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 26 بهمن 98: اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به منظور انجام مصاحبه استخدامی (منبع: سایت سازمان سنجش)

 پیرو اطلاعیه منتشر شده در تاریخ 98/10/15، بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی كه در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ 98/08/30 شرکت نموده‌اند می‌رساند که كارنامه نتایج بررسی مدارک داوطلبان تا ساعت 14 روز یکشنبه مورخ 98/11/27 در سایت سازمان ‌سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. داوطلبان درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان برای شركت در مصاحبه به هر یك از دستگاه‌های اجرایی می‌باشند، موظفند برای اقدامات بعدی در تاریخ 98/11/27 به آدرس سایت دستگاه مورد نظر به شرح جدول ذیل مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.

جهت ورود به صفحه تجربیات گزینش و مصاحبه آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 17 دی 98: اطلاعیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال 98 (منبع: سایت وزارت علوم)

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اطلاعیه‌ای، از کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این وزارت دعوت به عمل آورد تا از تاریخ ۲۱ دی‌ ماه لغایت ۲بهمن‌ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر طبق جدول زمان‌بندی به منظور ارائه مدارک درخواستی به آدرس شهرک قدس - میدان صنعت - بلوار خوردین - خیابان هرمزان - نبش پیروزان جنوبی - ساختمان وزارت علوم - طبقه ششم - اداره استخدام و بازنشستگی مراجعه کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، شماره تلفن‌های ۸۲۲۳۳۷۲۲ و ۸۲۲۳۳۷۱۲ و ۸۲۲۳۳۷۶۱ به منظور راهنمایی بیشتر آماده پاسخ‌گویی به سوالات پذیرفته شدگان می‌باشد و عدم مراجعه و تحویل مدارک در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدامی تلقی می‌شود.

جهت مشاهده زمانبندی مراجعه اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 15 دی 98: اعلام نتایج اولیه هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج اولیه شرکت کنندگان در هفتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاههای اجرایی سال 98 به غیر از وزارت بهداشت اعلام گردید.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 15 دی 98: اطلاعیه جدید زمان اعلام نتایج اولیه هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی (منبع: سایت سازمان سنجش)

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی كه در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ 98/08/30 شرکت نموده‌اند می‌رساند که نتایج اولیه آزمون داوطلبان متقاضی دستگاه های اجرایی کشور یکشنبه مورخ 98/10/15 بر روی سایت سازمان ‌سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. ضمناً لازم است به اطلاع برسد كه پس از بررسی مدارك از بین داوطلبان واجد شرایط تا چند برابر ظرفیت برای شركت در مصاحبه به هریك از دستگاه های اجرایی معرفی خواهند شد.

جهت مشاهده متن اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2327844
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد