• ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام قوه قضاییه - سال ۹۲

استخدام قوه قضاییه - سال ۹۲

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام قوه قضاییه در سال 92

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام قوه قضائیه اینجا کلیک کنید


خبر7 اردیبهشت سال 93: اعلام نتایج مصاحبه حضوری – مقدماتی وتحویل مدارک گزینش استان البرز

داوطلب گرامی لطفا در تاریخ ۰۷/۰۲/۱۳۹۳ (روز یکشنبه )طبق لیست ذیل جهت دریافت نتیجه مصاحبه حضوری ابتدا به مدیریت امور اداری طبقه چهارم اتاق ۴۲۲ مراجعه و سپس مدارک ذیل الذکر را در همان روز از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۶:۰۰ به آدرس عظیمیه - بلوار طالقانی شمالی – بالاتر از میدان طالقانی – دادگستری استان البرز- طبقه دوم – هسته گزینش قوه قضائیه در دادگستری استان البرز تحویل نمائید.

تلفن:۳۲۵۱۸۸۶۵-۰۲۶

مدارک لازم:

۱-اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه (A 4)

2- اصل و کپی کارت ملی (پشت ورو) (A 4)

3- اصل و کپی کارت پایان خدمت (پشت ورو) (A 4)

4-اصل و کپی مدرک تحصیلی (A 4)

5-گواهی ایثارگری ،بسیج و ……..

۶-عکس ۴×۳ زمینه سفید (۶ قطعه)


خبر 3 اردیبهشت سال 93:

اطلاعیه دادگستری کل استان خراسان رضوی در مورد اسامی و زمان انجام مصاحبه پذیرفته شدگان آزنون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه

فهرست پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه مورخ ۹۲/۱۱/۱۱ جهت انجام مصاحبه بانضمام زمان برگزاری

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۲/۱۱/۱۱

بدینوسیله فهرست پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه مورخ ۹۲/۱۱/۱۱جهت انجام مصاحبه بانضمام زمان برگزاری آن به شرح لیست پیوست اعلام می­گردد. از پذیرفته شدگان دعوت می شود با همراه داشتن مدارک ذیل در تاریخ و ساعت مشخص شده به دادگستری کل استان خراسان رضویبه آدرس: مشهد خیابان ساجدی، بین ساجدی ۷ و۹، طبقه دوم اداره استخدام مدیریت امور اداری و نیروی انسانی مراجعه نمایند. لازم به ذکر است همراه داشتن اصل و سه سری کپی یک رو در برگه A4از مدارک ذیل الزامی می باشد.
مدارک لازم:
۱- شناسنامه متقاضی و افراد تحت تکفل وی(کپی از تمام صفحات)
۲- کارت ملی ( کپی پشت و رو)
۳- کارت پایان خدمت یا معافیت (برای متقاضیان مرد) (کپی پشت و رو)
۴- مدرک تحصیلی
۵- ۱۲ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ پشت نویسی شده


خبر 19 فروردین سال 93: اطلاعیه دعوت به تحویل مدارک لازم در استان های مختلف:

طبق اطلاعات دوستان از استان های مختلف، بخش گزینش دادگستری استان های مختلف کشور (از جمله خراسان، اردبیل، البرز و...) از طریق ارسال پیامک و یا تماس تلفنی از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی قوه قضاییه درخواست می نماید تا نسبت به تحویل مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.


خبر 10 فروردین ماه 93 - اعلام نتایج مرحله ی دوم:

با سلام

عزیزان با توجه به درخواست شما وطبق تماس مجدد ما دقایقی پیش موفق به صحبت و کسب اطلاعات از مسئول مربوطه شدیم که خبر اعلام نتایج مرحله ی دوم طی شب روز 9 فروردین ماه تأیید شد و طبق گفته ی مسئول مربوطه در مرحله ی جدید 3 الی 4 هزار نفر به عنوان افراد قبول شده اعلام شده اند، هرچند که اطلاعیه ای در این مورد در سایت مرجع قرار داده نشده است.

  • تلفن های تماس معین اداره: 22264471 و 22264472

موفق باشید-ایران استخدام


خبر 9 فروردین سال 93:

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سایت مرکزی قوه قضاییه داوطلبین عزیز میتوانند از امروز 9 فروردین 93 جهت رویت نتایج مرحله دوم  آزمون قوه قضاییه با وارد نمودن کد رهگیری اقدام نمایند.

توجه: بازدیدکنندگان گرامی با وجود اعلام خبر انتشار نتایج مرحله دوم آزمون استخدامی قوه قضاییه به تاریخ 9 فروردین ماه 93، تا بدین لحظه هنوز این اتفاق صورت نگرفته است. حاصل تلاش ما جهت پیگیری مورد اعلام شده چنین است که طبق اطلاع خود عزیزان نتایج مرحله ی دوم فردا (10 فروزدین 93) اعلام خواهد شد. با این وجود تلاش همکاران ما این خواهد بود که در صورت وجود هرگونه خبر تکمیلی و رسمی، در اسرع وقت خدمت شما در همین صفحه اطلاع رسانی شود.

همچنین نگرانی دوستان قبول شده در مرحله ی قبل از بابت عدم قبولی در مرحله ی دوم (تغییر نتیجه ی قبولی به مردودی) کاملاً بی مورد به نظر می رسد.

با آرزوی موفقیت برای یکایک شما عزیزان


خبر 27 اسفند ماه سال 92:

نتایج مرحله دوم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ 11 / 11 / 1392 قوه قضائیه از روز شنبه مورخ 9 / 1 /1393 و از طریق سایت  با استفاده از کد رهگیری قابل رویت خواهد بود
موفق باشید


اعلام نتایج: 22:30 بیست و پنجم اسفند ماه 1392

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام خدمت یکایک کارجویان عزیز به اطلاع می رسانیم که جهت مشاهده ی نتیجه ی آزمون استخدامی خود میتوانید از لینک زیر اقدام نمایید:

(توجه: عزیزان لطفاً توجه داشته باشید که به علت استرس و شتاب جهت دیدن نتایج ممکن است در وارد کردن اطلاعات خود برای مشاهده ی نتیجه ی استخدامی عجله کرده و با وارد کردن نادرست اطلاعات به اشتباه نتیجه ی عدم قبولی خود را مشاهده کنید.

لطفاً در وارد کردن اطلاعات خود نهایت دقت را داشته باشید و همچنین سعی کنید که از هر دو طریق موجود در صفحه ی اعلام نتایج جهت مشاهده ی نتیجه ی آزمون خود اقدام کنید.)

شما در صورت قبولی پیام زیر را مشاهده خواهید کرد:

"شما در مرحله اولیه آزمون استخدامی مورخ 11 / 11 / 1392 کارکنان اداری قوه قضائیه پذیرفته شده اید."

موفق باشید-ایران استخدام


خبر 21 اسفند  سال 92:

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی، به اطلاع شما میرسانیم که طبق اطلاعیه ای که هم اینک در سایت مرجع منتشر شد:

تاریخ اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی مورخ 11 / 11 / 1392 کارکنان اداری قوه قضائیه  به روز دوشنبه مورخ 26 / 12 /1392 موکول شد.

موفق باشید - ایران استخدام


خبر 25 بهمن سال 92:

شرکت کنندگان گرامی آزمون استخدامی مورخ 11 / 11/ 92کارکنان اداری قوه قضائیه می توانند برای اطلاع از نتایج اولیه آزمون از تاریخ چهارشنبه 21 / 12 / 92 به بعد به پایگاه ثبت نام باکد رهگیری خود مراجعه نمایند . ضمنأ از تماس تلفنی ومراجعه حضوری اکیدأ خودداری شود


استخدام قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران- سال ۹۲

الف – شرایط عمومی استخدام

۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.

۳- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.

۴- داشتن توانائی جسمی و روانی متناسب با شغل مورد درخواست و عدم ابتلا به بیماری‌های مسری به تشخیص پزشک قانونی یا پزشک معتمد دادگستری جمهوری اسلامی ایران

۵- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرّح درقانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۶- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۷- نداشتن منع استخدامی در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قانونی.

۸- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم برای آقایان

۹- دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی با معدل حداقل ۱۴ و بالاتر برای رشته‌های غیر فنی و مهندسی و حداقل معدل ۱۲ برای رشته‌های فنی و مهندسی

تذکر۱:رشته‌های شغلی فنی مهندسی عبارتند از: کاردان برق، مهندس برق، مهندس راه و ساختمان، کاردان ارتباطات و مخابرات، کاردان تاسیسات، مهندس تاسیسات

تذکر ۲: متقاضیان شرکت در آزمون می بایست بعد از پایان ثبت نام الکترونیکی (اینترنتی) کد رهیگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهدارند. ضمنا ورود مجدد به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اطلاع از نتیجه آزمون فقط با استفاده از کد رهگیری امکان پذیر خواهد بود.

ب – مهلت و نحوه ثبت نام:

۱- ثبت نام از طریق اینترنت انجام خواهد شد. متقاضیان واجد شرایط می بایست به سایت مراجعه و مراحل ثبت نام را از تاریخ ۱۲/۰۹/۹۲ حداکثر تا تاریخ ۲۳/۰۹/۹۲ طی نمایند و نسبت به واریز مبلغ ۱۱۴۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی و از طریق کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب به عنوان حق شرکت در آزمون استخدام اقدام نمایند (ایثارگران از پرداخت ۵۰% مبلغ مذکور معاف می باشند.)

۲- ثبت نام و پرداخت وجه به هیج عنوان موجب ایجاد تعهد استخدامی برای دستگاه نمی شود.

۳- به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد ضمنا وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.

ج- تذکرات:

۱-رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد(۲۵%) و آزادگان زیر یک سال اسارت به شرط دارابودن شرایط مذکور درآگهی از اولویت مقرر در قانون جامع حمایت از ایثارگران برخوردار خواهند بود.

۲- کارکنان قرارداد کار معین دادگستری جمهوری اسلامی ایران که در آزمونتبدیل وضع به پیمانی مورخ ۱۷/۰۳/۹۲ قبول شده‌اند حق شرکت در آزمون سراسری را ندارند

۳ – افرادیکه بطور پیوسته با شوراهای حل اختلاف همکاری داشته‌اند به شرط اشتغال و دارابودن شرایط مندرج در آگهی متناسب با سابقه خدمت حداکثر از ۵ امتیازدر آزمون عمومی برخوردار خواهند بود. (بابت هر یک سال سابقه خدمت، یک امتیاز)

۴- معلولین عادی به شرط دارابودن سایرشرایط مندرج دراین دفترچه (علی‌الخصوص بند ۴ شرایط عمومی استخدام) از ۳% سهمیه قانونی بهره‌مند خواهند بود.

۵- داوطلبان بومی در صورت کسب حد نصاب نمره لازم و داشتن شرایط مندرج در آگهی تاسقف ۵۰% مجوزهای استخدامی از اولویت لازم برخوردار می‌باشند و رقابت در بین افراد بومی همان مناطق انجام خواهد شد. چنانچه نسبت به باقیمانده سهمیه، سایر افراد بومی رتبه لازم را در بین کلیه افراد کسب کرده باشند امتیاز فوق مانع از جذب آنها به میزان بیشتر از ۵۰% سهمیه نخواهد شد. داوطلبان بومی به افرادی اطلاق می‌شودکه دارای یکی از شرایط مندرج در بند‌های ذیل باشند

• محل تولد آنها با محل جغرافیایی مورد درخواست (استان مورد تقاضا) یکی باشد • حداقل ۵ سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) به صورت پیوسته در استان مورد درخواست گذرانده شده باشد.

• فرزندان کارکنان نیروهای مسلح درصورتیکه محل ۳ سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان) با استان مورد تقاضا یکی باشد نیز بومی تلقی می‌شوند.

۶ –حافظان قرآن دارای درجات (۱ تا ۵) از ده درصد امتیاز در امتحان عمومی و به همین میزان، در امتحان تخصصی یا مسابقه تخصصی یا مصاحبه تخصصی بهره مند خواهند شد.

۷- مشمولین بندهای۱ ، ۲ ، ۳ ،۴ و۵قسمت ضروریست گواهی لازم را از مراجع ذیصلاح حسب مورد اخذ و پس از قبولی در آزمون، همراه با سایر مدارک به دادگستری استان مربوطه ارسال نمایند. ضمناً اعضای خانواده محترم جانبازان زیر ۲۵% و آزادگان زیر یک سال اسارت درصورت دارابودن کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران تصویر آن را ضمیمه، درغیراینصورت گواهی لازم را از بنیاد مذکور اخذ و ارسال نمایند. توضیح اینکه به استناد ماده ۲۱ قانون جامع حمایت از ایثارگران، افراد مشروحه ذیل از شرکت در آزمون معاف می‌باشند (هماهنگی لازم در این خصوص قبلاً با بنیاد شهید و امور ایثارگران بعمل آمده است). • خانواده شاهد:شامل والدین، همسر، فرزند، خواهر و برادر شهید، مفقودالاثر و اسیر • جانبازان و آزادگان • همسر و فرزندان جانبازان ۲۵% و بالاتر • فرزندان و همسران آزادگان با سابقه اسارت یک سال و بالاتر

۸- به ثبت نام دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک معادل(به استثناء دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده‌اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر با ارزش علمی را دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۹- تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ ترخیص خدمت نظام وظیفه و همچنین تاریخ صدور کارت پایان خدمت و یا معافیت دائمداوطلبان باید قبل از زمان برگزاری آزمون باشد و مدارک تحصیلییا کارت پایان خدمتو یا معافیت دائم که بعد از تاریخ مذکور اخذ شده باشد مورد قبول نخواهد بود.

۱۰- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی و یا پیمانی و یا بازخرید خدمت شده دادگستری جمهوری اسلامی ایران و سایر دستگاههای دولتی و نهادهای انقلاب اسلامی باشند.

۱۱- حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلیفوق دیپلم ۳۰ سال(متولدین ۲۳/۰۹/۶۲به بعد )، لیسانس ۳۲ سال (متولدین۲۳/۰۹/۶۰ به بعد) و برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر ۳۴ ســال(متولدین۲۳/۰۹/۵۸ به بعد) می‌باشد.

۱۲-مسؤولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مذکور لغو و بلااثر می‌شود.

۱۳-مواد آزمون عبارتند از:

الف – آزمون عمومی شامل: ۱ –معارف اسلامی ۲- ریاضی و آمار مقدماتی ۳- زبان انگلیسی عمومی ۴- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی ۵- زبان و ادبیات فارسی

ب- آزمون تخصصی: سئوالات تخصصی از رشته‌های تحصیلی پیش‌بینی شده در شرایط احراز رشته‌های شغلی مندرج در آگهی تهیه خواهد شد. تبصره: اقلیت‌های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر موارد امتحان توزیع می‌شود. ج – آزمون چهار مهارت اولیه ICDL شامل (مهارتهای مبانی کامپیوتر، Windows ، Word ، Excel و تایپ ده انگشتی با سرعت حداقل ۱۵۰ حرف در دقیقه) این آزمون حداکثر سه ماه پس از پذیرفته شدن در آزمون‌های عمومی، تخصصی و مصاحبه انجام می‌شود.

۱۴- نظر به اینکه برای اشتغال در برخی از مشاغل نیاز به طی دوره آموزش شغلی می‌باشد، بنابراین پذیرفته‌شدگان موظفند در شش ماهه اول خدمت، دوره مربوطه را با موفقیت طی نمایند. ۱۵–اشتغال قبول‌شدگان از بدو استخدام در رشته‌ شغلی پذیرفته شده و در منطقه جغرافیایی انتخابی حداقل به مدت ده سال خواهد بود ( در این مدت امکان انتقال و جابجایی وجود نداشته و تعهد محضری لازم از قبول‌شدگان اخذ خواهد شد.)

* زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۲۰/۱۰/۹۲ لغایت ۲۶/۱۰/۹۲ با استفاده از کد رهگیری از همین سایت خواهد بود.

* تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه ۲۷/۱۰/۹۲ در نظر گرفته شده است.


اخبار استخدام قوه قضاییه - سال 92:

جهت مشاهده اخبار استخدام قوه قضاییه (سال 92) اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=515572
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k