۸ سال پیش

کمبود ۷ هزار نیرو در اورژانس
No Image

کمبود ۷ هزار نیرو در اورژانس

قزوین
منقضی شده


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

کمبود حدود هفت هزار نیرو در اورژانس کشور

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام اورژانس کشور اینجا کلیک نمایید 


خبر 18 تیر 94:کمبود 7 هزار نیرو در اورژانس 
رئیس اورژانس کشور درباره عدم ارائه مرخصی به پرسنل اورژانس، خطاب به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بار دیگر کمبود هفت هزار نیرو در اورژانس را یادآوری کرد و گفت: مرخصی اورژانسی‌ها برابر با تعطیلی پایگاه و حذف ۱۴ ماموریت در روز است.
یکی از گروه‌هایی که در چرخه سلامت جامعه نقش حیاتی دارند، نیروهای اورژانس هستند ولی در کمال تعجب کمترین توجه از نظر نیروهای انسانی، تجهیزات و مسائل مختلف نیز مربوط به همین نیروهای خط مقدم سلامت کشور است و نکته جالب آن است که پرسنل فوریت‌های پزشکی برخلاف پرستاران که بیشتر مواقع گلایه‌ها و کمبودهایشان را با اعتراض‌ و تجمع به گوش مسئولان می‌‌رسانند، نیروهای اورژانس باید بدون این هیاهوها با کمترین امکانات به فعالیت خود ادامه دهند. رئیس اورژانس کشور عنوان کرد: ندادن مرخصی به پرسنل اورژانس به این دلیل است که به خاطر کمبود هفت هزار نیرو نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم زیرا مرخصی یک نیروی اورژانسی برابر با تعطیلی پایگاه اورژانس و حذف 14 ماموریت در روز است.
امین صابری‌نیا در توضیح بیشتر درباره عدم ارائه مرخصی به پرسنل اورژانس بیان داشت: ما در طول این مدت بارها درباره کمبود نیروی اورژانس صحبت کردیم ولی متاسفانه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور آن‌طور که باید و شاید به دغدغه کمبود نیروی انسانی در اورژانس نپرداخته است، البته دیگر حوزه‌های وزارت بهداشت نیز دچار کمبود نیروی انسانی است ولی به دلیل تعریف و شرایط ویژه اورژانس باید تدابیر خاص و فوری برای کمبود نیرو در اورژانس لحاظ شود وگرنه مردم به شدت متضرر می‌‌شوند.
تسنیم نوشت؛ او خطاب به برخی پرسنل اورژانس که از عدم مرخصی گلایه داشتند نیز عنوان کرد: پرسنل‌ اورژانس 48-24 ساعت کار می‌کنند یعنی 24 ساعت فعالیت دارند و 48 ساعت استراحت می‌کنند بنابراین آنها نیز با درک شرایط موجود فعلاً با همین زمان استراحت به کارهای مرخصی خود بپردازند تا به دلیل مرخصی گرفتن یک نیروی اورژانس پایگاهی تعطیل نشود. در همین راستا عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به کمبود نیرو در پایگاه‌های اورژانس، گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات و تامین نیروی انسانی بتوان به‌صورت اورژانسی به وضعیت اورژانس کشور رسیدگی کرد.
احمد آریایی‌نژاد افزود: درحال حاضر وضعیت تجهیزات اورژانس کشور رضایت‌بخش نیست و فرسودگی تجهیزات و آمبولانس‌ها از جمله مشکلات مهم آن است. او گفت: با توجه به نقش اورژانس در حوادث ناگهانی و غیرقابل‌پیش‌بینی به نظر می‌رسد باید توجه ویژه ای به بازسازی و نوسازی تجهیزات و امکانات اورژانس شود. او با بیان اینکه البته ساماندهی شرایط اورژانس کشور روندی تدریجی می‌خواهد گفت: باید آمبولانس‌هایی که ارزش بازسازی ندارند از رده خارج شوند و با تخصیص بودجه شرایط جذب نیرو در پایگاه‌های اورژانس فراهم شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=625913
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه