استخدام کارشناس حسابداری برای آژانس هواپیمایی الی گشت در تهران
(شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17- پنجشنبه 9 تا 14)
استخدام آژانس هواپیمایی الی گشت
آژانس هواپیمایی الی گشت جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
کارشناس حسابداری |
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشد
سابقه کاری: ۱ سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
مسلط به امور حسابداری و ثبت اسناد
آشنایی کامل با نرم افزار مالی راهکاران سیستم و excel حداقل سابقه کاری :1 سال سابقه کار در حوزه گردشگری مزیت محسوب می شود داشتن روحیه کار تیمی و روابط عمومی مناسب ساعت کاری مجموعه: شنبه تا چهارشنبه 9 لغایت 17 و پنجشنبه ها 9 الی 14 مزایا:
امریه سربازی
تسهیلات گردشگری فضای استراحت هدایای مناسبتی پاداش های عملکردی و دوره ای
برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان محیط کاری پویا و حرفه ای بیمه تأمین اجتماعی و تکمیلی از ابتدای شروع همکاری پرداخت وام |
متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
معرفی الی گشت : الی گشت از سال 1379 فعالیت خود را به عنوان آژانس هواپیمایی آغاز کرده و رضایت مسافران را همواره مهمترین هدف خود قرار داده است. الی گشت با قویترین زیرساختها، بالاترین استانداردها و کاملترین شبکه توزیع، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را در زمینه بلیط هواپیما، بلیط چارتر، رزرو هتل ارزان قیمت، تورهای مسافرتی و تور لحظه آخری ارائه دهد. دفاتر آژانس هواپیمایی الی گشت در سه شعبه تهران، لندن، استانبول و آنکارا و در هر ساعت از شبانه روزآماده ارائه خدمات به مشتریان میباشند.