استخدام کارشناس حسابداری برای آژانس هواپیمایی الی گشت در تهران
استخدام آژانس هواپیمایی الی گشت
آژانس هواپیمایی الی گشت جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
| عنوان شغلی | شرایط احراز | 
| کارشناس حسابداری | 
 جنسیت: آقا و خانم 
مقطع تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشد 
سابقه کاری: ۱ سال 
حقوق: توافقی 
استان مورد نیاز: تهران 
شهر مورد نیاز: تهران 
مسلط به امور حسابداری و ثبت اسناد 
آشنایی کامل با نرم افزار مالی راهکاران سیستم و excel حداقل سابقه کاری :1 سال سابقه کار در حوزه گردشگری مزیت محسوب می شود داشتن روحیه کار تیمی و روابط عمومی مناسب ساعت کاری مجموعه: شنبه تا چهارشنبه 9 لغایت 17 و پنجشنبه ها 9 الی 14 مزایا: 
امریه سربازی 
تسهیلات گردشگری فضای استراحت هدایای مناسبتی پاداش های عملکردی و دوره ای 
برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان محیط کاری پویا و حرفه ای بیمه تأمین اجتماعی و تکمیلی از ابتدای شروع همکاری پرداخت وام  | 
متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
- ثبتنام —
 - ایمیل —
 - تلفن —
 
معرفی الی گشت : الی گشت از سال 1379 فعالیت خود را به عنوان آژانس هواپیمایی آغاز کرده و رضایت مسافران را همواره مهمترین هدف خود قرار داده است. الی گشت با قویترین زیرساختها، بالاترین استانداردها و کاملترین شبکه توزیع، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را در زمینه بلیط هواپیما، بلیط چارتر، رزرو هتل ارزان قیمت، تورهای مسافرتی و تور لحظه آخری ارائه دهد. دفاتر آژانس هواپیمایی الی گشت در سه شعبه تهران، لندن، استانبول و آنکارا و در هر ساعت از شبانه روزآماده ارائه خدمات به مشتریان میباشند.