۲ سال پیش

استخدام کارشناس امور مشتریان خانم جهت یک شرکت معتبر در اهواز

حضوری
سابقه دارد
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام یک شرکت معتبر در حوزه پرداخت الکترونیک( پشتیبانی دستگاه کارتخوان)

یک شرکت معتبر در حوزه پرداخت الکترونیک( پشتیبانی دستگاه کارتخوان) جهت تکمیل کادر خود در خوزستان (محل کار: اهواز) با شرایط زیر استخدام می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس امور مشتریان جنسیت: خانم
متعهد، منظم، دارای روحیه کار تیمی، ظاهر آراسته
آشنایی با نرم افزارهای آفیس
قدرت مذاکره قوی
انگیزه بالای یادگیری
تعهد به رضایت مشتری
مسئولیت پذیری بالا
توانایی برقراری ارتباط موثر
توانایی برنامه ریزی و کنترل
تمایل به انجام کار تیمی
دارای سابقه کاری مرتبط
حقوق: حقوق و مزایای اداره کار
بیمه تامین اجتماعی
محل کار: اهواز، پادادشهر

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه و درخواست خود را از طریق شماره واتساپ ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2341458
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه