۱ روز پیش

استخدام Customer support QC در کافه بازار
کافه بازار

استخدام Customer support QC در کافه بازار

کافه بازار
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه ندارد
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام کافه بازار

 

کافه بازار در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط ذیل نیازمند است.

Description job title
As a QC Specialist, your goal is to maintain a high and consistent level of support quality across the team. It is your responsibility to ensure that Customers receive the same excellent treatment regardless of the support channel used or the agent contacted. 
Responsibilities:
Review support conversations (calls, emails, etc).  
Identify support issues and report them.  
Creating reports indicating performance for stakeholders.
Participates in the design of QC plans and quality standards. 
Preparing and implementing quality assurance policies and procedures. 
Performing routine inspections. 
Support specialist training.
Update the knowledge base.
Review Customer complaints and take appropriate actions.
Perform other duties as assigned. 
Requirements
Excellent problem-solving and analytical skills. 
Keen attention to detail.
 In-depth understanding of company standards. 
Up-to-date knowledge of industry standards and KPIs. 
Documentation and reporting skills. 
Having a focused mind and the ability to prioritize and operate under pressure. and being able to multitask. 
Responsive, team-oriented personal style for effective communication with users and colleagues both verbal and written. 
Must adapt well to change and successfully set and adjust priorities as needed. 
On-call, proactive, solution-orientated, creative, and able to think and learn quickly. 
Knowing tools, methods, and concepts of quality control. 
Must be proficient with Microsoft Office and Google’s G Suite. 
Related job experience is a plus. 
Benefits
Talented colleagues and an interesting work environment
Supplementary health insurance
Various workplace entertainment
Customer support QC

 متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3036904
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه